Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lanaka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Tuulis mun pitäisi keksiä myös jotain huoneenlämmössä säilyvää helppoa välipalaa. Suolakeksejä vein jo töihin, mut ei nekään aina maistu. Jääkaapilla käyminen työpäivän aikana (varhaiskasvatuksessa) on täysi mahdottomuus ja melkein pitäis olla jotain sellasta, mikä sopisi mukana kulkemaan, kun ei ole omaa työhuonetta tässä työssä vaan lasten kans liikutaan milloin missäkin. 😅

Täällä on tänään ollut varsin lämmin ja se ei tunnu helpottavan pahoinvointia 🤢

Odotan kauhulla kuumia kelejä, en oikein ymmärrä mikä auttaisi pärjäämään niiden kanssa 🤔 Myös pukeutuminen mietityttää, luulen et mulla ei ole kaapissa kovin mukavia shortseja esimerkiksi.

Mulla rinnat on vähän ollut kipeät ja niitä repäisykipuja mullakin välillä tulee kun käännän kylkeä yöllä ja se alkoi jo aika pian alkionsiirron jälkeen.

Mulla alkaa vähitellen hiipiä semmonen pieni kuvottava tunne esim lämmintä ruokaa kohtaan. Ei onneksi mikään häiritsevä! Vielä 😅 samoin joku ihme ripuli iskenyt 🤨

Pahoinvointia ei tullut vielä, mutta yhden smoothien loput ja osa lounaasta joutui biojätteeseen kun koostumus alkoi tuntua ällöttävältä

Väsymys ja huono-olo tuntuu vaihtelevan päiväkohtaisesti. Tänään ollut taas huonompi päivä ja jouduin nukkumaan kahdet päiväunet.

Viikonloppuna oli jo hetkittäin vähän vellova olo, mutta tänään etoo enemmän 🤢 Toivottavasti ei ihan vielä ala se hirveä oksentaminen 😭

Muokattu viimeksi:
Kahvi ei enää maistu hyvältä. Ostin kofeiinitonta mustaa teetä tilalle.
Oho! Mistä sellaista löytää? En oo koskaan tajunnut että mustaa teetä voisi saada kofeiinittomana. Luulin että vain rooibos ja yrttiteet on kofeiinittomia teemaailmassa.

Oho! Mistä sellaista löytää? En oo koskaan tajunnut että mustaa teetä voisi saada kofeiinittomana. Luulin että vain rooibos ja yrttiteet on kofeiinittomia teemaailmassa.
Ihan Twiningsillä on kofeiiniton Earl Grey 😊 Mä en ainakaan huomaa maussa eroa, saa kaikista isommista kaupoista.

Nyt kun oon lusinut loppuun saatanallisen kivuliaan korvatulehduksen, niin närästys ja kuukautismainen kipuilu on palannut. Vasta menossa viides viikko, joten saa nähdä miten tää homma etenee 😅 vähän stressaa nää menkkamaiset jomotukset, mutta testit ei oo vaalenneet ja kuukautiset ei oo alkaneet. Toisaalta käytän kans lugesteronia (100+200) vielä, joten kai ne ei alkaisi pelkästään tuosta syystä.

Tuntuu et koko ajan saa rampata pissalla ja välillä ihan sellanen et kuume nousis ja sit laittaa päälle enemmän nii kohta kauhee hikikohtaus 🤭 vähän on tullu etovaa oloa viime päivinä ja kahvi ei tänä aamuna maistunut enää samanlailla. Rinnat on kipeenä ja sellasia menkkamaisia mahakipuja aika paljon.

Täällä vk 5+2 ja tuntuu että päivä päivältä olo muuttuu 🫣 heti plussan jälkeen tuntui pientä menkka jomottelua ja hajuaisti on herkistynyt huomattavasti. Nyt haistan jo asunnon toisessa päässä olevat tiskit tai miehen hajuveden työhuoneesta, jonka ovi on kiinni. Myös itseni haistan jatkuvasti ja riippumatta olenko juuri käynyt suihkussa vai istunut päivän nuotion vieressä, haisen jatkuvasti kuvottavalta!!

Rintoihin tuntuu kuin olisi tullut kilo lisää painoa ja ovat arat ja turvonneet! Myös vatsa on turvonnut kuin ilmapallo. Nyt alkanut myös pahoinvointi ja ruoka/hajut kuvottaa. Myös kaikki vauva aiheiset videot ja kun asiasta puhuu itkettää! 🥹

Takaisin