Oireita

Spiraali: Meillähän on lasketun ajan lisäksi jopa yhtäaikaisajatuksia! Mä just mietin et kirjottaisinko marinoihin, et harmittaa kun tää päättyy. Kaikki muut lähtee synnyttää ja mä vaan jään tänne yksin potemaan. Ei huolta, mä en ainaskaan synnytä vielä, hädintuskin tiedän mitä on harjoitussupistus. Ei ole menkkamaisia juilimisia, limatulppia ym. muuta sellasta. Mut voipi olla, et me loppupään tyypit ollaan välillä hiljaisempia, kun meidän oireet ei oo niin raflaavia kun nää alkupään synnääjien. Me kirjotetaan kaikesta aina 3-4 viikkoo myöhemmin, jolloin ne on jo vanhoja juttuja :signs017

No herranjestas, määki jään vasta viikon päästä äippälomalle! Ja oon kyllä iha siellä viimesten joukossa synnyttämässä. Vaikka tässä on supistuksia ja paikat pikku hiljaa auenneet ni emmää usko et tää kovin paljoo aikasemmin syntyy. Mun puolesta kolmen viikon päästä voi alkaa tulla vaikka oon ollu alusta alkaen toitottanu et ku pysys laskettuun aikaan asti kyydissä mut nyt alan olla malttamaton.. :p

Mä kyllä veikkaan, että vaikka suurinosa on synnytysoireineen kovasti menossa synnyttämään, niin lähempänä laskettua vauvat syntyy. Ja menee ylikin!
Tänään mullakin on nyt ollu olo kuin ei olis mitään synnytystä tulossakaan ja eilen mietin syntyykö jo vuorokauden sisällä! :grin

Mä vaan toivon että nää kaikki helvetinmoiset oireet enteilis lähestyvää synnytystä mutta tiedän ja varaudun siihen et paskan marjat. Laskettuun aikaan kolmisen viikkoa, pakko yrittää pitää pää kylmänä ja varautua et menee ylikin. vaikka uuvuttaa ja oon malttamaton...

Ei tässä vielä olla lähdössä synnyttää spiraali. Vaik äityislomalla onkin, näitä juttuja ei kerkee lukee vaikka yrittäski. Tää foorimihomma on toukokuisissa ihan päivätyö :) toivottavasti riittää aikaa välil vaikka vauva oiskin syntynyt.

34+5 oireisiin sen verran, että musta on tullut pingviini :) shoppailu ei oo helppoa ja lyhyetkin matkat tuntuu pitkiltä kävellä. Supistuksia tulee, mut ei oo vieläkään kipeitä. Ja häpyliitos Vihlooo!!

Joo ei täs mitään vauvanhoito-synnytysopuksia kerkee lukee, ku koittaa pysyy kärryillä näis toukokuisissa.

Spiraali, vaikka itselläkin "oireita" synnytystä kohti onkin niin oon kans aika epäileväinen että vielä ois aika. Katsoo viikon, kahden päästä uudelleen :D Tässä ehtii vielä kivasti "nauttia" peräpukamista, kohjuista, juilimisista, ummetuksesta, heikotuksista ja vessassa ravaamisesta :P

Sanokaa mun sanoneen et se oon minä meistä toukokuisista ketä synnyttää vikana. Mulla on tähän ihan pätevät perustelut. Ensinnäkin laskettuaika vasta 29.5. Toiseks mulla ei supistele oikeestaan koskaan. Viikon sisällä ehkä 2 kertaa. Ei oo limatulppaa näkyny eikä vatsan laskeutumista ole tietoakaan. Varmaan yritän säälittävästi pitää täällä juttua yksin yllä vielä kesäkuussa, kun muut nauttivat vauvoistaan :sad001

mä taas luulen et mä oon niiden viimesten joukossa.... vaikka masu on laskeutunu, hirveitä supistuksia on, koko ajan juilii, toosa on herkillä yms yms. niin mun tuurilla tää odotuttaa ihtiään viimeseen asti :confused: ja LA siis 22.5.... ens viikolla on seur. lääkäri ja ootan kovasti et olis jotain jo tapahtunu, mut luulen et on toive ajattelua kumminkin.....

Lälly meillon samana päivänä LA. Pijetään sitä juttua yllä kaksin :rolleyes:

Mulla on pikkasen maha laskeutunu ja tänään ihan pikkasen tuntu lenkilä alapäässä. Laskettu aika 20.5, mut muuten ei oo kyl muuta ku harjotussuppareita tuntunu ja toivon et pääsiäinen mökillä menis ilman kummempia oireiluja. Sit saa tulla ja tuntua vaik kuinka hyvänsä... No okei... Ei ennenkuin on 37viikkoa täynnä... Ei siis hätiä mitiä vielä täälläkään. Kiva vaan lueskella kuinka miulla toukoilla synnytys lähenee! Tsemppiä toukopoukot!

Lälly vaikka mä synnytän viimeistään toukokuun puolivälissä niin lupaan pitää sulle seuraa foorumilla silti. Mä oon yksin vauvan kanssa kun mies on töissä niin eiköhän mulla riitä tännekin aikaa :) toivottavasti ainakin!

Lälly mä tuun kans sitä sun yksinpuhelua tänne lueskelemaan! Voi sua, älä ny huoli! Ei me sua hylätä!
Mulla laskettu 13.5, voihan olla että sä synnytät ennen mua!

Jee, monta melkein samanaikaista :) Kun musta tuntuu että noita ihan huhti-toukokuun vaihteen tyyppejä on niin monta.

Kävin muuten äsken selaamassa tän oireketjun alkupuolta, omaakin silloista pahaa oloa. Tuli ihan kurja olo omasta puolesta kun muisteli sitä aikaa, mut nyt on niin kiitollinen siitä et se on ohi ja jäiki henkiin:) (mulla siis oli ihan järkky kuuma olo 24/7, johon luulin kuolevani)

Jos yhtään voi oman äitinsä synnytyksistä povata omaa synnytystään ni yliaikaseks mennään :confused: Neljä lasta synnyttänyt ja jopa me kaksoset viihdyttiin vatsassa yliaikasiks asti. Mutta luvatkaahan kirjoitella synnytyskertomuksia ja vauvojen kuulumisia, jos nyt ei ihan samanlaista huumoria enää kerkee viljelemään :)

Ei oo synnytysoloa ei vaikka mun puolesta piakkoin sais jo ollakin... mutta vatsa on kipeä!
En osaa edes oikein selittää mikä siinä on mutta se silleen kivistää eikä tunnu sellaselta ku on syöny jotain väärää tai liikaa tms. Se vaan sattuu ja varsinkin tosta päältä.
Liitoskivut on hiukan muuttaneet paikkaa (?) ja on kyllä välillä ihan infernaaliset nimim. yksjalkanen pingviini ulkoiluttaa koiraa. Ja ah, se peräpään pakotus on rantautunut meillekin!
Supistuksia tulee nyt yhtäkkii useampia päivässä ja osa kipeitäkin kun just noin kaks päivää sitten kehuin ettei oo ollut ollenkaan...
Mutta kaikista näistä huolimatta uskon ettei meillä tapahdu mitään synnytykseen viittaavaakaan vielä piiitkään aikaan. Lasketusta mennään varmasti yli niin että humpsahtaa.

Ihanaa naiset! Pelastitte taas mun illan! En höpöttelekään yksin täällä sit toukokuun lopussa. Mustakin tuntuu et täällä on näitä huhti-toukokuun vaihteen odottajia enemmänkin... Mut sit on toinen rypäs ilmeisesti just silloin 20.pvän tienoilla meistä aktiivisista...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin