Oireet

Mimmi90

Vasta-alkaja
Haluisin kysellä naiset teidän alkuraskausoireita. Itsellä ei lapsia ja eka raskaus päättyi keskenmenoon, mutta silloin oli huimausta. Kiinnostaisiko tietää onko jollakin alkanut raskaus ilman oireita. Yritystä on ja alkaa aina 2 päivää ennen oletettuja kuukautisia harmittaa kun ei tunnu mitään kun ekalla kerralla oli selvät.

Tuolla on tuo piinailijoiden oireet ja tulokset -ketju, jossa on paljon erilaisia kiertoja. 😊

Mulla on kaksi raskautta, jotka oli tosi oireettomia ja molemmissa tein testin, kun menkkoja ei kuulunut ja oli ”outo olo” vatsassa. Näissä en seurannut yrityksen oireita enkä ovulaatioita jne.

Ekassa raskaudessa olin oikeastaan täysin oireeton alussa ja toisessa hyvin hyvin lieviä oireita kiinnittymisen jälkeen, jotka tosin voi selittyä muullakin kun itse raskaudella. Ja vastaavasti taas hyvin selkeitä raskauteen viittaavia oireita ollut muutamassa kierrossa, vaikken ole ollut raskaana.

EDIT olisihan niitä oireita voinut myös kirjata. Eli siis oli ihan lievää pahoinvointia, lähinnä yskiessä alkoi yökkäyttää, pieniä menkkakipumaisia jomotuksia jotka itselläni liittyy myös menkkoja edeltäviin päiviin. Päänsärkyä, joka voinee selittyä myös runsaalla päätetyöskentelyllä töissä ja kroonisella hartioiden jumituksella. Menkat oli lopulta 3pv myöhässä kun tein ensimmäisen testin ja tätä edeltävänä päivänä tuli kahvin tuoksusta yökkäys ja siitä tiesin olevani raskaana (ensimmäisessä raskaudessa tuli myös tätä hajuille yökkäilyä vähän myöhemmin).

Muokattu viimeksi:
Mä oon ollut 6 kertaa raskaana, mutta ei tosin lapsia. Ja missään ei oireita heti alussa. Ainoastaan pisimmälle kerenneessä raskaudessa vasta 5+0 eteenpäin hetken aikaan jotain oireita. Väsymystä, nenäntukkoisuutta ja päänsärkyä muistaakseni. Todella vähäisiä siinäkin oli oireet.. Kemiallisissa joita noista kuudesta on 4 niin ei mitään oireita. Ekassa keskenmenoon päättyneessäkään ei mitään. Tokassa keskenmenoon 8+2 päättyneessä vähäisiä oireita vaan koko sen ajan...

Oire minkä takia tein testin oli et verta vuosi nenästä😂 muuten en pahemmin muista oireita ennen testiä, myöhemmin tuli sitten etova olo yms.

Takaisin