Olenko yhä raskaana?

Snaksu

Oman äänensä löytänyt
Heips kaikki!
Oon 24v likka ja tällä hetkellä olisin rv7+6 jos kaikki hyvin.
Kuitenkin epäilen tilannettani. Raskausoireita kuten väsymystä ja huimausta ja tissien turpoamista ja arkuutta on ollut ihan alusta asti kun ekat menkat vaan ei tullutkaan.
Mutta siis viikko sitten tuli lievät menkkakivut joita säikähdin kovasti (soitin parina päivänä neuvolaan ja sain ristiriitaisia mielipiteitä) ja tuli pientä vaaleanpunaista vuotoa. Itkin ja itkin ja olin varma että nonin tässä se nyt on. Käytin kuppia sen ekan päivän mutta sinne ei ilmaantunutkaan kuin tosi vähän verta. Vuoto jatkui noin neljä päivää ruskeana tuhruna johon en milloinkaan tarvinnut kuppia käyttää eli korkeintaan pikkareihin tuli jälkiä. Noh vuoto loppui ja silti tuntui että kaikki väsymys ja muut oireet on ennallaan ja lisäksi ilmestyi ruokahaluttomuus joka on ollut voimakasta tiettyjen ruokien kohdalla varsinkin.
Mietin että olisikohan tuo vuoto normaalia vai keskenmeno? :sad001
Eka neuvola ens viikolla joten kauaa ei tarvi odottaa mutta kärsimättömyys vaivaa :shifty:
 
Varmasti kamalaa olla epätietoisuudessa :/ Jos vuoto ollut selvästi normaali kuukautisia niukempaa, niin toki hyvät mahdollisuudet siihen, että kyseessä olisi vain "valekuukautiset". Osahan ei alussa edes tiedä olevansa raskaana alkuraskauden vuotojen vuoksi. Jostain luin, että niitä olisi noin joka viidennellä odottajalla? Joten toivotaan parasta! Tsemppiä Snaksu :)
 
:) kiitos tsemppiä tarvitaan tässä.
Tää pienoinen olisi nii kovasti toivottu meille että toivon niin että kaikki olis hyvin.
Luin just valekuukautisista myös ja siitä että istukka vuotais jotenki näinä viikkoina helposti tms
Hooh jooh olen ehkä vähä liikaa googlaillut :grin
 
Mulla tuli ihan viime raskauden alussa juuri tuollaista ruskeaa tuhrua jota säikähdinkin. Mutta mulle sanottiin sen olevan ihan normaalia ja ihan hyvin meni koko raskaus. Jospa se sullakin ois ihan harmitonta :) tsemppiä!
 
Heippa, itselläni oli esikoista odottaessa vuotoa ensimmäisillä viikoilla ja niin on tästäkin tiputellut. Itse luotan, että kaikki menee hyvin niinkuin viimeksi, koska vuoto on ollut niukkaa, eikä kipujakaan ole juuri ollut. Toivottavasti siellä myös kaikki on hyvin :)
 
Mä niin toivon että kaikki olis hyvin.
Ainakin on etomista ja ruokahaluttomuutta ollut niin paljon nyt että siitä olen jopa iloinen. :)
Väsymys myös ihan sietämätön. Ja se että kun vuotoa ei enää ole yhtään :)
Mutta katsotaan katsotaan. Kaipa tää sitten selviää :/
 
Muut raskausoireet jos jatkuu samanlaisena niin en olisi kauheen huolissani. Pieni ruskea tuhrukin voi johtua ihan siitä kun istukka valtaa tilaa limakalvoilta.
 
