Oireita

vastahan toinen on huomenna täysiaikainen. eikä onneksi sf mitta ole suoraan verrannainen vauvan kokoon :)

Miul oli mennyt vedet noin 24h sit edellisenä iltana, enkä ite ees tienny et oli menny.. Huomattiin siis melko myöhään synnäril..

Nyt mua alko pelottaa ku koko päivän on tuntunu et aina jotaki vähä holahtaa pöksyihin mut aamulla totesin et valkovuoto on vaa nii vetistä. Luotan kuitenki tähä diagnoosiin..:rolleyes:

Mun kaverilla oli sama, synnärillä huomattiin että vedet oli jo menny, ilmeisesti kotona suihkussa.

Kauhea nälkä ollut tän päivän; leipä, kaikki hiilihydraattipitoinen houkuttaa! Tekis mieli tehdä aina kerralla 3-4 leipää :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

^ vähä samaa vikaa, tehny mieli mutustaa koko päivän jotain koko ajan... mut lähinnä se ehkä sen takia et syöminen pitää pahan olon aina hetken poissa...

Mitä nää kipeet, koko päivän tulleet supparit oikeen on! Eikö tää nyt jaksa odottaa tuloaan 10päivää. En tiedä onko sattumaa, mut sunnuntaina alotin taas syömään sinkki tabletteja, joita söin puolivälissä raskautta huonoon ihooni, mutta lopetin ne ku alko ilmestyä supistuksia. Loppuivat siihen paikkaan kun en niitä enää syönyt. Ja nyt taas sama homma, mutta näillä viikoilla saakin jo mielestäni tulla.

Tommosen bongasin..
"Etenkin raskaana olevien on vältettävä sinkkivalmisteiden liiallista käyttöä, sillä se voi johtaa ennenaikaiseen synnytykseen tai jopa sikiön kuolemaan. Sinkin päivittäisen saannin ei tulisi aikuisella ylittää 15?20 mg:aa. "

Njääh, mä mistään mitään tiijä.. :p mut voisko se sit kuitenki selittää supistukset!? :confused:

Eiks ne vedet voi mennä vähitellen tiputtelemalla, jos ne kerrallaan lorahtais niin eikai sitä voi kukaan olla huomaamatta... Mutta jostain luin että nehän voi myös silleen "tihkua" vähitellen.

24 h:ssa tiputtaa tyhjäksi?!
Tai sit ei Mannaryynillä ollut kaikkea mennyt?
Tottakai se voi vähitellen tippua sieltä, mutta eikai vuorokaudessa kaikki mene tiputuksella?
Multa kun meni vedet sitä vettä tuli niin paljon, ettei yks vuorokausi ois tippumalla tyhjentänyt sitä määrää..

Mut tosiaan, ehkä ne voi mennä jos on niin kovia supistuksia ja istuu vaikka pöntöllä tai suihkussa niin valuu sit huomaamatta kun supistus on niin kipeä tjtn :/
Kaikki muukin on mahdollista!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toi on kyllä aika vaarallinen tilanne varmaan jos on vedet menny 24h sitte eikä ite oo huomannu, kamalaa. Varsinki nyt kun aattelee omaa tilannetta ja vauva on perätilassa niin mun olis kyllä tosi tärkeetä tietää millon/jos ne vedet menee, toivottavasti ei jää huomaamatta!!

Hitto ku edelleenki aina välillä jotain hyvin hyvin vetistä holahtaa pöksyihin mut emmää sit tiijä oisko toi kuitenkaa lapsivettä. Ei supistele ainaskaa eikä oo päivään supistellu..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mulla puhkaistiin kalvot ja lapsivesi päätyi siihen sairaalasängylle, mutta musta se oli selkeä paineen väheneminen mahassa ja sen jälkeen koko vatsa tuntui aivan erilaiselta. Mulla oli kuitenkin niin paljon sitä vettä, että isosti sitä tuli ulos lapsen jälkeenkin vielä synnytyssalissa! Eli jos epäilyttää niin tunnustelkaa, onhan se maha jo niin tuttu että muutoksen huomaa :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mullakin tulee sellasta ihan vetistä vuotoa, varsinkin aamuisin siis kirkasta. Kun pyyhkäisee uusiks, niin sit on vähän valkoisia hitusia joukossa :) eli varmaa valkovuotoa vaan :)

Nojoo emmää oo mihkää näytille lähössä tänään. Seuraan illan ja yön ja huomenna katotaan uusiks :) ehkä sitä vaan nii kipeesti toivoo jotain tapahtuvaks! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin