"Oireita" ennen synnytystä?

käyttäjä71

Vauhtiin päässyt keskustelija
Te synnytyksen kokeneet.... kertokaa miten synnytys alkoi? Oliko edellisenä päivänä/iltana/yönä jotakin erikoista tuntemusta?
Tiedän, että jokainen on erilainen ja jonkun synnytysoire on toiselle odottajalle jokapäiväistä,
mutta itse kun en sitä ole vielä koskaan kokenut ja kuitenkin se mielessä koko ajan on, niin ihan ajankuluksi ja omaksi ja muidenkin palstalaisten iloksi haluaisin tietää? [:)] 
 
Miehen sisko sai juuri pojan ja hänellä lievät yölliset supistelut ennakoivat tulevaa. Muutoin sai ravata neuvolass, kun meni yliaikaiseksi ja vahtivat milloin se alkaa.
 
Esikoinen ei antanut syntymästään minkäänlaista merkkiä, ei fyysistä, eikä henkistä. Kun supistukset alkoivat, niin se oli sitten kanssa menoa.
 
Mulle lääkäri sanoi että sitten kun on ns.tosi kyseessä supparit tuntuu koko mahan alueella. Tähän mennessä harjoitus-suppareita, jotka tuntuu alavatsassa.
 
Moikka,

molemmista unettomuus pari ekaa yötö ennen- siis sellainen että ei edes väsyttänyt.

Ekasta alkoivat supistukset, jotka sittemmin voimistuivat niin, että oli pakko lähteä.
Tokasta aamulla limatulppa pyyhkiessä ja siitä kolme tuntia, niin poks ja kalvot puhkesi-->taksilla laitokselle ja muutaman
tunnin päästä olin kahdessa osassa.
 
Takaisin
Top