Oireita

Mua vaan supistaa taas :confused: Mä en enää jaksa ees keskittyy mihinkää ja kaikki mitä teen menee vituiks ihan koko ajan :confused: Ja vieläkään ei oo muka mitään hätää lähtee mihinkään. Kohta mä vaan meen enkä enää kysy !

Painaa ja sattuu alapäähän. Rakkoon vihloo ja ramppaan vessassa ja sit vaan vihloo muuten, selkää jomottaa aaltomaisesti, tulee ja menee ja supisteleekin. Selkä ollut mulla koko raskauden tosi hyvä, nytkö sekin alkaa juilimaan:mad:

Luulen et aika pitkälti alkaa stressi purkautua, siitä tämä itku. Rempat valmistu eikä tarttis ku keskittyä vauvakamojen laittoon. Ja oon kipeä! Mullon alaselkä ja persaukset semmosen hassusti puutuneen ja polttavan kipeän sekotus. Torstain jouduin siivoo,perjantain olin kaupungissa ostoksilla, eilisen järjestelin pihaa ja tänään oon yrittäny vauvan huonetta vähän laittaa joten se lääkärin määräämä lepo on ollu aika vähissä. Mut toki mielialatki heilahtelee. Ehkä tää helpottaa joskus, edelleenki kyllä itkettää.

Herkkänä ollaan täälläkin. Mies sanoi eilen pienen poikkipuolisen sanan koiralenkillä niin otin koiran ja lähdin nyyhkytellen eteenpäin. Mies jäi tytön kans taakse ihan ihmeissään kun painelin menemään... Onneks oli aurinkolasit päässä niin jäi salaisuudeksi. Ihan hävettää olla näin herkkis!

Tänään nieleskelin kyyneleitä kun tyttö etsi barbejaan ja kun löysin laatikon niin hän totesi "mitä tekisinkään ilman sinua!" Awwww!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Juuu, herkkänä täälki. Äsken katoiin youtubesta kun koirat ja kissat näkee eka kerran vauvan... Itkee pillitin, mut onneks sain salattua miehelt, kun formulat pyörii ni ei se jouva kattelee minuu.. onneks ei huomannu.. oisin ratken iha suoraa huuto itkuun.. :rolleyes:

Haa, turvotus laskee? Mun sormet ainaskin tuntuu paremmalle ku oon tankannu vettä koko illan :). Pussillinen meni mansikoitakin. Se mua hieman huolettaa et monestiko tän vesitankkauksen jäljiltä saa yöllä kammeta veskiin kun normaalistikin sen kolme kertaa... Mutta teinpä sellasenki huomion että nyt kun tuolla vessassa ravaa niin mä oikeesti saan sitä rakkoa paremmin tyhjennettyäkin, oon ilmeisesti juonu aivan liian vähän koko ajan.
Mut jestas et huolettaa toi mun paino, en oo ollu neuvolassa kuukauteen ja sit viel tää turvotus tän järkyttävänkokosen pallomahan lisäks! Mä painan väkisinki joku sata kiloo.

Käytiin eilen mökillä saunassa ja kun kotiin pääsin, en tiedä ehtikö edes pää tyynyyn kun nukuin jo, heräsin vasta 7.15. Tuli oltua mökillä ulkona koirien kanssa niin liekö noin mahtavien unien salaisuus se raittiinilman myrkytys :)

Tuo pissillä juokseminen on kyllä ihan hullua. Todella tulee niitä ihania kohtia et joku asettelee päätään rakon kohtaan ja saa käydä yhtenään. Parasta aina kun lähdössä, vaatteet vaihtanu, vessas käyty ja kengät jalas. Sit tulee itelle se olo, et vielä kerran vessan kautta sittenkin. Tuo oksetuksen tunne kans kamala, onneks ei kovin usein, mut parina iltana tullu, kun yrittää laittaa päätä tyynyyn yäk! Kaikesta pönkäämisestä huolimatta voin kuitenki toistaseks sanoo, että tunnen olevani vielä ihan voimissain. Parasta kun sain luvan alottaa liikkua taas hiljalleen. Kolmas päivä putkeen, kun olen saanu käydä tallustelemassa koirien kanssa puolituntisen! Viimeks tainnu olla lupa käydä kävelemässä tammikuun alussa, ni tää on niin mahtavaa!

