Oireet!

7+4 ja yllättävän hyvä olo on ollut ja suhteellisen pirteä. Välillä on väsyneempiä päiviä. Kauhea närästys on alkanut vaivata. Mulla on refluksii jo lääkkeet käytössä mutta silti närästää. Onko muille tullut yökkäys refleksit normaalia helpommin? Esim tänään kun koitin aamupäivällä yskiä tuli pari kertaa yökkäys. Samoin kun yksi päivä pidin hetken hammasharjaa suussa niin meinas tulla yökkäys.
Kyllä!!!! Hammastahnan vaahto tai hammasharjan virheasento aiheuttaa hirveetä yökkäilyä ja monesti oon meinannu oksentaa. Taaperon mielestä mun yökkäily on hauskaa. Nauraa räkättää ihan tosissaan sille äänelle 😅 mun oli kans pakko aloittaa edellisen raskauden puolivälissä omeprazol, kun närästys meni niin pahaksi. Se onneksi auttoi pienimmällä annoksella. Oon vähän jännittäny tota ruisleipää, että alkaako korventaa, mutta toistaiseksi ei vielä ainakaan 😊

Kyllä!!!! Hammastahnan vaahto tai hammasharjan virheasento aiheuttaa hirveetä yökkäilyä ja monesti oon meinannu oksentaa. Taaperon mielestä mun yökkäily on hauskaa. Nauraa räkättää ihan tosissaan sille äänelle 😅 mun oli kans pakko aloittaa edellisen raskauden puolivälissä omeprazol, kun närästys meni niin pahaksi. Se onneksi auttoi pienimmällä annoksella. Oon vähän jännittäny tota ruisleipää, että alkaako korventaa, mutta toistaiseksi ei vielä ainakaan 😊
Siis meidänkin taapero vaan nauraa mun yökkimiselle 🤣
Ja sama täällä, aina yököttää harjaus ja tänään oksensinkin sit hammaspesun päätteeksi 🫠

11+0 ja vieläkin yököttää hampaiden harjaus. Oksensin myös ruisleivät pihalle, joten en niitäkään ilmeisesti enää syö. Jäin saikulle tänään ja nukuin kohtuullisten yöunien päälle vielä monen tunnin päikkärit 😴 Toivottavasti pian helpottaa tää väsymys ja kuvotus

Mä nukuin koiran kanssa tänään kans kahden tunnin päikkärit, enkä olis halunnut millään nousta. Toki mulla tää flunssa vaivaa edelleen. Ärsyttää, että menee viimeiset vapaat nyt tässä.

Mulla alkoi nyt myös vasemman jalan kahden varpaan puutuminen/tunnottomuus. Sama oli ihan loppuraskaudessa ekassa. Mutta hämmentävää, että tää tuli jo nyt.

Elämä alkaa voittaa nyt viikoilla 13+2. Väsyttää toki aina, mutta se pahin sänkyynliimautumisvaihe alkaa ehkä olla jo ohi ja oon saanut ainakin osan normaalista toimintakyvystä takaisin. Eilen riehuin pihalla trimmerin kanssa ja värkkäsin puutarhassa, tultiin vasta puoli ysiltä sisälle ja iltapalalle. 🌞 Tän päivän vesisade vie vähän energiaa ja fiilistä mutta silti oon saanut touhuttua omia rästejä kotona paremmalle mallille.

Oon muuten maailman isoin tuuliviiri mun itkuisuuden kanssa raskausaikana. Viimeraskaudessa ajoin työmatkat räkä poskella, jos autossa soi herkkä biisi ja äsken raivosiivosin itku silmässä kun kuuntelen samalla musiikkia. 😅 Onneksi tää on ihan sallittua tunteilua.

11+1 ja kummallinen otsaoire 😂 Siis kuumassa suihkussa jos vettä tulee otsalle, niin inhottava paineen tunne silmien välissä otsalla! Huomasin tätä samaa jo pari viikkoa sit saunassa, mutta nyt tää tulee myös suihkussa lämpimästä vedestä 😂 pakko liittyä raskauteen vaikka hullulta tuntuu ja kuulostaa

11+1 ja kummallinen otsaoire 😂 Siis kuumassa suihkussa jos vettä tulee otsalle, niin inhottava paineen tunne silmien välissä otsalla! Huomasin tätä samaa jo pari viikkoa sit saunassa, mutta nyt tää tulee myös suihkussa lämpimästä vedestä 😂 pakko liittyä raskauteen vaikka hullulta tuntuu ja kuulostaa

Jossain ketjussa oli tästä puhetta! Ainakin pari muutakin oli kokenut samaa. En nyt enää muista millä nuita oireita perusteltiin mutta kuulostaa kyllä hassulta. 😄

Takaisin