Oireita

Itellä alko kamala pahoinvointi ehkä viikolla 5+. Olin iha raato, mittään ei saanu alas, nukkuin vaa ja märisin ku oli nii voimaton ja paska olo. Kaiken silti kesti ku tiesi että massussa toivottavasti kasvaa se kauan odotettu kolmas pienokainen :Heartred
Kävin jopa päivystyksessä koska luulin olevani kuolemansairas! :dead: kappas vaan mistään ei löytyny mittään vikkaa eli pahoinvoinnin piikkiin meni.. :angelic: tissitki turpos ihan kamalasti ja oli kippeet!
Nyt on viikon verran ollu parempi olo, ruokahalu alkanu palautuun ja tissitki palautunu aika normaaliksi.. rv nyt 10+4. Luulen tosin että viikot muuttuu tuosta vielä eli ei ehkä näin pitkällä olla.
Np ultra 9.2 niin sen jälkeen ollaan viisaampia. Tännään tilasin tuon kotidopplerinki, josko sais sydänäänet kuuluviin ja sitä kautta rauhallisemman mielen.. tai sitten ei :grin
 
Kävin viime viikolla pissa ja verikokeissa. Kuulemma löytyis streptokokki, muttei mulla mitään pissatulehuksen oireita.
 
Kävin viime viikolla pissa ja verikokeissa. Kuulemma löytyis streptokokki, muttei mulla mitään pissatulehuksen oireita.

Toivottavasti en puhu läpiä päähäni, mutta muistaakseni siitä on olemassa myös täysin oireeton muoto. Hyvä, että löytyi niin saa hoidettua pois.

Omista oireista piti tulla kiroamaan alati vaihtuvia mielialoja. Ensin saatat pidätellä raivoa kun uhmaikäinen roikkuu jalassa ja huutaa kuin tapettava ja kohta vollotat kun meri tulee takaisin Muumipeikossa ja Pyrstötähdessä [emoji16] *huokaus*
 
Minulla meni vatsa tänään joksikin aikaa aivan pinkeäksi palloksi (vähän toispuoleisesti). Vatsalihaksista ei ollut kyse, eikä se yhtään sattunut. Jännittävää! En tiedä voisiko kyse olla jostain supistuksen tapaisesta. Onko kellään kokemuksia tällaisesta?
 
Harjoitussupistuksia, ihan normaalia. Ja joo, hassua myös. Ei kannata huolestua. Tietääpähän ainakin et millä korkeudella kohtu on, kun sitä palloa silittelee. :)
 
Ohhoh, tätä väsymyksen määrää. Mä voisin nukkua vaikka kuinka. :) muut oireet alkanut vähän lieventämään, toisin kuin unentarve.
Musta alkaa tuntuu että tarvis kääntää vuorokausirytmi ympäri. 8h hereillä ja loput unta :D

Kuis muilla?
 
Ohhoh, tätä väsymyksen määrää. Mä voisin nukkua vaikka kuinka. :) muut oireet alkanut vähän lieventämään, toisin kuin unentarve.
Musta alkaa tuntuu että tarvis kääntää vuorokausirytmi ympäri. 8h hereillä ja loput unta :D

Kuis muilla?

Väsyttää hulluna!!! Aikaisin päästävä nukkumaan.. nyt 10+4
 
Toi haaveilu nukkumaan menosta on joka päivä sama homma. Aamulla ei halua nousta ja illalla vaan miettii et monelta uskaltaa mennä. Alkaa vaikuttamaan vahvasti jo keskittymiskykyyn tää tilanne. Viikkoja 9+2.
 
Väsyttää kyllä mutta nukun tosi huonosti silti. Huomenna 10+0.
 
Tuttu tunne tuo väsymys! Tai en oikeastaan tiiä onko tää väsymystä, kuvailisin ennemminkin omaa olotilaa kestouupumukseks! Mitään ei jaksais...
 
Mashnu harmi etä et saa nukutuks. Saan kyllä yöt nukutuks, mutta se vessaan heräily katkoo pahasti. Jään välillä pyörii ja sitten meneekin hetki ennen unen tuloa.

Elisabett kestouupumus, sehän se!!
 
