Oireita

Mulle meinas tupata pukamat, mut oon saanu piettyä ulosteen pehmeenä, et ei oo kyl kipuja ollu ja seki, etten raasta paperilla persettä vaan pesen vedellä. Synnytyksessähän niitä vissii viel voi tulla?

Joitain noista peräsalvoista voi käyttää raskauden aikana, mulla on Scheri-jotain, saa ilman reseptiä. Mulle se toimii hyvin, jos alkaa käyttää heti kun pukamat alkaa vähänkin vaivata. Sitten ei synny sitä noidankehää, jossa pukamien kivun takia hygienia kärsii ja se taas pahentaa pukamia.

Pimppi parka, ihan kuin joku levittäisi mun alapäätä, etenkin klitorista ja häpyluuta samaan aikaan ;/ Ja mukaan toi peräreiän paine, huhhuh! 2 viikkoa niin oltais lähellä vappua, ois se n. 39 viikkoa täynnä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä palelen! Oon hikoillu hulluna viimeaikoina mutta eilen illalla ja siitä lähtien oon ollu ihan jäässä. En tiiä olisinkohan tulossa kipeeks vai mistä tää nyt johtuu?

Ja nyt sitten alkaa tulla pikkuhiljaa vannemainen kipu vasemmalle alavatsaan, viimeksi kun tää alkoi niin 3-4 päivää kivusta olin synnyttänyt ;)
Tosi inhottavaa kipua vaan, silti mennään tänään ulkoilemaan naapureiden kanssa..
Vaikka sit lääkkeen voimin!
Vauva on ollut hieman rauhallisempi..

Mulla tuikkii alapäähän välillä aikamoisen kipeesti. Mahtaisko vauva mennä alaspäin? Jännää!

Noista peräpukamista... Kun synnytyksessä tuumittiin kätilön kans ponnistusasentoa, niin kysyi onko mulla peräpukamia tai suonikohjuja häppäreissä. Et jos on, niin kovin pystyä asentoa ja jakkaraa ainakaan ei suosittele, kun ne voi mennä tosi pahaksi.

No puoli-istuen meni se homma eikä ainakaan oo alkanu vaivata aiempaa enemmän.

Röppö, eli puoli-istuva on sit mun asento ilmeisesti. Ellei vesisynnytys?
Sitä odotellessa et pääsis sinne saakka. Tänäänkin lenkillä tuntui paineentunnetta ja supisteli. Ajattelin et antaa mennä vaan ja hyvä jos veet menis ni ois selkeä viesti lähteä synnyttään :D Ei ressiä...

Mä oon tänään googletellu ja ettiny itteltäni kaiken maailman synnytystä ennakoivia oireita, kun se lääkäri sano että vauva on tosi alhaalla ja kohdunsuu lyhentynyt ja pehmeä. Mut ei näy ei niin mitään!! Ei limatulppia eikä supistuksia eikä perkele mitään. Ihan tylsää. Me jo vauvan kans sovittiin, että ens viikonlopun aikaan vois vaik tulla. :D

Meillä mies jännittää nyt ihan kunnolla ja sanoi just tänään taas että vois alkaa jo tulemaan :/ Olen kyllä ihan samaa mieltä, tää on jo 4-5 flunssa tän raskauden aikana - olen niin väsynyt sairastamiseen ja turpoamiseen että ihan pistää mielen maahan.
Olen muuten ollut niin hyvävointinen, mutta sairastaminen kestänyt monta viikkoa aina sairaaksitulon jälkeen :/
Nytkin yskin melkein verta, hyi hitto :/
Kyllä sitä normaalitilassa on helpompi sairastaa, kun pystyy vetämään kunnolla lääkettä ja nukkumaan.
Nyyyyyyhhhhhhhh!

Älkää nyt vielä alkako oikein urakalla synnyttämään kun justhan me vasta jäätiin äippälomalle, vai mitä huihuihui, Lucy ja ketä muita meitä nyt on? Viimeksikin (esikoisen kanssa) foorumilla olin viimeisten joukossa kuka synnytti ja hitto se oli raastavaa aina käydä lukemassa muiden synnyttämisistä kun itellä ei ollut niin mitään!!! Kummasti vaan loppukuuta kohden sekin foorumi hiljeni vaikka aktiivinen muuten olikin... :sad001

Mä en ainakaan synnytä vielä! Ei supista, ei satu, ei oo painetta, turvotusta tai mitään muutakaan. Täällä mä siivoilen hyvävointisena ja vauva jammailee mahassa tyytyväisenä :)

Mun la on vasta toukokuun lopussa, joten todella toivon ettei synny vielä! Haluan päästä nauttimaan tästä äitiysLOMASTA vielä ennen pienen syntymää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No mä oon täällä supistelemassa vielä kesäkuussakin varmaan ja tuskin tääl ketään enää sillon on.

Mua väsyttää ihan hirveesti, tää väsymys on jotenki vaan pahentunu nyt viikon aikana, ja selkä ja jalat on tosi kipeet... Supistukset on siirtyny yöaikoihin enimmäkseen niin on entisestää huonontunu nukkuminen. plaah.

Takaisin