Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos, voi olla tuotakin. Mulla on ollut aiemmin aina iskiasvaivaa, niin en edes ajatellut muita vaihtoehtoja. Oireena on ylösnoustessa kova kipu toisessa pakarassa. Menee ohi just esim lenkillä parin sadan metrin jälkeen, ja on pahimmillaan kun on pitkään ollut paikallaan.Tekoälyn mukaan mulla on todennäköisemmin si-nivelen kipuja kuin iskiaskipuja. Niihin suositellaan välttämään tiettyjä asentoja, käyttämään tukivyötä ja vahvistamaan selkälihaksia. Mulla auttaa toistaiseksi parhaiten asentojen välttely ja sit kivun laukaisu asentoa muuttamalla ja kevyellä liikkeellä, esim lenkillä monesti auttaa pari juoksuaskelta ja asennonvaihto. Selkäliiton sivulta löytyy tähän jumppaohjeita. Mut joo, sanoit iskiaskipuja, siihen en osaa sanoa, mutta oliko niin että siihen auttaa enempi lepo? Si-nivelen kipu vaikuttaa olevan aika yleinen meidän porukassa mitä tuolla salaisella puolella on juteltu, et jos sulla kipu ei säteile selästä jalkaan polvenki alapuolelle ja on toispuoleista niin suosittelen lukeen vähän siitäkin (mun ymmärryksen mukaan iskiaskipu ja si-nivelen kipu on suht samanlaista vaikka selkeitä erojakin on). Myös tyyny polvien välissä öisin voi helpottaa lonkan alueen kipuja.
Kuulostaa ankeelta (ja si-nivelkivultaKiitos, voi olla tuotakin. Mulla on ollut aiemmin aina iskiasvaivaa, niin en edes ajatellut muita vaihtoehtoja. Oireena on ylösnoustessa kova kipu toisessa pakarassa. Menee ohi just esim lenkillä parin sadan metrin jälkeen, ja on pahimmillaan kun on pitkään ollut paikallaan.Mut just esim sukkien laitto ja asioiden poimiminen lattialta on kamalaa aamulla
![]()