Oireita

Maha tuntuu isolta ja ahdistavalta. Kauppareissu tuntu liian pitkältä, kun eksyttiin pariin muuhun kauppaan samalla. Ei jaksanut kävellä, kun tosi hitaasti. En varmaan jaksa mennä äityislomalla mihinkään :( Onks muuta joiden energiat on lopussa?
Nyt mennään 32+ 3

välillä riittää energiaa hyvin, puolen päivän tai päivän askareisiin ja joskus vaan ei jaksais nousta sängystä... rv 35+4 menossa

Mulla energiat menee ylös ja alas. On tosi raskaita päiviä mutta kun sellaisen jälkeen tulee virkeä päivä niin tuntuu että virtaa olisi vaikka pienelle kylälle. Nukkuminen vaikuttaa tosi paljon energiatasoon.

Joskus jaksaa käydä kaupoilla ja kahvittelemassa ystävien kanssa yms. Ja joskus en taas jaksa edes ruokakaupassa käydä. Aktiivisen päivän jälkeen on kyl tosi puhki. Ja hidasta toi liikkuminen hyvänäkin päivänä on, liitoskivut ja virtsarakon paine pitää siitä huolen

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Päätin et kokeilen tänään vedenjuonnin ja liikunnan lisäks omenan ja mansikan syömistä jos se vaiks vahingos auttais ton turvotuksen poistoon! Paino meinaa noussut niin paljon liikaa ton turvotuksen takia! :)

Illalla tuli pari sellasta erilaista supistusta mitkä ei tuntunu mahassa ollenkaan, vaan selässä tosi vahvoina kuukautiskivun tunteina. Jos tollasia tulee useamminki/säännöllisesti niin täytyy vissiin kysellä jostain... polilta tai neuvolasta mielipidettä.

Oi ootan mansikkakautta...... Naminami mansikkaa... <3 :) Pääsee puhdistelee mansikoita monta loodaa!

Mulla tuli eilen ekan kerran istuskellessa sellanen olo et tulee pissa housuun ja siis ihan sillee hyvinkin spontaanisti... sen tunteen jälkeen pikkukaveri hiukan liikahteli mut ennen sitä en huomannu.
Se oli siis sellasta istun ja luen kirjaa ja yhtäkkii tajuun et nyt tulee pissi housuun! Ehdin just kiristää kaikki lihakset ja estämään epämieluisan tapahtuman. Mut pitääks täs nyt hankkia tenat ku oli tosi lähel etten ois ehtiny tehä mitään?!

Sarra, mulla on ollut nyt pari kertaa sama! Oon ollut ylpeä lantionpohjalihaksista, kun aivastaessa tai nauraessa ei karkaile, mutta välillä napero puskee virtsarakkoon niin että ei meinaa lihaksista olla iloa, kun tilanne on niin yllättäen päällä. Tai oletan että napero siellä puskee, ei kai se muutakaan voi olla.

Lonkat ja alaselkä alkaa taas vaivaamaan enemmän, häntäluukin tuntuu tosi kipeeltä aina välillä. Loppusuora ja maaliviiva lähenee, miten ihanaa :)

Oon miettinyt kun meinannut huimata ja välissä heikko-olo, minulla aina ollu paineet siinnä 120/70 hujakoilla, eli siis yli sadan kuitenkin.. Niin nyt sitten investoin mittarin kotia, niin nykysin nuo paineet näyttää olevan vaan 95/66 luokkaa tms. Minulle nuo ovat siis todella alhaiset paineet.. No parempi ehkä näin, koska olen eniten pelännyt että paineet nousee raskauden edetessä, mutta hyvä näin.. tietääpä miksi välissä pyörryttää..

Toinen inhottava vaiva, sukkapuikko viuhuu alapäässä ja välissä juilii oikein ikävästi, samoten häpyluut tai vastaavat vihottelee kunnolla. Yöllä kun kääntyy kyljeltä toiselle, ei kestä jalkaa nostaa ylös kun tuntuu että luut irtoaa :D nyt tiedän nämäkin paineen tunteet sun muut, miltä ne alapäässä tuntuu. auts.

Muoks. sukkapuikko viuhuu siis jossakin tuolla sisuskaluissa :D tai siltä tuntuu kuin joku pistelisi. ääh en tiiä mitä yritän selittää :D

Jomsuli mulla myös eka kunnon supistus joka luultavasti anto vähän ennakkovarotusta tulevasta. Seksin jälkeen supisti niin kovaa että koko selkää ja sisäreisiä vihlo, mahaa puristi ja haarovälistä meni paikat ihan tunnottomaks. Säikähdin oikein niin että hätkähdin ja meinasin huutaa kivusta. Noin kovaa ei oo supistanu ikinä eikä toivottavasti supistakaan ennen kun on tosi kyseessä!

Miten paljon syötte greippiä tai mansikkaa kun se saa nesteet liikkeelle? Syön aamuisin itse yhden greipin, mut ei riitä. Itse juon työpäivän aikana väh. 2litraa vettä plus kahvit, mut vessassa ei tarttee käydä samaan tahtiin kun esim. syksyllä. Nestettä kertyy...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

hymykuoppa, hui! Ei mua ihan noin kovaa supistanut, mut otti oikein kunnolla alaselästä ja mahaa puristi....

stella mä syön 2 greippiä päivässä ja se yleensä riittää, mut jos tuntuu ettei riitä niin sit syön iltapalaks vielä tuoreananasta ja pakastemansikoita rahkan kanssa niin yleensä aamuun mennessä on turvotus laskenu!

Takaisin