Oireiden arvuuttelua (taas)

KevättäOdotellessa

Oman äänensä löytänyt
Heippa kaikki. Olin näemmä kirjautunut tänne joskus viime vuonna, vaan nytpä onkin ihan uusi tilanne päällä; muutettiin isompaan asuntoon ja hankittiin isompi auto, koulu on saatu päätökseen ja työpaikka löytynyt. Nyt sitten viime menkkojen jälkeen mies yllätti täysin näyttämällä vihreää valoa! Mikä parasta, aloite tuli häneltä; en ollut ehdottanut yrittämistä sanallakaan vaan parien menkkojen ollessa myöhässä oireilin turhaan niin voimakkaasti että mies näki vauvakuumeeni ja onneksi sitten "sai tartunnan" itsekin :)

Ensimmäinen yrityskerta on siis meneillään; ovis bongattiin viime viikonlopun aikana ja hyödynnettiin erittäin huolellisesti.. emoticon

Ja tiedän ettei oireet kerro yhtään mitään, mutta kun niiden arvuuttelu on vaan niin hauskaa, testipäivää odotellessa! Lämpö on koholla, joskin heittelee 36.8-37.4. Olo on väsynyt ja päätä jomottaa jo kolmetta päivää, mikä on mulle aika harvinaista. Nenästä tuli aamulla pieni veriklöntti (yäk), ovislimojen jälkeinen kuiva kausi loistaa poissaolollaan. On kylmä ja sitten kuuma. Janottaa. Mahaa nippailee milloin mitenkin ja selkä on kipeä kuin menkkoja ennen. Olen ollut koko viikon ihmeellisen seesteinen, tyyni ja rauhallinen, onnellinen, joskin eilen meinasin alkaa haastaa riitaa kauppajonossa kun raivostuin silmittömästi siitä kun edellinen asiakas ei tajunnut laittaa sitä "seuraava asiakas"- kapulaa liukuhihnalle ;) Mulla on yleensä hirveän pitkä pinna enkä juuri koskaan hermostu vähästä. Aamulla itkin yhtä kanivideota netissä, siis ihan täysillä. Onneksi olin yksin :)

Hauskin "oire" on se että toinen kaneistani seuraa minua yhtäkkiä joka paikkaan. Sen pitää koko ajan kölliä kainalossani sohvalla, seurailla lattialla ja olla sääressäni kiinni. Katsoo minua ihan oudosti ja pussaa. Yleensä tämä pikkuneiti on mieheni tyttö, mutta nyt minäkin kummasti kelpaan. Olen kuullut että koirat saattavat alkaa näin huolehtimaan emännistään jotka ovat raskaana.. Tosi kaukaa haettu ajatus, tiedän, mutta ehkä sit kuitenkin...? emoticon

Tulipa pitkä sepustus. Onko muita samassa tilanteessa, eli jännittämässä ja ihmettelemässä mahdollisia (kuviteltuja?) oireita?

Meinasin itsekin laittaa tänne ketjun mutta tässä nyt näitä melkein samoja oireita tulikin mitä itsellänikin on.Ja menkat ollu nytten myöhässä 6p alkaa jo mietityttää testin tekoa.Minkä jo hankin mutta en ole uskaltanut vielä tehdä.Ajattelin että tämä johtuu vain stressistä mutta kun niitä ei vieläkään kuulu että olo on aika outo.Testin voisi kai pian tehdä.
Ja kun vauvaa emme yritä koska syön pillereitä mutta niihinkään ei ole aina luottamista..Itse kun olen aika herkkä uskoinen ..heh.Ja nyt alannut jonkin sorttista valkovuotoa ja nenä aina vain tukossa.Myös alannu tuntuu että aivan kuin mahaki näyttäisi isommalta.

Hei, täälläkin on yksi. Menkat nelä päivää jo myöhässä ja mahdollisia raskausoireita seuraavasti:
-mahan nippailut
-pissatus (yölläkin, ei koskaan ennen paitsi ehkä penskana)
-jano
-väsymys
-mielialan heilahtelut (välillä very happy ja puolen tunnin jälkeen I'm really angry!) :D
-rinnat arat, paitsi kummasti tuo vasen tissi enemmän kipeä kuin tuo toinen ...
-autuas ja varma olo (mistä lie tullut)
-alavatsan turvotus, esim. vaikea vetää vatsaa sisään :D 
-yöllinen nenän tukkoisuus
-ja muutenkin flunssainen olo vaikkei tunnu flunssalta

Itsellä on kierto 35pv ja nyt siin 4 pv myöhässä. Kovasti toivomme ettei ne kuukautiset tule. Mutta täytyy malttaa odottaa tuota testin tekemistä jokusen päivää vielä kun nuo minun kuukautiset osaa olla välillä epäsäännöllisiä ja myöhästyä treffeiltä :/

Asun avoliitossa mieheni kanssa, kaksi kisuli neitiä pyörii jaloissa :) Vuoden ollaan kohta asuttu ja ''tartutin'' vauvakuumeen mieheeni :D Ja osittain tuo yhteisen kummipojan syntymä saattanee vaikuttaa asiaan.

Mutta nyt vain odotellaan jatkuuko oireet vai tupsaataako ne kuukautiset ei toivotuille treffeille :)

Moi. Vähän myöhässä kyselen, mutta olitko raskaana kun teit testin näiden oireiden perusteella?

moikka...

täällä yritetty toista lasta ja nyt menossa kp28/26 ei menkkoja kuulu eikä näy. Ei kyllä oikeastaan mitään raskausoireitakaan juurikaan.. toissapäivänä närästi yllättäen todella paljon ja tänään alaselkää särkenyt sekä nivusia. siinä se.. rinnat ei sitten yhtikäs kipeet.. en oo oikein mitenkään stressannut asiasta ettäkö sen takia siirtyis.. ollu vaan.. aika äkänen oon kyllä ollut :) niinkuin esikoisestakin mutta jotenkin uskallan epäillä etten ole raskaana. Ja tuossa itseasiassa eilen illalla tein testin ja nega se oli.. itellä kyllä ennen jotenki tilanne lauennut että sitten kun sen testin on tehnyt niin hupppis alkaa heti menkat mutta nyt ei.. taidan siis testata viikonloppuna uudestaan jollei ala täti tulemaan :)

täällä edelleen ei menkkoja kuulu :) ihmettelen.. eilen illalla alkoi taas menkkajuilinta..ja pistely alavatsassa ja sitten se loppuikin.. ehdin jo asennoitua siihen että tänä aamuna alkaa menkat mutta ei.. nyt on ollut kaksi päivää menkkajuilintaa ja ei mitään tule.. ???.. nyt siis kp 29/26.

Hei täällä yksi kuumeilija/ oireiden arvuuttelija ilmottautuu mukaan!

Olen 23v PCOS:sää sairastava nainen, yritystä takana 7 yk nyt yk 8. kaksi edellistä kiertoa clomifemin ja terolutin turvin. täällä kp 24/31 ovis oli 10.8 eli dpo 6

"oireita"

-Nänni kipeät (kiepytyvät aina oviksen jälkeen)
- nippailuja ja tuntemuksia vatsassa
-Tunne että nyt olis tärpännyt.
- kuiva kaudesta ei tietoakaan, valkkaria lorauttelee housuisin vähän väliä.
-rinnat tuntuu turvoneilta.

Tiedän että munasolu vasta kiinnittynyt tai kiinnittymässä (jos onni sua) etteivät nämä oireet taida olla muutakun mielikuvituksen ja vauvakuumeen tuotosta :D aikanaanha se mahdollinen raskautuminenkin selviää ;)

Plussatuulia kaikille <3

Takaisin