Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lanaka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Unelma27 oisko teessä ehkä 50 mg kupissa mustassa teessä ja vihreässä vähän vähemmän. Muistelisin näin 😁 ja jumppailu varmasti kannattaa, jos vaan mitenkään jaksaa siis... Itsellä tosiaan kyllä ainakin edellisessä raskaudessa meni ekat pari kuukautta niin että en kyennyt töiden lisäksi juuri muuhun ku köllöttelyyn, toivo elää että tällä kertaa olisi vähän helpompaa 😅

@Fiufau Toisaalta hyvä et tietää, että on vähäoireinen raskaus, nii ei ressaa oireista nii paljo. Ite koko ajan tarkkailee pahoinvointia, et onko sitä vai ei...

Mulla kans paha väsymys ollut ja nyt alkoi myös etova olo. Tänään ollut vähän huono päivä sen suhteen, ois vaan halunnut lepäillä. Ja sykkeet edelleen pomppaa herkästi. Käyn crossfitissä ja tuntu kyllä, että treeneissä henki lähtee, kun sykkeet katossa koko ajan ja kaikki niin raskasta 🤣

Mä huomasin töissä et käsipyyhepaperit haisee ihan tuoreelle kalalle ja ihmettelinki sitä työkaverille 😅 muutaman päivän päästä tajusin et voi liittyy raskauteen ja oon toivonu ettei työkaveri osannu yhistää asiaa
Nä on niin pahoja, kun on itse niin hämmästynyt siitä et miten erikoiselta joku tuoksuu ja sitten sen menee sanomaan ääneen. Mulla tänään sama kun ihmettelin brunssilla miksi croissant tuoksuu niin vahvasti pakastimelta.

Mulla kans paha väsymys ollut ja nyt alkoi myös etova olo. Tänään ollut vähän huono päivä sen suhteen, ois vaan halunnut lepäillä. Ja sykkeet edelleen pomppaa herkästi. Käyn crossfitissä ja tuntu kyllä, että treeneissä henki lähtee, kun sykkeet katossa koko ajan ja kaikki niin raskasta 🤣
Sama mulla, henki menee normitreeneissä. 😆 Pakko kyllä panostaa kuntoiluun heti alusta silti, sohva on välittömästi alkanut vaikuttaa täysin vastustamattomalta. Onko kellään tietoa vaikuttaisko se pahoinvointiin miten?

Mua palelee, oon tosi herkkä palelemaan muutenkin mut nyt tää syväkylmyys on ihan omaa luokkaansa 🥶 Tajusin, että palelu tais alkaa aika nopeasti siirron jälkeen joten tää on selvästi raskausoire.

Mulla vatsalihakset nykii niinku ois jo joku siellä potkimassa 😂 Ja olin niin äkänen tänää kun en saanu ruokaa ajoissa, että kuopus kysyi että mikä sua vaivaa 😅 Oli pakko syyä hampparia ja juosta heti sen jälkee vessaan. Edellee suoli toimii turhan hyvin 1-3 kertaa päivässä. Ihme jos ei tee sitä huomenna... Rinnat on kans vähän arat.

Siis mää hengästyn myös aivan liikaa tavallisesta liikkumisesta, joku tavallinen reipas kävelylenkkikin laittaa henkeä ahdistamaan 🙄 Ja palelen myös, luulin jo eilen olevani tulossa kipeäksi, mutta varmaan sitten kuitenkin vaan raskauteen liittyvää

Mua palelee, oon tosi herkkä palelemaan muutenkin mut nyt tää syväkylmyys on ihan omaa luokkaansa 🥶 Tajusin, että palelu tais alkaa aika nopeasti siirron jälkeen joten tää on selvästi raskausoire.
Sama täällä! Palelu iskee varsinkin illalla helposti ⛄

Mä sanoin vielä päivää ennen testin tekoa, että on niin selkeät menkkakivut, että varmasti menkat kohta alkaa. Semmosia lievää menkkamaista jomotusta on siis ollut. Iltaisin on kanssa palelua ja lauantaina heräsin kuudelta enkä enää saanut unta. Muistan tuon aamuyön unettomuuden hyvin aikaisemmista raskauksista ja se käy kyllä väsyttäväksi, jos jatkuu pitkään. Tänään onneksi unet kesti pitempään. :Smiling Face With Smiling Eyes: Treenatessa kyllä huomaa, että hengästyy helposti ja jotenkin tuntuu raskaammalta kuin normaalisti. Toivottavasti pystyisi kuitenkin jatkamaan liikuntaa mahdollisimman pitkään.

Oon muutenkin aikamoinen vilukissa, mutta nyt palelee kanssa jatkuvasti. Parhaillaan kuljen villasukissa ja fleecessä ja villapaidassa, vaikka kotona yli 20 astetta koko ajan. Sama oli myös keskenmenneessä 😅 tänään oli kuvotuksen kanssa myös tosi paha päivä. Jännitti oikein miten äitienpäivälounaasta selviän. Mutta näköjään syöminen auttaa mulla. Täytyy hankkia nyt jatkuvasti tarjolle pientä välipalaa, että selviän työpäivistä ensi viikolla 😅

Mulla on ollu unettomuus nyt pahana kans paitsi viime yön nukuin hyvin 😅 Yleensä nukun tosi hyvin ja oon ihmetelly ihmisiä kenellä on hankaluuksia nukkua 🙈

Mulla pahoinvointi ja nälkä näyttää olevan yhessä. Saa nähä mitä viikko tuo tullessaan 😳 välipalat töihin ois hyvä idea 👍

Tänään oli aamulla outo olo, mietin että joko se etominen vähitellen saapuu... Mutta nyt se on vähän ohittunut jo onneksi, ku päivä on hiukan pidemmällä. Saisko vielä hetken olla ilman kiitos 😆

Huomasin kanssa tänään tässä aamupäivä että on vähän sellainen aaltoileva outo/huonohko olo mikä tuli ja meni. Toivottavasti ei enteile pahempaa pahoinvointia tähän raskauteen

Takaisin