Oletko alkanut katumaan raskautta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä ketju ei varsinaisesti koske minua, mutta mielenkiinnosta lueskelin erilaisia kokemuksia raskaudesta.

Tuosta veren vuodosta ja lugeista tuli mieleen, että luget oli tosiaan itselle se tapa, millä onnistuin pysymään raskaana kemiallisten ja keskenmenon jälkeen. Lääkäri sanoi, että voi lopettaa varhaisultraan, mutta heti alkoi veritiputtelu kun yritin lopettaa, joten lopulta päädyin käyttämään niitä koko ekan kolmanneksen vastoin lääkärin kehotusta. Pakkauksessa taisi lukea että ei saa käyttää rv 12 jälkeen, joten siihen sitten lopetin ja sitte ei tullut enää vuotoja. En toki kannusta toimimaan lääkärin ohjeita vastaan, mutta itteä verenvuoto pelotti liikaa.

Tällainen anekdootti vaan, että voi ihan hyvin olla että verenvuoto johtuu lugejen lopetuksesta (ja menee toivottavasti ohi lopulta, kun istukka ottaa progesteronihomman haltuun).
Tätä juuri oon miettinyt itsekin. Mullekin on luget määrätty rv 10 loppuun, mutta oon ajatellut käyttää niitä siitä huolimatta rv 12 loppuun. Lopetitko asteittain vai kerrasta rv 12 lopussa?

Ite käytin lugeja tässä raskaudessa rv 16 asti ja ihan lääkärin määräyksestä.😲 Taitaa olla eroja suosituksissa. Mulla juurikin estämään keskenmenoa.

Takaisin