Oletko kuumeilija/yrittäjä, odottaja vai äiti?

Oletko...

  • Vauvakuumeilija/yrittäjä

    Äänet: 12 32.4%
  • Lapseton :(

    Äänet: 0 0.0%
  • Odottaja

    Äänet: 9 24.3%
  • Vauvan äiti

    Äänet: 10 27.0%
  • Taaperon tai isomman lapsen äiti

    Äänet: 23 62.2%

  • Kaikki äänestäjät
    37

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Eli mihin meidän kohderyhmään kuulut? Vai kuulutko useampaan?

Meiltähän löytyy omat alueet keskustelulle vauvakuumeesta ja myös lapsettomuudesta, jos vauvan saanti ei olekaan läpihuutojuttu. Odottajille löytyy kuukausiryhmät lasketun ajan mukaan ja lisäksi yhteinen alue kaikelle raskauskeskustelulle ja vielä synnytyksen lähestyessä kenties kiinnostava osasto synnytys-keskusteluille. Jos kaikki ei menekään hyvin löytyy lapsensa menettäneille oma osastonsa, josta saa vertaistukea. Vauvajutuille sekä isommistakin lapsista keskustelemisille niin ikään löytyy omat paikkansa. Niin ja tämä mitä mielessä on ihan kaikelle keskustelulla ja sitten löytyy oma osastonsa keskustelulle vanhemmuudesta, perheestä ja parisuhteesta.

Itsehän olen kohta viisi vuotiaan lapsen äiti. :) Toinen lapsi on ollut haaveissa jo pidempään.
 
Muokattu viimeksi:
Yhden kolmevuotiaan äiti, samalla myös yritetään nyt toista raskautta.
 
Olen vauvan äiti, taaperon äiti, isojen äiti ja ikuinen vauvakuumeilja:Heartred
 
Olen 2-, 3- ja 7-vuotiaiden äiti ja 9-vuotiaan äitipuoli. Pieni "ehkä vielä joskus" käy silloin tällöin mielessä, mutta kuumeilija en todellakaan ole. Ja luulen, että ajatuksen tasolle jää se "ehkä joskus", koska nautin liikaa koko ajan lisääntyvästä vapaudestani, ja yhteensä neljässä lapsessa on kyllä riittämiin. :)
 
Vajaa puolitoista vuotiaan taaperon äiti, odottaja sekä lisäksi 11-vuotiaan bonusäiti. :Heartred
 
Parikymppisen "lapsen" äiti :love017 ja yrittäjä. Hillitön vauvakuume ollut ainakin viimeiset 7 v., mutta vasta nyt on mahdollista yrittää saada pieni syliin asti.
 
Takaisin
Top