Eilen tuli juotua vettä, vettä ja vettä!
Illalla iski se paha janotus ja kävin sitten kunnon hätäpissalla yöllä, kun hyvä ettei tullut housuun!

Viime yönä nukuin suht hyvin 22-6.30, vähän tais supistella jossakin välissä kun käänsin kylkeä, muttei niin kipeästi.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Määki join illalla aika paljo vettä ja yöllä kävin ainaki kuus kertaa vessassa. Kaikki mitä mä teen aiheuttaa enempi tai vähempi supistuksia. Kipeitä supistukset eijjoo ku "kovassa" rasituksessa eli kävellessä pitempää matkaa tai jos kauheesti joutuu kyykistelee mut muuten jo pelkkä sohvalta/sängystä ylös nouseminen saa mahan kivikovaks ja tukalan kuuloseks. Onneks on maanantai ja mies lähti töihin ni saan olla tän päivän ihan rauhassa ja tehä asioita siihen tahtiin ku mua huvittaa!

Oi onnea, verenpaine laskee (nyt 103/66), ei nouse, vaikka raskausmyrkytyksen uusimista oon koko ajan pelännytkin! Aika kovaa duunia kellonympäri on ollut karitsointien kanssa, ja neuvolatätikin varoitteli etten nyt vaan saa paineita nousemaan huonoilla öillä tms..

Mutta luulen että kun mieli on onnellinen ja tekee sopivan fyysistä työtä josta tykkää, eikä väkisin väännä sitä istuvaa palkkatyötä, pysyy kehokin kunnossa:):):)???eikösjookos?
vaikka eipä taida paineennousuun oma päätös paljon vaikuttaa, mutta just nyt tahtoisin uskoa niin:rolleyes:

Kauheen onnellinen olo taas..:drunken_smilie

Mä sain nukuttua! :dance018Heräsin vain kerran vessaan ja silloinki vasta viideltä. Seuraavan kerran heräsin vähän ennen puoli kasia siihen, että on valoisaa. Köllöttelin vielä puolihorteessa sängyssä kasiin saakka.

Tosi hyvä ja reipas olo! Pyykit ja tiskit pörräävät jo koneissaan ja kohta hyökkään taas roinakasojen kimppuun. Saatan myös pyykätä ekat vauvanvaatteet tänään, kun jotenkin niin äidittää.
:smiley-chores007

Mäki kyllä nukuin seittemään asti ja se oli jo aika hyvin mutta otin vielä tollasen pienen välikuoleman sohvalla tunnin verran. Josko NYT lähtis päivä viimein käyntiin... :)
Eilen kun oli sateinen päivä ja tänäänkin hiukan harmaata ni on hankalampi herätä, jos se arska jaksaa paistaa silmään heti aamusta ni se tulee jotenki luonnollisemmin mulle se herääminen.

Yöllä ku heräs vessaan ni oli hauskaa ku pikkumies oli pakkautuneena toiseen kylkeen niin että toinen puoli oli ihan tyhjä... miten niin ahdasta?! Oonks mä jotenki epätavallisen suuri reppuineni?

Mulla kovin usein toi meidän pikkumies on pakkautunut mun vasempaan kylkeen. :) Masu on aika veikeen näkönen sillon. :)

Kuulemma paras asento on juuri se, kun vauva on vasemmalla (siis että asettuu sillai päin tulemaan ja on kiinnittynyt sillai että nojaa vasemmalle)..
Oikea puolikaan ei ole huono tarjontaa ajatellen, mutta paras on se vasen??
Mulla tääkin taas hengailee oikealla niinkuin esikoinen.
Pelottaa, jos tääkin on avosuisessa tarjonnassa, sitten se on taas lähemmäs 20 h synnytys, koska se avotarjonta hidastaa avautumista ja se kuulemma aiheuttaa pahimmat selkä ja hermosäryt synnytykseen, huomasin 4 vuotta kyllä ihan itse tämän seikan :/
Luin sitten eilen, että miten voi itse vähän vaikuttaa vauvan tarjontaan, sekään ei tietenkään takaa etteikö avotarjontaa tulisi..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin