Oireet

Uutena oireena, että ei ruoka oikeestaa maistu, mutta välillä iskee kamala nälkä. Mikä sitte olis hyvää syötävää, niin en tiedä 😔

Yöt menee nyt ihan huonoiks, kun nukun ihan koiran unta. Stressi tekee sitä, että ei osaa rauhottua enää nukkumaa 😢 4h yöunta

Mua hieman huolestuttaa se, että on niin vähän oireita, vaikka voisi vaan nauttia melko hyvästä olosta 🙈 tänään vähemmän etova olo kuin muina päivinä ja tissit ei ole vielä yhtään arat.

Hieman heikotti aamulla suihkussa ja älykello ilmoittaa että tosi huonosti kroppa palautuu yöllä, mutta muuta ei juurikaan ole. Viikkoja nyt 5+5

Ihan sama! Väsyttää ja nukahdan hyvin, mutta vähän väliä loppuyöstä heräilen. Ja kun herään, niin en voi enää nukkua 😅 Kohta on varmaa ihan töttöröö, kun ei nuku kunnolla. Normisti nukkuisi 7h
Tämäpä justiinsa! Täytyy toivoa et tasaantuu 😅

Minusta ois ihan kiva, jos pääsisin takaisin "normaaliin" unirytmiin. Luulen että tämä heräily johtuu stressistä enimmäkseen

@Unelma27 mulla ei oo ollut aiemmissa raskauksissa urheilukelloa, ni en oo sykkeitä seuraillut. Mut herkästi on hengästyttänyt aiemminkin. Jotenkin huvittaa, kun parissakin ohjelmassa on tulut nyt vastaan, että alkuraskaus pitäisi nostaa suorituskykyä, kun verimäärä kasvaa. Mietin vaan, että missähän kohtaa se tapahtuu :tears:

@Meliora kyllä muutama oksennus päivään aika rajulta jo kuulostaa. Onpa ikävää, että neuvolassa ei oo siihen suostuttu tarttuu :disappointed-face:Toivottavasti toi B6 auttais ja jos ei, niin saisit sitten apuja neuvolasta.

Mulla myös närästys alkaa olla päivittäistä. Yritän sinnitellä neuvolan ensikäynnille ja pyydän sit reseptin samaan kun söin viime raskaudessa.

Mäkin oon alkanut nyt heräilemään aamuyöstä ja sit on vaikea saada unenpäästä kiinni. Onneks ei nyt ihan jokaöistä oo sentään. Hormoneihin varmasti liittyy, toivotaan, että helpottaisi meillä kaikilla :folded:

Takaisin