Oletko kokeillut kolmea ässää synnytyksen käynnistämiseksi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko kuullut kolmesta ässästä, joilla huhujen mukaan voisi yrittää nopeuttaa synnytyksen käynnistymistä? Seksi, sauna ja siivoaminen. Oletko kokeillut niitä? Oliko yhtään apua? Artikkelissamme naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri kertoo toimivatko ne.

Itse en ole kokeillut vaikka kuopusta odottaessa oli jo tukalat olot ja toivoin vain synnytyksen käynnistyvän nopeasti.
 
Onhan noita tullut kokeiltua, kuuluu tosin viikottaiseen toimintaan muutenkin, joten eipä ollut vaikutusta. Uskon itsellä auttaneen reippaat pitkät kävelylenkit parin kuukauden makoilun jälkeen. Kovat selkä ja liitoskivut vei lähes kokonaan liikkumiskyvyn ja lopussa sitten väkisin käynyt muutamat lenkit ennen synnytysten käynnistymistä tekemässä, vaikka sattuikin. Kävellessä mulle tulee paljon harjoitussupistuksia. Tai sitten sattumalta oikeat supistukset alkanut lenkkien jälkeen.
 
Vähän käänteisessä mielessä. Että noita teki mieli välttää, ihan varmuudeksi. Ettei vaan käynnistyisi ennen sovittua sektiopäivää.
 
Kaikkia tuli kokeiltua..turhaan! Kerran jopa kahta ässää samaan aikaan 😆 Kaikki synnytykseni ovat käynnistettyjä joten minua eivät hyödyttäneet siinä suhteessa.
 
Saunaa ja siivousta kyllä. Mies ei halunnut sitä kolmatta ässää enää sen jälkeen kun lääkäri kertoi kutittelevansa vauvan päätä kohdunsuun tilannetta tutkiessaan. 🤣 Käynnistyksellä saatiin lapsi maailmaan reilu viikko myöhemmin.
 
On kyllä kokeiltu! Etenkin esikoisen kanssa oli kunnon häätöyritykset päällänsä, ei mitään vaikutusta. 😁

Oikeasti omalla kohdalla ehkäpä rentoutuminen on ollutkin juuri se juttu! 😊

Kakkosen synnytys käynnistyi rentouttavan deitti-illan päätteeksi ja kolmannesta käynnistyi, kun oltiin saatu joulu laitettua kotiin ja tunsin että nyt voin vain olla ja hengähtää.
No sittenhän alkoi tapahtua, juuri kun vähiten sitä odotti ja ajatteli että nyt en ainenkaan mieti synnytysjuttuja.
 
Kokeiltu on, ei vaikutusta. Kaikki muutkin poppaskonstit kokeiltu ja ei oo mikään auttanut. Mulla myös kokemusta, että kun rentoutuu ja vähiten odottaa niin silloin alkaa tapahtumaan. 😃
 
Esikon kanssa kokeiltiin kaikki poppaskonstit, kun meni niin paljon yli lasketusta, mutta ei vaikutusta. Saunassa taisin olla synnytystä edeltävänä iltana kuitenkin. Toisen lapsen kanssa kokeiltiin kolmea ässää ja seuraavana yönä alkoi supparit, eli siinä taisi toimia.
 
Takaisin
Top