Olen uusi täällä

uusi tase

Satasella mukana keskusteluissa
[:)]
Hei kaikille!

Olen kohta 4 lasten äiti, ikäni 37v..hieman jännittää tämä viimeinen raskaus ja minulla on laskettu aika 17.12.2010. Vaikea tämä raskaus on ollut jo 23rv pelättiin, että vauva jo syntyy ja nyt sitten on käynyt edestakaisin tutkimuksessa.. :( mutta jospa hän kuitenkin pysyisi siellä vielä jonkin aika! :) Toivon niin!
Minun perheeseen kuuluu avomies, vuonna-92 syntynyt tyttö, vuonna-96 syntynyt tyttö (ekasta avioliitosta) ja nyt vuonna-08 syntynyt tyttö ja tämä raskaus! :) Eläimiä meillä on kaksi koiraa bordercollie ja labradori ja yksi kissa.
 
Hei, tervetuloa mukaan!
Vertaistukea ja juttuseuraa löytyy parhaiten kuukausikeskusteluista :)
Liity myös halutessasi mukaan tän talven mammojen FB-ryhmään lähettämällä minulle sähköpostiin se osoite jolla olet Facebookissa (siis jos olet) vaumammat@gmail.com
 
[:)] MOIKKA TÄNNEKIN [:)]



TASE: Moikka ja tervetuloa mukaan keskusteluihin [:)]
Kiva on saada lisää tänne vähän muitakin äitejä,joilla on enemmänkin lapsukaisia..niin ja eläimiä [;)][:)]

Minä olen myös 37-vuotias ( juuri täyttänyt [;)] ),mutta mieleltäni olen vielä ihan teini [:D]
Perheeseeni kuuluu aviomies ja viisi lasta ( Poika v.-95,ja Tytöt v.-05,-06,-08 ja -09 ).
Ja nyt olen raskaana viikolla 25+4 [:)].Lisäksi perheeseen kuuluu liuta näitä karvaisia eläimiä eli lehmiä,lampaita,hanhia,ankkoja,kissoja,koiria,papukaija sekä undulaatteja [:)]
Olemme molemmat mieheni kanssa yrittäjiä ja minä olen myös entinen sairaanhoitaja.

Hei,olen laittanut tähän Yleiseen raskauskeskusteluun keskustelupalstan "Muita ison perheen äitejä....eli tervetuloa sinne jatkamaan jutteluita,jos vain kiinnostusta on [:)]
Ja etkös sinäkin kirjoitellut jo tuonne Raskausdiabetes osioonkin?
Minä olen sielläkin myös keskustelemassa [;)]

Hyviä vointeja ja jatketaan keskusteluja [:)]

Yönsäde ja Mini rv 25+4
 
Myös minä olen uusi täällä... ensimmäistä kertaa raskaana (27v), joten on tosi kiva, että täällä on jo kokeneempaa väkeä tukena ja turvana :)
 
Heippa Tii!
kiva kun olet liittynyt tähän palstaan [:D] ainakin itse olen ihan tyytyväinen, tuntuisi olevan mukava porukka täällä [:)]
 
Takaisin
Top