Sanaa mietinMä jo kauhun sekaisin tuntein mietin kuinka selviän hengissä kun on kaks pientä kotona![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sanaa mietinMä jo kauhun sekaisin tuntein mietin kuinka selviän hengissä kun on kaks pientä kotona![]()
Juu musta elämä on ”helppoa” kun vauva syntyy, raskaana olo on kaikinpuolin todella raskasta! Itse oon aina raskaana lievästi masentunut ja ahdistunut, hormonit tekee sen eikä ainakaa helpota oloja. Siihen sit vielä fyysiset vaivat ni huh@Mytty_ ja @Henskuu Meillä on "vain" 2 pientä ennestään kotona mut ovat tällä hetkellä pikkusta alle 3v ja 1v, eli siis todella pieniä. Jännittää jo valmiiksi miten jaksaa raskausajan, kaiken väsymyksen ja pahoinvoinninjännitän muutenki paljon enemmän tätä raskausaikaa enkä niinkään sitä kolmen lapsen komboa
![]()
Täällä vähän sama, oireita on aika vähän niin kieroutuneesti sitä toivois että olisipa edes huono olo tai jotainHelou, liityn joukkoon (varovaisesti) minäkin! Mulla ei oikeastaan ole oireita, jännittää. Pelottaa myös nyt kirjotella tänne, etten vaan "jinxaa" koko hommaa.
Tein positestin tänään (dpo13, ehkä, ja eilen dpo12 illasta hailuran), oireena lähinnä nippailu ja jomotus alavatsassa sekä oikealla puolella. Ensimmäisessä (kkm:ään päättyneessä) raskaudessa oli jo tässä vaiheessa toooodella kipeät tissit, nyt ei mittäänKamalaa miten sitä muka toivoo, että voi kun olisi pahoinvointia, niin tää tuntuisi jotenkin...luotettavammalta
Päätä srntään särkee toista päivää putkeen kumman viiltävästi ohimoilta!
![]()
Täällä vähän sama, oireita on aika vähän niin kieroutuneesti sitä toivois että olisipa edes huono olo tai jotain. Alavatsajomottelua on ollut koko ajan, välillä oli huonoa oloa/ällötystä jos ruokailuväli venyy mut nyt ei oo ollu. Välillä myös huippaamista. Hengästyttää herkästi.

Täällä vähän sama, oireita on aika vähän niin kieroutuneesti sitä toivois että olisipa edes huono olo tai jotain. Alavatsajomottelua on ollut koko ajan, välillä oli huonoa oloa/ällötystä jos ruokailuväli venyy mut nyt ei oo ollu. Välillä myös huippaamista. Hengästyttää herkästi.
Mut kyllä mä rehellisesti toivoisin nyt oireita enemmän. Jomottelutkin on loistaneet tänään poissaolollaan, jaiks. Täysin "normaali" olo siis.Näin alkuvaiheessa ei ihmeellisempiä oireita. Ehkä alavatsan vihlomista ja nippailua silloin tällöin mutta jos osaisi olla ajattelematta koko raskautta, niin mikään oire ei suoraan viittaisi testiä tekemään. Näinä päivinä tosin menkkojenkin pitäisi tulla mutta kierto on muutenkin ollut sekainen ja saattanut jättää jonkun jopa välistä. Pallomahaa odotellessa![]()
Hämmentävää.