Oletko nähnyt unia vauvasta?

En tässä raskaudessa vielä, mutta edellisessä näin useamman kerran unta, että meille syntyi poika. Ja siis tyttö tuli, eli mun unet ei ainakaan olleet ennenunia :p
 
Olen nähnyt imetysunia. Ekassa unessa imetin vauvaa jonka sukupuoli ei kyllä selvinnyt siinä. Viimeyönä imetin leopardin poikasia, hyvin tuli maitoa kummallakin kerralla :p:woot:
 
Yhden kerran olen nähnyt unta. Yritin imettää, mutta siitä ei tullut mitään :grin Tyttö oli :rolleyes:
 
Hah tulikin imetysunesta mieleen, että näin esikoista odottaessa unta (useasti) jossa vauva oli just syntynyt ja yritin imettää sitä, mutta se oli jo tosi iso vastasyntyneeksi ja yritti koko ajan lähteä karkuun, ja sitten se sanoi mulle että "ei tästä tule mitään, oot ihan surkea tässä" :hilarious:
 
Mäkin oon nähnyt kaks imetysunta joissa ekassa oli tyttö ja tokassa poika, kummassakin myös vauva kasvoi yhtäkkiä tosi nopeesti ja alkoi puhua ja kävellä ja ihmettelin vaan että täähän osaa jo puhua ja kävellä vastasyntyneenä :woot:
 
Mäkin oon nähnyt kaks imetysunta joissa ekassa oli tyttö ja tokassa poika, kummassakin myös vauva kasvoi yhtäkkiä tosi nopeesti ja alkoi puhua ja kävellä ja ihmettelin vaan että täähän osaa jo puhua ja kävellä vastasyntyneenä :woot:

Mä näin samantyyppistä, sain kaksospojat, jotka osas jo tissillä puhua ja kun masut oli täynnä lähtivät talonrakennuspuuhiin...:D
 
Mäkin oon nähnyt kaks imetysunta joissa ekassa oli tyttö ja tokassa poika, kummassakin myös vauva kasvoi yhtäkkiä tosi nopeesti ja alkoi puhua ja kävellä ja ihmettelin vaan että täähän osaa jo puhua ja kävellä vastasyntyneenä :woot:

Mä näin samantyyppistä, sain kaksospojat, jotka osas jo tissillä puhua ja kun masut oli täynnä lähtivät talonrakennuspuuhiin...:D
 
Mä näin aika heti plussauksen jälkee unta että synnytin tuuhea ja tummahiuksisen pojan. Kummallakaa meistä ei oo luonnostaa tumma tukka:D
 
Vauvasta en ole nähnyt unia, mutta muuten unet ovat kyllä olleet melkolailla toimintaa täynnä, eikä useinkaan hyvässä mielessä..
 
Takaisin
Top