Oireita

Edelleen jomottaa selkää ja välillä alamahan puoltaki mut ei näistä mitään supistusten välejä osaa laskea! Viiden minuutin välein tulee vähä kovempi kipu alamahalle mut aika pian se laantuu. Mut selkää jomottaa koko ajan ihan tasasesti, ei tuo kipu mihkää häviä.

Mä oon nössö!! Tuo selän jomotus alkaa jo nyt tuntua tosi vastenmieliseltä ja voin kyllä vannoa että kuha se lähtö oikeesti tulee ja synnärille pääsen ni huudan jo ulko ovelta kipulääkitystä!! Mut siis onko tää koko ajan kestävä selän jomotus niinkö supistelua vai mitä hittoo tää on??

Ootko kokeillu sitä konttausasentoa helpottamaan selkäkipua? Tai lämmin kauratyyny?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tyynyllä lämmittelen ja suihkussa kans lämpimällä veellä läträsin.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla auttoi aamulla selkäjomotukseen se kun olin polvillani sohvan edessä sohvaan nojaten ja heiluttelen lantiota..
Jomotus loppui, supistukset alkoivat 14.30 ja jatkuvat vieläkin.

tää on ehkä sadistisin foorumi ikinä... mitä kipeempiä supistuksia porukka valittaa, sen enemmän ne saa tykkäyksiä :confused: mut toivottavasti liisaaa jatkuis nyt sit loppuun asti :)

tänään eka kertaa supistellu melko säännöllisesti lähes koko päivän, mutta n. 10-15min välein... tosin ei kipeitä juur lainkaan o_O eli en tiedä, mitä tämä on... menkkakipua selässä, mutt ei niin paljon, että tekis mieli edes valittaa/hurrata.... blaaah.....

Mulla on tänään juilahdellut sellaista menkkamaista kipua muutaman kerran. Tähän asti noita satunnaisia juilahduksia on ollut vaan pari siinä kohtaa kun menee nukkumaan. Selänkin puolella tuntuu ja se tunne saattaa kestää aika pitkäänkin että ehkä ainakin osittain on vaan selkäjumia.

Mulla ei oo enää se kestoveetutus päällä mutta huomaan kimahtavani tosi helposti vaikka jostain ihan normaalista kysymyksestä ja hermot ei kestä odottelua tai arpomista yhtään. Onhan tässä ny ollu ton asuntohommelin takia kaikenlaista jännää, ehkä vähä käy nuppi ylikierroksilla.

Kai toi on supistus mikä tuntuu vatsalla ja toosassa lievänä kipuna!?:confused: onko se?? MUA ÄRSYTTÄÄ KU EN TIIJÄ MISTÄÄN MITÄÄN!!!! Välillä se tuntuu viiden minuutin välein, sit se katoaa nii pitkäksi ajaksi et unohan sen ja sit taas viiden minuutin välein. Selkää on jomottanu menkkamaisesti monta tuntia. Lämpötyyny vähä helpottaa mut se jomotuski tulee välillä kovempana. Muuten toi jomotus tuntuu koko ajan.

Kuulostas aika hyvältä!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Pliis pliis pliis joooooooo! Itkettää jo tää odotus

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Pöh.. Minun meloni ei taida olla vielä halukas tulemaan, antaa vaan epäsäännöllisesti viitteitä tulosta, mutta siihen se jääkin...kesäkuuta ootellessa.

Meillä sekstaillaan kyllä huomennaki kerta tämmösiä oireita sillä saadaan aikaan! Joka päivä!!! Joooo!!!

Mä oon varmaa ainoo jota ei oikeesta supistele :D ?? Ooonko :oops:, tuntuu,että oon vimppa synnyttäjä :D

Mimmma, eikös sun neuvolantäti vasta sanonu et sä synnytät kohta? ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

joo sano, mutta pessimisti ei pety :Dsiitä on 3pvää ja kohta on näköjään laaja käsite!!

Kaikilla täällä on ollu oireita, mitä neukkutädille kuvailin 8) se on ite pois ku mulla on laskettu, niin oikee opasti mua hieroo nännejä ja painelee akupunktiopisteitä ja oireet loppuku seinään :D

Mie olen ihan varma, että mie synnytän vasta kesäkuussa. Ei supistuksia tai muitakaan kipuiluja tai oireita alkavasta synnytyksestä.

Vaikka eipä tässä kiire vielä ole mihinkään.

Nyt on ollut jo vedet silmissä melkein, taukoa vaan on edelleen 8-12 min :/
Pitäis nukkua, mutta eipä noiden supistusten jälkeen huvita :D

Takaisin