Aika ajoin kärsin unettomuudesta. Nyt ei voi syödä mitään lääkkeitäkään nukahtamiseen. Tai ainakin ku kysyin viime vkolla asiasta neuvolalääkäriltä ni oli sitä mieltä että mitään ei saa käyttää. Aamulla kyllä nukuttais niin hienosti mutta työt, pakolliset menot ja esikoinen pitää huolen siitä että täällä ei aamuisin nukuta pitkään.
 
Täällä vaivaa myös edelleen kauhea väsymys ja siihen päälle esikoinen tekee yöt hampaita ja herää itkemään tunnin välein(ja itsellä vaikeuksia heti nukahtaa) ja silti herää aamulla viiden jälkeen. Ehkä tää taas tästä, onneks tänään ei oo mitään velvollisuuksia :D
 
Täällä ei mitään oireita. Niinku ei edes ois pieniin päin, mutta onneksi viime maanantaina oli ultra ja siellä kaveri vilkutti. Eli kyllä edelleen siellä joku lilluu[emoji28]
 
Täällä myös edelleen vaivaa väsymys :/ tulee aaltoina päivän mittaan, mutta illalla 7-8 aikaan jo joutuu sinnittelemään. Aika usein ennen ilta 9 kuuluu kuorsaus :D yöllä heräilen pari kertaa ja sinnittelen aamuyöhön ennenkuin jaksan raahautua vessaan, ja sit taas unta kaaliin jos uni tulee. Odotan niin että oireet (väsymys ja pahaolo enimmäkseen) vähenisivät ja pääsisi nauttimaan enemmän kasvavasta mahasta eikä koko ajan tarvisi kärvistellä :)
 
Mulla pahoinvointi on muuttanut muotoaan, aikasemmin tuli heti huono olo jos ei syönyt jatkuvasti, nyt pahoinvointi iskee iltaisin ja aika rajusti. Ei auta syöminen kun heti tulee ulos. En oikeen tiiä kumman näistä ottais jos sais valita:D
 
Mua itkettää ihan kaikki, vaikka en yleensä oo itkijätyyppia mut nyt ihan sama onko hyvää vai huonoa nii tippa linssissä. Tänään ja eilen illalla oon ollu ihan tosi ylidramaattinen ja miettiny kaikkee ja vollottanu vähän väliä. :D
 
Mashnu joo, niinhän se on ettei mitään saa ottaa ja se on kyl kökkö ettei mitään muuta apua siihen oikein ole. Toivottavasti unet alkaa sujumaan!

Itsellä nuo yökkö oireet alkaa hellittää. Ainoastaan hirveässä nälässä alkaa etomaan. Nyt vihdoin oon tajunnut välipalojen merkityksen, kun aina ollu tosi huono siinä.
 
Pahoinvointi on nyt ton lääkkeen avulla jonkinverran helpottanut. Edelleen kamalinta iltaisin, just ku olis aikaa esim treenata. Mutta ei pysty. Nyt alkaa viikon loma, tosin laskettelureissu mutta uskon että pääsen ja ehdin venyttelemään ja joogaamaankin. Ehkä jonkun päivän otan yksin mökillä, saa mies mennä lasten kanssa mäkeen. :)
Mutta joo, sitten jos ei voi pahoin niin sitten närästää ja mun refluksi tekee että oksu tulee silti. :grumpy::wtf:
Haha! Niin ja nälkä iskee ihan puun takaa, mutta mitään ei oikeen tee mieli!
Rinnat on pinkeet ja arat aamuisin, kasvaneet sen puolikuppia. Edellisissäkin raskauksissa sai vaihtaa kokoa.
Lapset on kuumeessa ja epäilys on jos ovat saaneet influenssan. Täällä ei saa rokotusta kuin vasta v 14 eteenpäin eli vähän jännittää jos se iskee ja vielä kun ollaan reissussa.
Joo, eli tiedossa on vähemmän hauska autoreissu...
 
Hirveet pääkivut alkanut. Nyt kestänyt kaks päivää. Eilen otin yhden panadolin ja sinnittelin sillä. Mut ei helpottanut ollenkaan. Ajattelin että yöunet veis kivun pois, mut heti kun heräs niin pam, siellä on pääkipu taas :sad001
 
Takaisin
Top