Trieste
Vauhtiin päässyt keskustelija
Teenpäs nyt vielä tällaisen oireseuranta-ketjun, sillä tykkään itse tosi paljon siitä Vauvakuumetta osion Kuumeilijoiden piinapäivät -seurantaketjusta. Ideana siis että pidetään tämä tällaisena seurantana/päiväkirjamaisena ja jutellaan sitten tarkemmin tuossa Oireet-ketjussa oireista. Tähän voi seurata viikottain tai ihan päivittäin oireiden kehittymistä. Omaa viestiähän pystyy muokata eli siihen voi päivittää vaikka aina yhden viikon kuulumiset tai sitten jopa pidemmältä aikaa, esim yhden kolmanneksen tai miten haluaakaan. Täällä voi sitten vertailla muihin (vaikka ei tietenkään oikeasti kannata
), ja mikä tärkeintä niin nähdä itse miten omat oireet kehittyneet ja esim myöhemmin palata että milloin oli mitäkin. Ja itse kuumeilijana ja myös näin alkuraskaudessa olen tykännyt paljon vakoilla että miten muilla oireet on menneet niin ehkä voi vähän varautua.
Esimerkkejä:
5.viikko: närästystä, alavatsakipuja, rintojen kipua, pahoinvointi alkoi 4+6
6.viikko: pahoinvointia pahenevasti, eka oksennus, rintojen kipu, ummetus
TAI
4+1: rintojen kipua
4+2: rintojen kipua, närästystä
4+3: rintojen kipu paheni, närästystä ja repäisykipuja
4+4: tuntuu että oireet helpotti
4+5: tänäänkin aika oireetonta
4+6: rintojen kipu palasi kahta kauheampana ja nyt pahoinvointiakin
5+0: pahoinvointi jatkuu
Muistutuksena että 5.viikko tai viides raskausviikko tarkoittaa ilmeisesti tuota 4+0 - 4+6 viikkoa, koska 1.viikko on 0+0 - 0+6 viikko. Ja suosittelisin tosiaan varmaan selvyyden vuoksi yhteen viestiin laittamaan (muokkaustoimintoa käyttäen) ainakin yhden viikon kuulumiset, jos päivittäin laittaa niin voi mennä oma seuranta sekavaksi, mutta tyyli on tosiaan vapaa! Ei tarvitse esimerkkien mukaisia olla, tämä ketju saa muotoutua nyt ihan luonnollisesti käyttäjien näköiseksi :) Ja jos joku muun kuukauden lasketun ajan seurailija bongaa ja innostuu niin saa kopioida idean vapaasti!
), ja mikä tärkeintä niin nähdä itse miten omat oireet kehittyneet ja esim myöhemmin palata että milloin oli mitäkin. Ja itse kuumeilijana ja myös näin alkuraskaudessa olen tykännyt paljon vakoilla että miten muilla oireet on menneet niin ehkä voi vähän varautua.Esimerkkejä:
5.viikko: närästystä, alavatsakipuja, rintojen kipua, pahoinvointi alkoi 4+6
6.viikko: pahoinvointia pahenevasti, eka oksennus, rintojen kipu, ummetus
TAI
4+1: rintojen kipua
4+2: rintojen kipua, närästystä
4+3: rintojen kipu paheni, närästystä ja repäisykipuja
4+4: tuntuu että oireet helpotti
4+5: tänäänkin aika oireetonta
4+6: rintojen kipu palasi kahta kauheampana ja nyt pahoinvointiakin
5+0: pahoinvointi jatkuu
Muistutuksena että 5.viikko tai viides raskausviikko tarkoittaa ilmeisesti tuota 4+0 - 4+6 viikkoa, koska 1.viikko on 0+0 - 0+6 viikko. Ja suosittelisin tosiaan varmaan selvyyden vuoksi yhteen viestiin laittamaan (muokkaustoimintoa käyttäen) ainakin yhden viikon kuulumiset, jos päivittäin laittaa niin voi mennä oma seuranta sekavaksi, mutta tyyli on tosiaan vapaa! Ei tarvitse esimerkkien mukaisia olla, tämä ketju saa muotoutua nyt ihan luonnollisesti käyttäjien näköiseksi :) Ja jos joku muun kuukauden lasketun ajan seurailija bongaa ja innostuu niin saa kopioida idean vapaasti!
No, tulipahan vähän siivottua... Huomenna virallinen testipäivä!
Olo kuitenkin muuten aika normaali.