Jostakin luin et ruskea tuhru on ns."vanhaa verta" eikä tarvi huolestua. Ja jos on ihan kirkkaan punaista vuotoa, voi kyseessä olla keskenmeno. Joillakin tosiaan tulee tuhrua alkuraskaudessa ja silti kaikki on hyvin
 
mulla tuli menkat viikko sitten ja koko ajan tiputtelee.. neuvolaan pitää olla taas huomenna yhteyksissä ja katsotaan lähdetäänkö tutkimaan. oireita on kuitenkin paha olo ja mahan juiliminen, samanlaiset kuin esikoisesta ja sen pitäisi kuulemma
olla hyvä merkki. lisäksi raskaustesti näyttää selkeää plussaa edelleen. (viime torstaina vasta teinkin positiivisen, eli näiden menkkojen jälkeen). ja siis ihan reippaasti tuli kirkasta verta, mutta neuvolassa sanottiin että ei välttämättä tarkoita mitään keskenmenoa, toisilla vaan tulee "valemenkat" :)
 
Lilyee toivottavasti sielläkin olisi kaikki hyvin :)
Toivotaan että olis vaan valemenkat. Pahoinvoinnin pitäiskyllä olla hyvä merkki
Mulla tuli muuten tänään melkein viikon jälkeen ruskea vuoto pikkareihin mutta siihen se sit loppu. Outoa. :/
Toivottavasti olis vaa jotai normaalia
Yritän keskiviikkona neuvolassa jotenkin pakottaa ne tutkimaan mun tilanteen ei mua kiinnosta siellä vaa jaaritella asioista ku voi olla että sisällä onki vaa kuollu kaveri. Kun ei voi tietää
 
Mulla on ollu pientä tuhrutteluvuotoa nyt parin viikon ajan about joka toinen/kolmas päivä. Sekä gyne että neuvolan täti olivat täysin sitä mieltä ettei mitään huolta. Pari viikkoa sitten ultrassa löytyi yksi syke.
 
Minulle sanottiin neuvolasta, että vasta kolmen viikon kuluttua raskaushormoonit ovat poistuneet kropasta sen jälkeen kun "tyhjenys" on tapahtunut - eli aika kauan testit näyttävät positiivista, vaikka olisi tullut keskenmeno :confused:. (Tämä on varmaan keskimäärä, raskaushormoonit voivat poistua nopeamminkin, mutta jos kolmen viikon kuluttua testit näyttävät plussaa, niin sitten kyseessä ei tainnut olla km).
 
mä soittelin tänään tosiaan vielä neuvolaan ja mulle annettiin lähete ultraan vuotojen vuoksi. kiva saada selvyys sitten että mikä on tilanne.. :) nyt menossa 5+5 niin ens viikolle menee ultra-aika jotta pääsee sinne 7. viikolle.
 
mulla alkoi testi vahvistua siis vasta näistä "menkoista", eli ennen niitä näytti negaa, joten en usko että se ainakaan oli keskenmeno kun jostain alkoi tulla hormonia :) mutta nyt jännään sitä ettei menisikään nyt kesken...
 
Hei kaikille! :)
Oon 21v ja rv7+4 tänään. Alkuraskauden ultrassa kävin lähetteellä viimeviikon keskiviikkona kun oli epäselvyyttä raskauden kestosta..piti olla silloin 7+1 mutta olikin 6+4. Noh kuitenkin, oireita ei oo ollu muita kun kova väsymys ja rintojen kipu. Tuntuu jotenkin "tyhjältä" kun ei muita oireita ole.. vuotoja ei oo ollu lainkaa kesäkuun jälkeen, toivottavasti kaikki ok :)
 
Hei! Kävin tänään ekalla neuvolakäynnillä ja tuntui turhalta :/
Olisin nii toivonu vähä jonkunlaista tutkimusta vuodoilleni mutta hoitajan mielestä vaikutti normaalilta :0
Ei mitää ku vaa yksityistä ultraa varaan jos toi mies suostuu vähän sponssaamaan sitä ku on nii järjetön hinta :sad001
En millään jaksa odottaa montaa viikkoa ekaa ultraa. Nyt siis menossa 8+3 vasta
 
Takaisin
Top