Oireita

Argh.. Taas istuin puol yötä kakalla. Alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän!

Mäkään en oo saanut mitään synnytystoivelistaa, mutta uskonpa, että oleellisimmat tajuavat kysellä ku sinne menee. :)

Tämä voi olla viimeinen mahdollinen oire synnytyksen lähestymisestä; kaikki muut olleet, supparit sun muut..
Mutta nyt olen 3na peräkkäisenä iltana tippunut yhtäkkiä telkkarin eteen jo ysiltä, ihan "naps ja valot kii päässä" ja herännyt siihen kun mies herättää.
2 yötä sitten nukahdin silmälasit päässä sänkyyn kun katsottiin Netflixistä jotain, vaikka olin muka ihan täydellä teholla. Uni on tosi syvää ja rauhallista.
Joko kerää voimia synnytykseen tai sit mun keho vaipuu horrokseen kerta vauva ei tule ulos :D
Tänään on la!
Ja kohta napatanssin ja spinnin vuoro ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäkään en oo saanu mitään synnytystoivelistaa, mut Kättärin tutustumisessa kätilö mainosti et sellanen kannattaa tehdä. Ei tarvi sit tuskissaan yrittää selittää, jos on jotain toiveita ni voi vaan lätkästä sen paperin käteen, sujuu yhteistyö sit kivuttomammin ja voi keskittyy muuhun. Mulla heräs muutamia ajatuksia kivunlievityksestä ja avautumisvaiheen välineistä, aion niistä tehdä jonku toivomuksen. Tosin, ammetoive pitää sanoa jo soittaessa, oli aika pettymys kuulla et niit on vaa kaks muistaakseni koko Kättärillä (ettei varmastikaan edes sellasta saa..)

Tänään tuli löntti limatulppaa! Uujee, jotain tapahtuu. On ilmeisesti aikaisemminki valunu, vai onko kellään kokemusta, että siteessä oleva vuoto on vähän vihertävää? Nettipalstoilla moni kehu sen muuttuvan vihertäväksi.. O____o

Nyt ärsyttää ihan sairaasti tää ylävatsa kipukohta. Oon valittanu tästä nyt kahtena vai kolmena kertana peräkkäin neuvolassa. Ylävatsassa on siis kohta siinä rintojen alapuolella keskeltä vähän oikealle mikä aluksi noin viisi viikkoa sitten ehkä enemmän kutisi vaihtelevasti, mut nyt yöllä se rupes ikäväksi kun se kohta ihan tosissaan vähän sattuu, ei kutise enää ollenkaan vaan niin kuin neuloilla pistelisi. Vaikka kuin yritin kylkeä kääntää niin ei auta, rasvaus ei auta, eikä siinä edes näy mitään päällepäin.

Neukkutäti eikä lääkäri oo osannu sanoa mitään asiaan, kun ei esimerkiksi ole raskaushepatoosin muita oireita niin se se ei ole. Tosi rasittavan vaiva

Mulla rinnan alla oikealla puolella on järkyttävän kipeä kohta mut se johtuu vaan tuon kullannupun potkuista jotka jysähtää aina samaan kohtaan. Sulla se tuskin sitä on jos se kerta kutinalla on alkanu.. :confused:

Mä en enää jaksa uskoa, että toi lima mitä musta irtoaa on limatulppaa. Sitä tuli jo puolitoista viikkoa sitten ja tulee edelleen päivittäin.

Ei Tonttu tosiaan koko ajan oo siihen potkinu, nyt varsinkaan kun on pää alhaalla. Tosi outo juttu. Nyt toi vana käy vähän hermojen päälle kun nyt melkein koko ajan nipistää siitä

Mimma: Mä en tiedä muuta ku et jos se vihreä on lapsivettä ni sit ei oo hyvä juttu.

Mulla on semmonen inhottava pieni päänsärky, joka on oikeesti niin pieni, että siihen ei kehtaa ottaa särkylääkettä, mutta se särky häiritsee silti vähän. Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkotan.

Piti viel sitä sanomani, että vihaan tätä atooppista ihottumaa. Se on nyt raskausaikana mennyt niin pahaks et raavin kohta mun kädet irti. Rasvaaminen eikä mitkään poppaskonstit auta niihin. Toivottavasti lähtevät paranemaan ku tää poitsu syntyy!

Tajusin tänään, että alan näyttää aika turvonneelta, naamasta varsinkin. Eka ulkonäkökriisi päällä.....

Mulla se alko pääsiäisen jälkeen: silmäpussit ja naama turvoksissa, niin ihana kaksoisleuka vaikka "vaan" vajaa 10 kiloa tullu raskauden alusta

Niin ja nää kilot tuntu siinä kun oltii mökillä saunassa talven tauon jälkeen. Ihmettelin miehelle ääneen et mitä tälle alimmalle lauteelle on käyny ku se tollai joustaa? Vastas et tollanen se on ollu aina. Ohoppista!

Hihhhihhiii.... Paha juttu Muruska. Mullekin on tullut reippaasti yli 10 kiloo. Jospa imetys sit sais turvotuksen laskemaan.

Eiköhän, ei mulla oon kyl oikeestaan huolta ton pudottamisesta. On vaan outoa huomata painon nousu... Mie oon aina ollu oikeestaan korkeintaan kolme kilon heitoilla saman kokonen.

Mä oon ihan tosissaan vissiin alkanu kuorsaamaan. Nyt kun heräsin aamupäiväpäikkäreiltä niin ihan kurkkuun sattuu.

Siinä on meitsillä vissiin tarkka painoraja kun silloin kun olen massiivisimmillani tässä samassa painossa niin kuorsaan, viisikin kiloa kevyempänä se lakkaa. Luulisi vaan että tässä kohtaa toi paino olisi aika erilailla asemoitunut kuin pelkkä läski.

Toivottavasti helpottaa nytkin jo kun vauvamaha lähtee tai sitten joku saa musta synnärillä kivan kämppiksen.

Takaisin