Oireita

Taas sama juttu niinku joka ilta tällä viikolla: kivuttomia suppareita, Tonttu käy riehumasn illalla, sukkapuikot.... Mie tahon lisää merkkejä!

Niin ja kun illalla alkaa nää oireet niin sitä kuvittelee et yöllä pääsis tositoimiin ja herätys aamulla kun maha on vielä tallella. ...

Googlettelin eilen, et voi olla laiskakohtu. Kohtu ei jaksa tuottaa luonnollisesti kunnon suppareita.
Mä luulosairas, tähän raskauteen kyllästynyt, olin heti ihan varma et mullahan on just semmonen. En pysty synnyttää kun ei mun kohtu toimi!

Mua oikein naurattaa miten epätoivoseks tässä vielä heittäytyy! Miten nää viimeset päivät/viikot voi olla näin pitkiä! :grin

Mä en nyt muista, mut miten sulla pioni meni ekan synnytyksen kanssa, jos saa udella?

Näitä päiviä vielä pitkittää tää kun ei oikein mitään voi tehdä, kaikki ahistaa, sattuu, ei taivu tai jotain muuta. Tätä turhautuneisuuden määrää! Huomenna taas neuvolaan, vaikka just vast eilen kävin. Terkkakin oli jo ihan kärsivän olonen miun puolesta. Jos vaikka ensyönä kun oon yksin tulis lähtö? No joka ilta sitä oottaa ja yhtä monena aamuna toistaseks on saanu pettyä.

En taida mennä nukkumaan ollenkaan kun pitää kuitenkin ravata vessassa. Potkutkin on niin lujat et menis vaan pyörimiseksi.

Vedet meni illalla ja koko yön supistellu kipeesti, äsken tultiin synnäriltä, ei oo mitään edistystä kohdunsuulla. Aamulla sit varmaan uus yritys... No, sieltä se vauveli on nyt ilmeisesti tulossa, hyvällä tai pahalla :p Pitelee varmaan reunoista kiinni ettei tarttis tulla....

Supisteli eilen melkein tunnin kouristusmaisesti.. Pitelin jo päätäni pariin kertaan, kun kävin nukkumaan niin tuli vielä pari ja sitten loppuivat kai.
Aamulla kun nousin, niin maha tuntuu painavalta ja alavatsaa viiltää levossakin hieman.
Eilen söin, söin ja söin. Oli melkein yhtä nälkä kuin viimeksi synnytyksen aikana!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Haluun mun vanhan huonon hajuaistin takas! Äsken vaihoin roskapussia niin se hais niin pahalta, että vatsalaukun sisältö löyty keittiön lattialta. :puke_l Luojan kiitos olin ehtinyt juoda heräämisen jälkeen vaan lasillisen vettä.

Miehelle eilen puhuin siitä lapsivesi vs. valkovuoto hommasta ja mies vannotti että soitan neuvolaan nyt aamusta et ottaa sen kokeen. Valkovuodoksi mää sitä epäilen mut hyvähä se on mielenrauha saaha. Edelleen jotain vähä tihkuu..

Ottaako ne neuvolassaki jtn kokeita? Kerroppa miten se toimii niinku :) mun neuvolantäti kun ei ikinä kerro mistään mitää...

Mitämitä!! Mitkä viikot pikkulintusella ja ansusella :) määoon varmaa vika synnyttäjä tällä palstalla :D

Mitämitä!! Mitkä viikot pikkulintusella ja ansusella :) määoon varmaa vika synnyttäjä tällä palstalla :D
Miulla kun noita arvioita lasketusta on se yks viiva sata, ni joko 40+6 tai viimesimmän mukaan 37+6

Onnea kaikille vetensä menettäneille ja tsemppiä hurjasti!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Tässä aikaa vempuloida, jos ei supistukset ala, niin sairaalaan vasta 18-19 aikaan pitäs mennä.

Mullekki kävis tollanen pikkulintunen, meilläkn pitää koira viedä hoitoo jne. Ja mähän en millää siitä luovu ennenko on pakko :D !! :)

No mie jostain kohtalon oikusta kiikutin kissan hoitoon just eilen, vieläki oon yksin kotona koirien kanssa. Oikeen kiva tämmönen pehmee alotus. Jotenki ei oo kyl yhtään sellanen olo, et jotain tapahtus, ehkä se sieltä tulee :)

Takaisin