Oireet

Täällä vahvimpana oireena on ollut alavatsajomotukset. Sitten närästystä ja huimausta. 😵‍💫 Järkky turvotus on myös ollut tän illan juttu....🫠

Täällä alkanut pieni ällötys ja turvotus ollut jo viikon. Toivottavasti ei tuu kunnon pahoinvointi kesti nimittäin koko raskauden viimeksi😩 aamusta iltaan..

Nyt alkaa rinnat kipeytymään. Tosi ilkeitä on kyllä nuo alavatsakivut, vihlasee ihan kunnolla. Pitää ottaa huomenna esille kun neuvolaan soittelee.

Alavatsakivut ja turvotus täällä vaan. Ja pari finniä myös. Esikoisesta oli hyvin oireetonta, joten en huolestu jos ei tästäkään mitään isompia tule

Hengästystä, hikoilua, nenän tukkoisuutta, nipistelyä alavatsalla. Koitan nyt kirjata näitä myös Preglifeen kun en viimeksi kirjannut ja nyt kiinnostelis muistella milloin oli mitäkin! Mut sillon tosiaan oli samallai kuin muillakin täällä, hormonihoidot takana ja nyt siirto tehtiin luonnonkiertoon.

Mulla ollut punktiosta asti alavatsa kipeä, mutta nyt se on ollut välillä enemmän, välillä vähemmän, välillä oikealta, välillä vasemmalta ja välillä keskeltä kipeä. Useimmiten oikealta.
Tissit ollut parina iltana vähän kipeämmät, nyt taas rauhoittuneet.

Ehkä minimaalista närästystä kahvista tai jos en oo syöny pitkään aikaa. Mua ei yleensä närästä ikinä. Oon nyt noin 5 tai 6 aamuna herännyt pissalle 6-7 väliin ja on ollut tarve syödä banaani tmv pieni välipala.

Oon hengstynyt helposti jo viikko sitten. Se alkoi hetikohta alkion siirron jälkeen, minulla on kuitenki aika kova peruskunto. Ja nenä ja kurkku tuntuneet tukkoisilta heti kohta alkion siirrosta.

Takaisin