Oireita

Ei mullakaan ole varsinaisesti limaa tullut ollenkaan, en tosin käynyt niitä kuvia katsomassa miltä sen kuuluisi näyttää. Jos tuo vähä ruskea on sitä, niin hyvä niin.

Onko kenelläkään muulla ollut ns levottomuuskohtauksia, tuntuu että suurin piirtein tärisyttää, eikä oikein tiedä miten päin olisi? Eipä tuo tosin välttämättä liity kun omaan olotilaan, on kyllä pää ihan hukassa kun ei tiedä mitä odottaa tulevilta viikoilta.

Ei mullakaan varmaan viel mitää limatulppaa ole tullut. Ei ooo mitääään synnytysoireita... hmp.....

Vaikka huomenna onki "vasta" 37+0 ni kyllä mun puolesta voitas alkaa lähtee synnytys hommiin. Alan olee kärsimätön kun tahtosin vaa päästä tuijottelee omaa pientä ja olla iha oikia perhe!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

No älä muuta sano. Mulla on huomenna synnytystapa-arvio, ja vaikka toivonkin, että käynnistyisi luonnollisesti, niin en kyllä pistäis pahitteeks, jos päättäisivätkin käynnistää synnytyksen vauvan iso kokoisuuden vuoksi.

Omituinen olo jatkuu vaikka tirsat nukuttu ja muuten olo virkeä. Paineet edelleen koholla, tosin eipä väsymysstressi välttämättä yksillä päikkäreillä laske.

Päätä jomottelee vähän kuin olisi poskiontelot kipeät, mutta ainakaan lämmin kauratyyny ei auttanut tuohon. Vähän ällö olo iski myös, sekin voi johtua poskionteloista tai valvomisesta tai siitä että tänään tullut närpittyä kaikkea höttöä pitkin päivää. Lihaksiakin jomottelee. Eilen tein tooooosi kevyen lenkin ja sain siitä jo eilen lihakset kipeiksi. Tänään olen kävellyt vain puolisen kilsaa mutta tukkoinen olo lihaksissa pysyy. Ja äsken kuin istuin sohvalle niin oli tosi likellä ettei iskenyt kramppi pakaraan. Pohkeissakin on sellainen kihelmöinti että täytyy varoa miten jalkoja vääntelee ettei lyö kramppia.

Vähän jännittää että tuleeko flunssa. Toivottavasti ei kuitenkaan raskausmyrkytys kolkuttele. Vaikka turhauttaa odottelu niin en haluaisi että ainakaan sen takia käynnistämään joudutaan.

Bebe aloitti kyllä iloisen mylläämisen masussa eli ainakin sillä on siellä virtaa :)

Parin viikon pahoinvoinnittomman jakson jälkeen oksettaa, huohotuttaa ja maha pinkeenä :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mua kans oksettanu koko päivän ja sappinesteet noussee ylös, ällöttävä olo.. Supistuksia satelee, mutta ei mitään tapahu! Plaah..

Tuliskin supistuksia, mutta eiiiii: äitin poika se vaan pyllistelee ja potkii. Taitaa harmittaa mun jääveden juomiseni.

Ei oo mullakaan limatulpasta tietookaa ja ens viikon perjantaina laskettu aika. Aina vessakäynnin yhteydessä sitä toiveikkaana oottaa, että joko sitä limaa vähän irtois mut ei niin ei!

Heei, onhan se ihanaa vielä tänä äitienpäivänä mennä omalle mammalle KAKULLE. Namnam. :)

Se mun limatulppa tais olla omaa mielikuvitusta eli valkovuotoo. Eli mitään synnytykseen viittaavia oireita ei ole.PISTE

Tulee kun tulee. Whatever. Yritetään nauttia omasta ajasta ja voin kuitenki hyvin, joten jee! :)

Ei oireilla täälläkään, eikä tulppia vaiheta :grin Mä kyllä oonkin niin hölömö, että 3 synnytystä on menny ilman mitään tulppahavaintoa :oops: Esikoisesta epäilin synnytyksen lähestyvän edellisenä päivänä kun alko ilmaantua kirkasta limaa. Nuo kaks seuraavaa on tullu ihan puskista...kirjaimellisesti :p

Ei mullakaan mitään tulppaa oo ollut kyl havaittavissa. Josko se plumpsahtaa sitten vasta synnärillä.

Ai onhan täällä vielä monta kenellä tulpat visusti kiinni. Mä oon vaan niin kateellinen niille kenellä koitos on jo ohi ni märehdin jonkin sortin itsesäälissä ja kuvittelen, et mä oon ainoa kenellä ei oo mitään merkkejä lähenevästä synnytyksestä :angry3

ei mullakaan tulpan tulppaa vaikka joka kerran ootan et "olisko jo?" ku pyllistän......

...nii... ja huomen rv38+0, eli sais tulla jo!!!

Ei ole tulppia näkyny. Esikoisen aikaan tulppa irtos edellisenä päivänä ja sen kyllä erotti. Kakkosen synnytyksestä en muista tulppaa nähneeni lainkaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla tuli edellisiä menkkamaisia kipuja kovempia kipuja seiskan pintaan. Olin vaan et "bring it on!!!" Mut sit ne taas katos... Aika ilta ja yöpainotteista. Tullu nyt siis vaan noita sukkapuikkopistoksia ja menkkamaista juilimista. Tonttu riehuu ihan kympillä! Se on taas kääntänyt kylkeä ja potkii ja nyrkkeilee niin et hätkähdän joka kerta. Vai että liikkeet vaimenee, kovenee enemmänkin!!!

Takaisin