Oletko introvertti, ekstrovertti vai ambivertti?

Introvertti, ekstrovertti vai ambivertti?

  • Introvertti

    Äänet: 6 50.0%
  • Ekstrovertti

    Äänet: 1 8.3%
  • Ambivertti

    Äänet: 4 33.3%
  • En tiedä

    Äänet: 1 8.3%

  • Kaikki äänestäjät
    12
Olen introvertti. Pidän kyllä sopivassa määrin ihmisten kanssa kanssakäymisestä, mutta tarvitsen myös sitä omaa aikaa.
 
Ambivertti ehkäpä, lähempänä kuitenkin introverttiä kuin ekstroverttiä..
 
Ambivertti sanoisin, koska kumpikaan muista kuvauksista ei sovi. Introvertin suuntaan kuitenkin.
 
Todella voimakas ekstrovertti. En meinaa sietää etäpäiviä, kun en pääse hölöttämään työkavereiden kanssa ja muutenkin viihdyn jatkuvasti kaikenmaailman kissanristiäisissä :D
 
Ambivertti. Oon tosi kova puhumaan ja kaipaan ihmiskontaktia, jos oon liian kauan omissa oloissani. Tosin isoissa juhlissa tai melussa en viihdy. Ystävien kanssa tapaamiset sovin niin, että väliin jää riittävästi kotipäiviä, että saa ladattua akkuja sosiaalisen työn vuoksi.
 
Introvertti. Ja erityisherkkä (highly sensitive person) siihen lisäksi.
Viihdyn oikein hyvin omissa oloissani suurimmaksi osaksi. :wink
 
Ekstrovertti introvertti, eli tykkään olla sosiaalinen silloin kun minulle itselleni sopii olla. Väsyn kuitenkin ihmispaljoudessa suht nopeasti, ja haluan kotiin rauhoittumaan. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän viihdyn kotona perheen parissa, ja odotan jo nyt sitä päivää, kun pesä on tyhjä ja saan olla itsekseni. Siihen on vielä pitkä aika.
 
Takaisin
Top