Oireita

Klo. 16 alkaa jokainen ilta hirveä väsymysaalto, ja että saa jotain tehtyä niin se vaatii irvistyksen, vitutuksen jopa itketyksen.
Tänään ensin vitutti, kun kaupungilla hengailemisen jälkeen tuli taas se väsyaalto autossa kuten eilenkin, mutta onneksi sitten pinnistelin ja tein pihahommat jne vaikka tuntui hetken mahdottomuudelta :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tosi mielenkiintosta varmasti mut tänäänki tuli semmonen iso klöntti limaa..:rolleyes:

eilisen supistelumaratonin (tunti melkein säännöllisiä ja sit muutama tunti epäsäännöllisesti tuntuvia/kipeitä) tulos: toinen pä kohdun kaulasta kahelle sormelle auki-sillein kartiomallisesti ja muuten "höttöä" :confused:

Mun eilinen päivä meni aika pitkälti kaavalla nuku, syö, nuku, käy vessassa, nuku.. Sit viel perään pitkät yöunet ja uskoisin et limatulpan loppukin tuli ulos. :) Tänään oonkin sit onneks vähän pirteempi jos vaiks siivois. :)

Tuhinamurmeli, kuulostaa hyvältä! Hienoa että osaat rentoutua :)

Hitto, näin jotain nuoruusunia, painoin 58 kg niinkuin amisaikana, mulla oli huolella valitut vaatteet ja asenne ylpeä ja peloton kuin huuhkajalla (sellainen siis olin ennen elämän kolhuja)..
En tiedä, mutta kun heräsin olin hetken.. Surullinen, tiedän ettei mikään korvaa omaa rakasta perhettä, miestä ja lapsia!
Mulla on mielialat heitelleet 2 päivää tosi rajusti - ensin on pirteä olo ja sitten onnellinen, sitten tulee se väsy, sitten itkuolo.. Mun on myös vaikea päättää pieniä asioita "mehua vai maitoa"?????
Nyt aamu sitten alkoi tänään tällä ololla.
Loppujen lopuksi uskon tämän kaiken johtuvan siitä, että olen nyt siinä vaiheessa raskautta että ilman tunnin liikuntaa joka päivä, en voi katsoa peiliin, olen niiiin turvoksissa.. Oma ulkonäkö tuntuu vieraalta, tunsin yksi päivä itseni 40 veeksi! Tämä sitten heijastuu uniin, eli teen kunnon taantuman nuoruuden aikoihin, jolloin tunsin itseni kauniiksi ja ylpeäksi ulkomuodostani.

Mua ihan hävettää nää tuntemukset, esikoisen aikana ei ollut tällaisia.. Oli pakko pompata sängystä aiemmin ennen miestä, kun se on kuunnellut mun juttuja jo pari päivää kun olo tuntuu ihan "vanhalta ja raihnaiselta"...

Äsken muuten tuli taas sellainen 3 cm limamöykky, mutta kun mulla on tullut niitä jo rv 25 lähtien niin en usko sen merkitsevän juuri mitään...

Apua kaikilta tuntuu tulevan noita limaklönttejä, täällä ei mitään! Paits että housut on kuitenkin valkovuodosta märkänä, tai sitten hiestä... :o niinno, meillä mitään seksiä ole, sehän tainnut monella aiheuttaa noita limoja.

Pidin viikon herkkutauon, ja eilen kun leivoin mokkaruutuja (yhtään en syönyt, en!) niin tänään ainakin kilo painoa lisää ja sormet kuin nakit. Kiva turvotus. Pitänee pitää herkut minimissä jatkossakin. Ei ois myöskään kiva jos tulee sokerin syönnin takia jättiläisvauva!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eipä ole tuo seksi tosiaan mitään herkkua enää. Toki siitä nautin juu, mutta olo on kuin saharalla ja heti kun alkaa itse saamaan enemmän nautintoa niin alkaa supistaa... Jepajee.

Niinno ei sitä seksiä tässäkään talossa oo ollu! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Seksi jos on kuivaa kuin saharalla nii suosittelen esim. ceridal öljyy... :P

No tääl riittää ainaki iha suihkaus öljyy, ettei niitte takia oo tarvin läträtä :P

Taas tuli yks aika napakka supistus, piti vähän irvistää.. Kohdunsuu oireilee, sieltä se kipu lähtee ja käy vähän selässä.. Muttei kyllä vielä ole mitään synnytyskipuja..

Nyt alkoi jo vähän pelottamaan, kyllähän tässä tunnin sisällä on supistanut, ei kipeästi mutta kyllä vähän tuntuu..
Lisäks mulla on voimat ihan poissa, sanoin miehelle että se saa tehdä kaalilootan, koska mulla joku agressiivinen ja väsynyt olo päällä..
Haluaisin vaan olla yksin, onko tää nyt sit joku merkki että kohta tulee lähtö?
Pientä menkkajomottelua tuntuu selässä..
Vois kyllä olla vielä viikon kaks mahassa, ke on rv 36!

Tääl valmistellaan synnytystä kans urakalla. Menkkamaiset jomotukset day two. Yöllä oli pahimmat... Millonha sitä ollaan tosi hommissa.... jaiks. Mut saa tulla jo.

Vähän pyörii te ja teidän oireet päässä ja unissa... Näin unta et ameeballa, liii-saaalla ja hymykuopalla alkoi synnytykset ja sit olin et hei, mis mun synnytys viipyy :grin Pitäiskö ottaa taukoo foorumista ku nään unta ihmisistä joita ikinä tavannutkaan...njääh, mitä muuta mä päivät pitkät tekisin ku roikkuisin täällä!!:p

hahahah :D mie en oo viel nähny foorumist unta :D eikä kyl tarvi, oon muutenki nykyää liikaa koneel, jostai ihmeen syystä ja sit viel näkis unta, huhhai.. :rolleyes:

Jomsuli toivottavasti sussa on ennustajan vikaa ja toi olis enneuni! Mä voisin mennä vaikka tiistaina synnyttään täysaikasuuden kunniaks... Eipä vaan oo mitään merkkejä ilmassa, joten ehkä mä tähtään edelleen siihen äitienpäivään :/

Takaisin