Oireita

Miks koko laskettu aika pitää olla olemassa :-D eikö vaan vois kertoa synnytät toukokuussa tai jotain. Varmasti toukokuussa syntyy.

Tää saa ihmisen ihan pöhlöksi ja kiukkuiseksi. Jatkuvaa kyttäämistä ja odottamista. Sitkun laskettu aika menee yli niin on pirun kiukkuinen ja turhautunut.. sit 36 viikolta eteenpäin alkaa miettii oireitaan hullunlailla ja minä ainaki näköjää kuvittelemaan. Aika kuluu saakelin hitaasti. 38 viikkoa takana, niin miten esim yks 2 veen vaivaista viikkoa voikin tuntua ikuisuudelta. Osaiskin vaan nauttia näistä viimesistä viikoista niinku aiemmin :)

Mimmma, niinpä perkele! sanoisivat sillein et "arvioitu saapumiskuukausi" lähempänä se on totuutta ku yks määrätty päivä...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Eikös tosta lasketusta ajasta ollu puhetta tässä joskus lähiaikoina mediassa. Tai siis just siitä, ettei oikeesti voida sanoa tiettyä päivää koska siihen vaikuttaa ihan yksilöllisetkin tekijät. Jotkut naiset tykkää hautoa kauemmin, jotku synnyttää aikasemmin jo esim. oman kokonsa ja vauvan koon takia.

Mullakin selkäsärky muuttanut kipuastettaan.
Tälläkin hetkellä jomottaa alaselkään entistä ärsyttävämmin.. Ehkä parin päivän päästä voidaan puhua jo kivusta?

Mun tutulla rv 30 ja meinaa jo nyt synnyttää, paikat auki hieman ja supistelee.
Ensin nauratti "että joku taas menee edeltä", sitten ymmärsin olla kiitollinen näistä viikoista, vaikka la on tänään ja itse kasvanut kuin mikä valas - en vaihtaisi tätä ennenaikaiseen synnytykseen!
Ehkä osaan olla koko loppuajan enää mäkättämättä "miksei se tule", viimeistään 17 päivä alkaa synnytys - sinne jaksaa miten vaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ja yöllä sitten särki selkää kovemmin ja lonkkia ihan pirusti!
Tälläkin hetkellä outo tunne selässä.
Eilen tuli pitkästä aikaa enemmän napakoita supistuksia, muutama yölläkin, taas tuntuivat kohdunsuulla kuten ne parin viikon takaiset..
Antaa toivoa "jos sittenkin käynnistyisi itsestään".

Mun mielestä täällä vaussa oli ainaki joku juttu joskus "että näin laskettu aika sekoittaa äitien päät"

Ja se on totta, että luonnollista synnytystä mäkin toivon! Siitä sais olla kiitollinen, ettei käynnistää joutuisi

Nyt taitas olla pää kiinnittymässä kun puristaa kahdesta kohtaa häpyluun tuntumassa kun kävelee, vihdoinkin!!!
Aika hitaasti oon tänään vaappunut aamun spinnin ja kahvakuulien jälkeen :D

Numeroita ne päivämäärätkin vain on... ei se vauva kalenteria lue... kaikki on yksilöllistä... Mut kun mä haluun sen synnyksen pois asialistalta ja tuhisijan syliin!!! Nih! :P

Mulla on kiepsahtanut nyt näköjään unirytmi sellaiseksi että nukun muutaman tunnin n. 23-00 jälkeen ja sitten uuden parin tunnin pätkän 06-07 jälkeen. Aamuyöllä kömmin sohvalle selaamaan lehtiä ja nettiä kun ei silloin osaa mitään hyödyllistä tehdä. Ei kyllä osaa enää päivisinkään sen puoleen.

Täälläkin alkaa nyt tapahtua vähitellen ja täytyy sanoa, että alan varmaan vasta nyt paremmin ymmärtää, miksi teitä pidempään supistelleita on nyppinyt niin pahasti... Ihanaa ja liikuttavaa,että kohtapuoliin meilläkin on jo pienokainen, joka mahtuu noihin 50/56-kokoisiin vaatteisiin. Jos mahtuu! :wink

Päänsärkyä varmaan neljäs aamu peräkkäin. Mitähän tämä nyt on :( panadolilla onneks helpottanut vaikka on migreenimäinen särky. Nyt on 37+6

Jostain puun takaa tuli tää olo, voimat veks, ihan kokonaan veks..
Näin löysäksi en ole tuntenut itseäni pitkään aikaan, syöttikö joku mulle lihasrelaxantteja?!? :D
Ihan oikeesti.

Itel la 14.5. ja mut en oo hirveesti siihen laskenu tän syntyvän ennempi luotan tuohon +-14pv eli 30.4-28.5. välillä jos jotain ei tapahdu niin kyl ne sairaalassa sit laittaa jotain tapahtuvaks tuon jälkeen (jos ei ennen sitä) :)

Moikka! Mulla menossa toinen raskaus 36+6 tänään. :) ollut PALJON liitoskipuja nyt yli kuukauden.. Supisteluja onkin ollut myös runsaasti (paitsi nyt muutama päivä).. Sekä valkovuotoa (joka myös on vähentynyt) Olin tossa pari viikkoa sitten tosi varma että tämä syntyy aikaisemmin mutta nyt tulee jo epätoivon olo kun on ollut niin hiljaista.. :/ SF mitta on jo 34cm (viime raskaus oli 34 cm viikko 40) eli aika edellä tämä on.. kolmisen viikkoa.. Mutta tulossa onkin poika.. mutta pelottaa hirveesti että tulisi ISO. Koska esikoinen meni 8 päivää yli laskettua aikaa ja oli 4kg.. Nämä liitoskivut on mulle uutta ja tämä raskaus on ollut tosi erilainen edelliseen myös. nyt ei ole lainkaan selkäkipuja kun edellisessä oli niitä runsaasti. Supisteluja on ollut enemmän myös menkkamaisia. Käytiin viikko sitten lääkärissä ja olin pehmeä mutta tappi oli vielä 2,5cm ja kiinni olin. Eli tuli aikamoinen epätoivo olo ettei tämäkään tule aikaisemmin :/

Takaisin