Oireita

Tuohon hymykuopan ehdotukseen voisin suostua! Nyt nää jo laantuu... Että se siitä sitten ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Saapi nähdä mitä yö tuo tullessaan, ilta mennyt niin että supistuksia tulee ja menee ja nää liitoskivut! Aaarggh. Plus että toi mun peräpää on kyllä ihmeellinen, se paineentunne iskee vähän väliä ja ihan tuntuu samalta ku sillon kun menkat alkaa.
Mä kyl ehkä oon vähän aiheuttanu oireeni ku tein pihahommia kera lapion ja kottikärryn... Hyvin viel jakso lapioida ja työnnellä multakuormia mut selkää hieman kolottaa kyllä.
Jos tää ei kohta ala syntymään, rupeen tekemään pihahommia joka päivä!

Eipä tässä nyt mitään! Jo alkaa harventua ja lyhentyä... Hohhoijaa, tästäkö tää supistus-maraton taas alkaa (kuten ekassa) ja päättyy vasta lasketun ajan jälkeen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla kanssa laantus jo. Oisin voinu jo ehkä lähteäkin, vaikka toisaalta jännittää. Nyt tulee muuten taas yksi yksittäinen supistus, aaaaaarghhhhhhhhhh o_O:rolleyes::oops:

Täällähän porukka taas supistelee ihan tosissaan :D Kyllä joku kohta taas synnärille lähtenee ;) Vai joko joku on menny? Itsellä rauhallista oireiden suhteen. Käytiin tänään esikon kanssa vaunuilemassa semmoset 5km noin tuntiin :) Vähä kinnas mut ei niin että ois menoa haitannu...

En kyllä olis ikinä uskonu että haluun synnyttää. Oon kuitenkin aina ajatellu etten synnytä ikinä. Se on nyt just kuitenkin ainoo mitä ajattelen. HALUUN SYNNYTTÄÄ!!

Mä taas en haluu synnyttää. Pelkkä ajatus saa mut taas vaihteeks paniikkiin. Mä jopa pelkäsin raskautumista, koska tiesin et pitää tää uloskin saada ja synnytys on aina tuntunu pelottavalta ajatukselta. Ihmeen rauhallisin mielin oon kuitenkin tähän asti ollut. Äsken sain kuitenkin lievän paniikkikohtauksen kun asiaa taas aloin miettimään. Pistää vieläkin rintaan ja sydän tykyttää tuhatta ja sataa.. Ehkä muhunkin jossain vaiheessa syntyy toi sama fiilis ku sulle hymis, ku sullahan oli kans yhes vaiheessa tosi kovat pelot?

Mäki oisin jo ihan valmis synnärille..oon jo niin väsyny elää tän vattan kanssa...

Lälly joo ja mä pelkään niitä samoja asioita edelleen mutta oon vaan tullu siihen tulokseen että haluun sen alta pois mahdollisimman pian niin pääsen näistä pelkotiloista eroon! Ei tää tilanne odottelemalla enää parane...

No siinä oot ihan oikeessa. Pitää yrittää olla vaan ajattelematta koko asiaa. Mä meen sinne mielummin takki auki, koska ennalta ei voi tietää kuinka synnytys menee.

On ollut jo muutaman päivän tosi voimaton olo. Eilen turvotus nousi huippuunsa ja yhden päivän aikana mulle on tullut 1,5kg. Tän yön olen valvonut. Jossakin vessakäyntien välissä tuli satsi limatulppaa ja suoli tyhjentelee nyt yöllä itseään. Ihme touhua!

Ei kivuliaita supistuksia! Tää alkais jo riittää mulle... Joko sullekin vauva siellä masussa? Kiltti kiltti! Synny jo! :Heartred

Mulla ei oo edelleenkään mitään tuntemuksia. Ellei tissien turpoamista lasketa. Ne on meinaan oikeesti kasvanu parissa viikossa ihan älyttömästi. Mies on innoissaan :P Mut tosiaan, eilen käytiin ihan uhallaan Sellossa leffassa, kun "kuitenki synnytys alkaa just sillon ku on vähän kauempana kotoota".Bullshit!! Ei niin mitään! Pystyin jopa kävelemään lähes normaalisti.

Must tuntuu kans et mä synnytän sit toukokuun puoles välis. Pikkunen ei masussa tee elettäkään et se yrittäs tulla ulos. Jumppailee ja punkee ylöspäin. Ei oo vissii ymmärtänyt et alhaalta tullaan ulos eikä ylhäältä! o_O

Muutkin supistelee!! :) Kumpa nyt alkais porukka poksumaan pikkuhiljaa!
Itse yritin vielä eilen jumpalla saada suppareita, mutta se oli turha toivo se!
Blaaahhhh, pitää tosiaan vaan keskittyä muihin asioihin niin sitten rupeaa supistamaan - kuten eilen, mieli oli ihan tyhjä kun alkoi tulemaan niitä 3-5 min välein..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ps. Eilen oli muuten kuumeinen olo kaikkien supistelujen jälkeen sekä tänään on heräämisestä asti oksettanut vähän.
Tää sai mut toiveikkaaksi, koska joillakin nousee "synnytyslämpö" kun synnytys käynnistyy - mutta pyh, se oli taas yksi turha toive!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin