Perustetaanpas uusi otsikko minkä alle voi kertoa eri raskausviikkojen oireistaan. Muutaman muun otsikon alle niitä on jonkin verran jo kertynyt, mutta perustetaan nyt oma otsikko niin vertaistukea on helpompi löytää :)
Täällä menossa nyt 7+5 ja oireina täälä hetkellä palelua ja pientä ällöttävää oloa jos ei muista syödä jotain parin tunnin välein. Lisäksi nännit ovat vähän arat. Niin ja tänään olen huomannut, että nenän limakalvot ovat todennäköisesti kuivat, koska nenässä on koko ajan vähän räkää vaikka muuten ei ole nuhaa tai nuhaista oloa.
Koko raskausajan oireet ovat vaihdelleet muutaman päivän sykleissä. Välillä on ollut ällöä oloa muutaman päivän ajan ja sitten taas ihan normaali olo muutaman päivän ajan. Tämä on hieman askarruttanut ja kysyin siitä maanantaina lääkäriltä ja se on kuulemma täysin normaalia.
Samantien kun plussasin tammikuussa niin minulle tuli ihottumaa kekselle selkää. Kävin näyttämässä tätä lääkärillekin kun se kutisi niin kovasti. Epäili nikkeliallergiaa joka tulisi rintsikoiden lukoista vaikkeivat ne ole edes kosketuksessa ihoon. Minulla on nikkeliallergia ja näimmä raskaus on herkistänyt niin ettei nikkeliä voi laittaa edes lähelle ihoa.
Monkälaisia oireita teillä muilla on tällä hetkellä ja ovatko oireet vaihdelleet tai olleet välillä jopa poissa ja sitten taas palanneet?