Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lälly sanoi:Mulla oli parin viikon ajan kipeitä supistuksia. Olin niistä ihan sairaan huolissani. Nyt ne ovat kuitenkin tipotiessään ja olen taas tehnyt omia johtopäätöksiä, joille ei ole mitään muuta todistetta kuin oma kokemukseni. Aloitin noin kuukausi sitten syömään sinkki tabletteja, koska kaverini niitä suositteli iho-ongelmiin joita on nyt ilmennyt raskauden aikana. Siis finnejä. Joka paikassa. Epätoivoisena, sen kummempia asiaa pohtimatta aloin syömään tabletin päivässä, kun niitä muutenkin löytyy kaapista. Tästä meni varmaan viikko ja alkoi kivuliaat supparit. Ja niitä tuli parhaimmillaan monesti päivässä ja myös levossa. Selailin sitten netin ihmeellistä maailmaa ja jossain väitettiin että liiallinen sinkki saattaa johtaa keskemenoon tai liian aikaiseen synnytykseen. Loppui siihen paikkaan sinkin syönti, ja nyt ei ole enää ollut suppareita. En tiedä onko sitten vain sattumaa, mutta oon ikionnellinen, koska tuo ei kuitenkaan ollut normaalia näin aikaisessa vaiheessa ja sai minut huolesta suunniltaan. Niin ja ei edes auttanut finneihin.. Tulipahan taas kokeiltua.
Ihanaa, että tämä kauan odotettu keskiraskauden auvoisuus on vihdoin täällä! Ei väsymystä, ei kipuja, ei huonoa oloa. Tänään oon ollu koko päivän ku Naantalin aurinko, vaikka onkin maantai! Tätä en usein koe. Ehkä lähestyvä joulu saa myös mielen korkealle. Hyvää joulun odotusta myös muille odottajille! :)