Oireita

Ei mulla ainakaan särkylääke kauheasti auta tohon alapään kipuun. Vauva painaa niitä luita ja kudoksia ja thats it! Tukivyö auttaa vähän mutta mua ahdistaa jo sekin kun "vetää mahaa" pienempään tilaan eikä vauva tunn olevan silloin kovin tyytyväinen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No jätetään ottamatta särkylääke ja kävellään kaupungilla ankan ja paskahousu -yhdistelmän näköisesti :D ehkä joku vastaantulevista ymmärtää...

Liitoskipuihin ei oikein ole mitään kikkakakkosta. Särkylääkkeet ei auta hittojakaan. Jos on ihan hirveä särky, niin persauksen ympärille voi vetää leveän nahkavyön kireälle. Tämä auttaa tosin vain pystyasennossa ja voi näyttää hassulta, jos on jenkkakahvaa ennestään... Mutta hassuiltahan me näytetään jo valmiiksi.

Muruska se syntyneiden ketju on jo olemassa kun yks toukokuinen on jo syntyny :)

Edit. Mä oon vähän turhan hidas nykyään kun jää viestin kirjottaminen puhelimella kesken aina vaikka kuinka pitkäks aikaa ja sit onkin tullu jo monta vastausta välissä, sori.

Alavatsaan ja alapäähän vihloo pitkään sen jälkeen ku nousee istumasta tai makuulta, tosi inhottavaa! :(

Kyl niihin liitoskipuihin mun mielestä voi koittaa kuitenki särkylääkettä jollei tiedä jos vaikka auttaiskin. Ei särkylääkkeestä (siis panadolista) ylipäänsä oo haittaa joten voi sitä kokeilla jos siltä tuntuu.
Voi olla ettei se pahemmin auta mutta ei tosiaan haitaksikaan pitäs olla.
Mulla on kans aikamoiset liitoskivut ja ilmenee mitä omituisimmissa tilanteissa, pahimmat saattaa tulla vaikka sohvalla istuessa. Yleensä kävellessä ne alkaa pikkuhiljaa helpottaa kunhan pitää tahdin tasasen hitaana eikä kanna mitään eikä taluta perhanan kiskovaa koiraa... En sit tiiä liittyykö ihan noihin kipuihin vai mihin mutta mulla on nyt aamulla kans supistanu vähän useemmin, nyt alkas viimein tuntuu et ehkä helpottaa.

Mulla vatsaa kiristää ihan pirusti. Ihme jos ei arpia kohta lähde tulemaan. On tosi ahdistavaa olo ja vatsa vaan kasvaa, vaikkei ilmeisesti enää entiseen malliin. Yöllä alkoi vatsa kipuilla, heräilin parin tunnin välein ku vatsan vasemmalla puolella pisti kovasti. En usko kuitenkaan et mitään ihmeempiä tapahtuu vaikka pahalta tuntui. Herättää vaan siihen kuinka lähellä ollaan
Muruska: mullakin sattui viime yönä vasemmalle puolelle mahaa kamalasti. Kipu tuntu selässä ja vasemmassa jalassa. En pystynyt edes vaihtamaan asentoa, kun se oli niin kivulias tunne. Mahaa ei supistanut, mut epäilen sen olleen joku suolisto-ongelma.

Kiitos Pegorion! Jo kahen Pegorion aamun jälkeen maha toimi!! Yksi toimimaton päivä oli eile ja jee..! :taunt005

Ihan ihmeellistä mutta mullakin oli viime yönä noita toispuoleisia kipuja. Oikealla alavatsalla, nivusensa ja jalassa. Sekä selässä! Ihan kauhee kramppimainen kipu, kuin toispuoleinen supistus! Kerran oli vasemmalla mut muuten aina oikealla... Ikään kuin laantuikin aina kuten supistus!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

2 tunnin ajan ja alle 10 min välein. Ja kivun pitää voimistua ja supistusten keston pitää pidentyä :) Tietty ohjeistus riippuu tapaus kohtasesti. Et onko ensi synnyttäjä vai millanen tilanne :) Mä en ymmärrä kun mun pitää vaan oottaa ja oottaa. Mun pää halkee nää on jo pahentunu, mut ei tappavan kipeitä. Mä pelkään et kohta tää sit syntyy kotiin kun vaan odotan

Meil ei niin kelloa tarvii kuulemma kattella. Lähtö viimeistään silloin kun ei pysty kotona olemaan. Mulle hyvä sääntö. Miten sitä pystyy kellottamaan ku olot on kurjat

Jännä juttu liii-saa ja spiraali et teilki oli saman tyyppistä. Raskausviikotkin aika samoissa kaikilla.

Mua yököttää tänään jo toista kertaa. Mahatauti vai oonko vain niin täynnä lasta, ettei vatsalaukku enää sovi? Ällöttävää joka tapauksessa. Pitää ihan hengitellä ja keskittyä, ettei tarvitse mennä päästämään värihaukotusta.

Sen ajan kun tein reklamaatiota työtuolista ni alko pistämään vatsaa. Tavallaan ei kiitos, tavallaan sitä miettii taas et lähellä ollaan...

Mun päätä särkee ihan koko ajan. Särkee oikeen niin pahasti että meinaa pyörryttää ja oksettaakin. Olo on tosi heikko ja huono. Enpä tiiä johtuuko tääkin väsymyksestä vaan vai onko mussa jotain vialla...

Takaisin