Olen Onnellinen!

Vieras
Olen onnellinen siitä tiedosta, että mies viimeinkin näyttää vihreää valoa lapsihaaveille. Eilen kun kysyin asiasta, niin se hymyili ja sanoi "kyllä=). Viimeiset kaksi vuotta olen yksin saanut kouristella "vauvakuumeessani" ja saanut kokea jos jonkin näköset itku/potku raivarit. Varovasti kun olen asiasta kysynyt, vastaukseksi olen saanut, "Ehtii sitä vielä", "katotaan sitten myöhemmin".

Kyllä voi ihminen tulla pienestä asiasta iloiseksi. Tiedän että voi mennä seuraavat 2 vuotta siihen, että nyytti on kädessä. Mutta nautin nyt tästä hetkestä =)

 
Oi että, ihanaa! Nauti tunteesta hyvin mielin.

Mulla konkreettisesti ehkäisyn pois jättäminen teki jo ihan mielettömän onnen tunteen, vaikka ei tulosta vielä hetkeen näkyisikään... Ainakin on edes mahdollisuus olemassa.
 
emoticon

Mutta älä nyt kovasti odota kunnon pupuilia... Voi käydä sen kahden vuoden yrityksen sijaan, että tärppääkin heti.
Niin ihana kuin se plussa onkin, niin ihan, ihan hiukkasen harmitti, kun kuvittelin saavani villin pupuilukesän...
 
Meidänkin taloudessa kyllä seksielämä muuttui täysin sen jälkeen kun päätettiin alkaa yrittämään.
Mieskin teki useammin aloitetta kuin ennen, mikä yllätti todellakin täysin. Ja usein nappas kädestä kiinni että noni, tehdäänkös sitä vauvaa taas :D
Ei nyt romanttisinta välttämättä mutta mielestäni söpöä kun iso aikuinen mies ahdottelee tuollaista. :)

Eikä mekään ehditty kuin 4kk aktiivisemmin harrastamaan niin tärppäs ja sitten olikin kamalat pahoinvoinnit ettei herunut miehelle pariin kuukauteen..
 
Onnea lupauksesta vauvan yritykseen!
Itsekin monta vuotta odotin miehen myöntymistä ja meinasipa siinä erokin tulla. Kunnes pikkuhiljaa, painostamatta mies ehdotti että jätetään ehkäisy pois :)
Vuosi meni ja sitten tuli plussa testiin.

On se kyllä mahtava tunne kun vauva on taas hieman lähempänä omaa elämää, kun toinen on antanut sille luvan tulla :)
 
HEI vieras!

Täällä oli hetki sitten sama tilanne, itsellä ollut kova vauva kuume jo vuosia! ja sitte mies antoi vihdosta viimein myönnytyksen ehkäsyn pois jättämiseen :) Tidän täysin mitkä ovat fiiliksesi :) <3 Tsemppiä sinne <3
 
Takaisin
Top