Oireita

Mulla on ollut tänään jotenkin tosi pirtee olo. Silti oon laiska kakkapää ku tuol sataa vettä ni en kauheesti oo ulos lähtenyt. :) No, huomen on uus päivä!

Jos lapsivettä tulee tihkumalla ni en usko että se kovin kummoselta muutokselta mahassa tuntuu..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

No ei tietenkään heti tunnukaan, mut jos se vesi on jo loppu sieltä kohdusta (eli olis korkea aika suunnata sairaalaan) niin luulis sen olevan huomattavissa. Jos osaa sitä epäillä.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Luulis että jos litranki tiputtaa vaikka pikkuhiljaakin niin näkyy se nyt edes märkien kalsareitten määrässä.

Uusiutuuko se lapsivesi sitä samaa 100% kolmessa tunnissa -vauhtia enää loppuvaiheessa? Sit jos tosiaan tiputtaa ihan minimaalisesti niin sehän ehtii korvautumaan jo uudella...

Hui murmeli, olet sitten tuossa 0,5% joukossa. Hurjaa. Ja kurjaa.

Cedju: Juuri näin! Onneks ei oo kauheen kutiavaa sorttia, mutta aika ikävän näkönen toi alavatsa on. Yleensä onneks rasvaaminen auttaa!

Tuskin pienellä tiputtelulla menee litraakaan aivan heti. Koko päivän on kyllä saanu olla suoja pöksyissä mut se miks ite on nii epävarma on ku tuota valkovuotoo mulla eijjoo juurikaan tullu koko raskausaikana, eikä varsinkaan noin vetistä mitä tänään. Seurataan tilannetta...

Mulla on itsellä atooppinen iho ja pelkäsin oikein millaisia kutinakarnevaaleja talven aikana tuleekaan, mutta säästyin kokonaan tämän talven ihottumilta. Toisilla kuulemma raskaus pahentaa tilannetta. Mä niin ymmärrän ihottumatuskan!

Nii, liiallista käyttöä, ei siitä kai haittaa pitäs olla normi annoksella :confused:

Mä oon viime viikkoina vetänyt aina välillä sinkkiä flunssantorjuntaan. Niissä on 15 mg eli ihan sallitun päiväannoksen puitteissa. WHO:n mukaan lisäsinkki itse asiassa vähentää ennenaikaisia synnytyksiä, ja raskaanaolevilla naisilla on hyvin usein lieviä puutostiloja – tosin toi taitaa olla niitä asioita, jotka riippuu ihan valtavasti ruokavaliosta ja esim. maaperästä. Että tiedä sitten tosta. Övereitä tuskin kannattaa vetää.

Nyt menee hermot! Selkä kipeänä ku istuu puolikin tuntia paikallaan ja sit EDELLEEN tää ylävatsa kipuilee! Mie en tiedä miten päin olisin ku sattuu mahaan ja selkään. Tossa ylävatsassa ei vieläkään näy mitään mut se on tosi arka ja sitä pistelee ihan tosissaan. Siis sattuu! Tonttu ei oo potkinu vaan siihen eikä kädet kutise eikä päätä särje, joten mikähän vittu toi voi olla!!!! Mie en tajuu! Toi vaivaa nykyään välillä yölläkin. Taidan huomenna soittaa neuvolaan ja ne saa jonkun ratkasun tähän nyt keksiä! Mie en jaksa

Mulla on kans tuossa ylhäällä sellanen kipee tai pistelevä kohta, mut se ei se kyllä koko ajan kipuile o_O
Pahimmat kivut on ku on kyljellään ja maha roikkuu sivulle. Sillon polttelee välillä tosi paljonkii ja joutuu laittaa tyynyn kulmaa siihen kohtaan alle..Taitaa mulla onneks johtua vaan siitä ku paikat joutuu venymään.
Toivottavasti selviää mikä sulla siinä on. Ei oo kivoja jatkuvat kivut.

Flunssa koittaa pukata päälle, kaiket yöt ja päivät supistelee kunnolla 7-10 min välein, mut ei riittävästi. Sormet on tyystin turvonneet alle viikossa, samoin jalat. Posketkin muuttunu muodottomiks. Omaa peilikuvaansa enää tunnista. Jalkojen lähteminen alta lisääntyy ja nestettä kertyy yli kilo viikossa. Nyt voin oikeesti sanoa, että alkaa nää raskauden ilot riittää! :(

Mulla oli kans joulun aIkoihin tota ihottumaa. Levisi ihan ympäri kroppaa ja löhti lopulta pois vasta vahvalla kortisonivoiteella ja ataraxilla & histecillä. Tosi kurja vaiva. Nyt oon sit ihan hulluna rasvannut ja ei oo uusinut..

Ei yhtään kivuliasta supistusta! Ei sitten edes nipistävää! o_O

Mä alan jo miettiä onks mun kohtu ihan normaali! Mitä jos se onkin jotenkin viallinen, eikä pysty supistelemaan! :rolleyes:
Kyllä mulla muuten on kipuja ja ei pysty mitään tekemään kun sattuu. Kiristää, särkee, sukkapuikottaa, happi loppuu, mutta ei mulla tule niitä kunnollisia supistuksia ollenkaan.

Luulis, et jotain jo tuntuis kun nyt 39+3! Mutta ei! Olen oireeton! Oonkohan oikeesti edes raskaana! :grin

Mullakin on vain harkkasuppareita. Muuten vois luulla, että oon vaan ihan tosi läski. Onneks vauva liikkuu sen verran ahkerasti, etten ihan masennu: ai tässäkö tää olikin, iso maha vain tuli...

Takaisin