Olenko raskaana

Kyfi1363810

Vasta-alkaja
Harrastin seksiä pari pv ennen kuukautisia. Jäivät heti pois. Alkoi raskausoireet ja tuli kiinnitysvuoto. Hcg ei nouse mut kaikki mahdolliset raskausoireet käyty läpi. Ihan kuin kahdessa edellisessä raskaudessa. Pahoinvointia, vatsan pistelyä, kiinnitysvuotoa...
minulla ollut yksi kohdun ulkoinen Lasten välissä josta vuosin kaksi pv verta sisäisesti kun hoidettiin Keskenmenona, joten pääsin viikoilla 5 tarkistamaan raskauden sijainnin. Viikolle 5 normaali sikiöpussi. Verikoe oli ettei hcg noussut joten käskivät ottamaan terolutia. En suostunut.
Menin 9+1 ultraan yksityiselle. Nyt minulla on siellä sikiöpussi jossa lapsivettä, mutta ei näkynyt asukasta.
kävin erikoisiin raskauksiin erikoistuneella lääkärillä joka ei ole koskaan nähnyt vastaavaa uransa aikana ja sanoi ettei pysty sanomaan olenko raskaana vai en. Ei voinut sanoa onko siellä mitään vai ei. Sanoi että kaikki mahdollista näillä viikoilla voi olla piilossakin sikiö vielä koska niin pieni, mutta normaalisti näkyisi jo, mutta lapsivettä ei pitäisi muodostua sikiöpussiin turhaan ja merkkejä keskenmenostakaan ei kuitenkaan ole.
Sain lähetteen taysiin jatkotutkimuksiin mutta nyt haluan tietää onko mahdollista että siellä on vauva? Veikkauksia.

onko kenelläkään ollut mitään edes lähelle vastaavaa? Hcg myöhäisiä nousuja olen lukenut mutta että löytyisi jotain tällästä ja silti oltu raskaana?
 
Takaisin
Top