Oletko heittänyt jo talviturkin?

Oletko heittänyt talviturkin

  • Olen

    Äänet: 12 70.6%
  • En

    Äänet: 2 11.8%
  • En edes viime vuonna.

    Äänet: 3 17.6%

  • Kaikki äänestäjät
    17

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, oletteko käyneet tänä kesänä uimassa?

Täällä on nyt alkukesän helteiden jälkeen ollut omaan makuuni turhan kylmää useimpina päivinä niin en ole edes maauimalaan vaivautunut uimarannasta puhumattakaan. Loppukuusta ollaan menossa isäni mökille. Mökki on järven rannalla, joten eiköhän se talviturkki sinne jää on sitten lämmintä tai ei.
 
Olen heittänyt, jo alkukesästä. Olen uinut hiekkakuoppaan tehdyssä tekojärvessä, "oikeassa" järvessä, joessa ja meressä. Maauimalassa käyn myös useamman kerran viikossa. En ole uinut näin paljon sitten lapsuuden, mutta nyt on pakko treenata että selviytyy triathlonin uintiosuudesta. :D Ensi viikolla ollaan pari yötä leirintäalueella järvenrannalla, siellä tulee myös uitua useaan otteeseen.
 
Mä en ole tainnut käydä luonnonvesissä moneen vuoteen muuten kuin kahlaamassa (=lapsia vahtimassa) :joyful: Vesi on aina mulle liian kylmää :rolleyes:
 
Käytiin kerran Näsijärvessä lasten kanssa. Oli kylmää, ei siellä kukaan kauaa viihtynyt. Nytkin mökillä jäi uinnit väliin, pieni järvi mutta vain 16 astetta. Lämpimämpiä kelejä odotellessa...
 
Ei muka missään vaiheessa ehditty, vaikka uimapaikkoja on lähistöllä puoli tusinaa! Ja sitten alkoikin tämä käynnistelyrumba, niin talviturkki saa odotella syksyyn.
 
Ehkä tänään on se päivä :rolleyes: ollaan iltapäivästä menossa rannalle, joten joko joko.. kaikki muuthan meidän perheessä on plutannut jo alkukesästä, mutta mulla kyllä vesi saa olla tosi lämmintä että sinne uskallan :hilarious:
 
Tänään on vissiin pakko, kun ollaan menossa rannalle työkaverin kanssa. Kyseisellä rannalla käy kova virtaus, eikä vesi ole maailman lämmintä. En halua kuitenkaan vaikuttaa hannarilta, joten uin vaikka hampaat irvessä.
 
Alku kesästä oli pakko harrastuksen takia ja pienen virheen seurauksena hakea pienestä joesta yksi asia joka putosi ja samalla meni talviturkki. Sukeltanut en ole kylläkään
 
Juhannuksena heiti talviturkin ja se on ainut kerta, kun oon tänä kesänä edes uinut. :grin
 
Takaisin
Top