Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minkä päivänen alkio sulla siirrettiin?Alkionsiirrosta PP11
Mulla käytössä myös lugesteron.
Clear Blue digi varhaiseen on tullut nyt kahtena aamuna raskaanaei vielä näy viikkotestissä mittään mutta perus pregcheck viivatestiin piirtyy haamua. Ehkä jo huomenna tai ylihuomenna.
AHDISTUSei muita oireita, kai.
Kuitenkin on ollut nyt noin kolmen päivän aikana ruskeaa tuhrua, ei mitenkään megapaljon tai ainakin luulen niin, koska vaikea arvioida lugeen sekoittuessaan.
5d alkio siirrettiin, tuoresiirrolla.Minkä päivänen alkio sulla siirrettiin?Mä en oo edes vielä tehnyt viikko näytöllistä testiä..
Mulla kans oura tunnistaa hyvin nopeesti raskaudenMulla on nyt vasta 4+0 ja tähän mennessä en ole kokenut kuin pieniä tuntemuksia alavatsassa ja muutamana yönä heräilin keskellä yötä kuumissani, mitä ei yleensä ikinä tapahdu. Mullakin on Oura käytössä ja sen mukaan teen kuolemaa (), lämmöt koholla ovulaatiosta asti ja sydän tekee ylitöitä, HRV tosi tosi alhainen.
Muuten on semmonen olo että pitäisi jotenkin valmistautua nurkan takana vaanivaan pahoinvoinnin aikakauteen. Tehdä pois alta semmosia hommia mitkä ei kohta enää saata onnistua. Hammaslääkäriä ja puutarhahommia ainakin.
Esikoisen raskaus oli yllätys ja muistan lojuneeni sohvalla pahoinvoinnin uuvuttamana, en tosin tiedä paljonko olotilaan vaikutti henkinen shokki ja kuinka paljon raskauspahoinvointiSitä kesti kolmisen viikkoa, ja oli pelkkää etovaa oloa, ei oksentelua, eli selvisin suht vähällä.
Mullakin siirrettiin 5d alkio mutta pakkasesta5d alkio siirrettiin, tuoresiirrolla.
Mä vähän hätäilen, varmaankin juuri ton hiivatin tuhruttelun takia.
Toki mulla oli tänään virallinen testipäivä ja onneksi sain siitä varhaisesta soitettuase ehkä aiheutti mulle nyt vähän painetta että miksi ei vielä viikkodigissä mitään näy! Ihmettelen miten niissä testipäivissäkin on niin paljon vaihtelua (ollaan yksityisellä).
Oisin toki voinut tosta tuhrusta kysyä, mutta kaikessa sekoilussa en tajunnut. Olin vain happy että sain varhaisultra ajan![]()
Meidän koirasta tulee aina tosi suojelevainen, kun tuun raskaaksi. Lenkillä raivostuttavaa kun se ei voi lähteä jaloista ja vahtii jokaista rasahdustaMun rinnat turpos tosi aikasin ja ne oli sellaset oudon pinkeet. Nännit oli super arat. Ja sit vielä mun kissa nuuhkas mun haaroväliä!!(Onko muiden lemmikit reagoinu jotenki?) Näiden jälkeen plussasin.
Mahaa juilii ja tekee enemmän mieli hedelmiä ja kasviksia. Kainalot hikoo, normaalisti en hikoile juuri ollenkaan. Rinnat on vieläki turvonnu, mut ei oo yhtä kipeet ja jotenki pehmeemmät nyt. Ja mulla on joku super hajuaisti, haistoin KURKUN ku mies teki leipiä, keittiöstä olohuoneeseen saakka.Ja kellon mukaan syke on täälläkin korkeemmalla ku normaalisti.
En tiiä johtuuko unisuus siitä ku vaihdoin kokonaan kofeiinittomaan kahviin? Mut jotenki sellanen seesteinen ja rauhallinen olo tällä hetkellätäysin vastakohta esim. normaalille pms-kiukuille tai -itkuille.
No joo uskonMeidän koirasta tulee aina tosi suojelevainen, kun tuun raskaaksi. Lenkillä raivostuttavaa kun se ei voi lähteä jaloista ja vahtii jokaista rasahdusta![]()