Oireet

Täälläkin olo jatkuu suht oireettomana. Vähän kaikkea pientä, mutta ei mitään dominoivaa. Tänään ekaa kertaa tuntu, etten pääse ylös kun torkahdin töiden jälkeen.

@Leijonapalmu toivottavasti ei olis se pahin vaihtoehto 😥

Mulla tuli äsken pyyhittäessä ihan häivähdys vaaleanpunaista 😱🫣 viikkoja 8+3 ja nyt tietty pahin mielessä kun on ollut jonkinlaisia alavatsa tuntemuksia ei nyt kipuja mut jotain sellaista
Mulla tuli toissapäivänä ja eilen pyyhittäessä rusehtavaa. Kuukautismaisia tuntemuksia on ollut myös, mutta lieviä sellaisia aaltoillen. Tänään tuntuu oireettomalta, eikä vuotoakaan ole tullut. Mielessä tietysti keskeytynyt keskenmeno, mutta kuka sitä lähtisi tutkimaan kun ei kipuja/tuntemuksia tai vuotoa ole enää 👀

Mulla alkoi tänään illalla kovat menkkapoltot 😕 Selkäkipuja ollut tosiaan pari päivää ja tietty satunnaista juilintaa alavatsalla, mutta kyllä tää on nyt ihan erilaista. Vielä ei mitään vuotoa, mutta vähän kyllä pelkään, että se sieltä alkaa.. nyt olisi 7+4. On toki mahdollista, että on kasvukipuja tms mutta on huono kutina tästä.

@Yhteistäykköstä toivottavasti ei kuitenkaan enteilisi sitä. 🤞❤️ Itsellä keskenmenneessä ensiksi alkoi vuoto, vasta myöhemmin tuli kovat kivut tai no oli juilintaa vatsassa tai ehkä enemmän kyljissä, mutta enemmän epämiellyttävää kuin kipua.

Itsellä on nyt parina iltana ollut vähän merisairas/matkapahoinvointi olo. En oikein osaa paremmin selittää. Ei varsinaisesti okseta mutta sellainen outo olo päässä ja etovaa oloa. Onko ketään joka tunnistaisi myös tän oudon olotilan? 😅

Mulla alkoi tänään illalla kovat menkkapoltot 😕 Selkäkipuja ollut tosiaan pari päivää ja tietty satunnaista juilintaa alavatsalla, mutta kyllä tää on nyt ihan erilaista. Vielä ei mitään vuotoa, mutta vähän kyllä pelkään, että se sieltä alkaa.. nyt olisi 7+4. On toki mahdollista, että on kasvukipuja tms mutta on huono kutina tästä.
Täälä ollu samaa ja pitäis olla 7+1

Mulla kans niitä kramppeja ja polttoja oli. Panadolia otin yhtenä iltana ja olin ihan varma, että aamulla viimeistään tulee kaikki pihalle. Samaan aikaan tosi niukka rusehtava vuoto. Nyt vahvasti raskausoireet taas, kun tuntu eilen oireettomalta. Kuukausi pitäs odotella ultraan 🫣

@Yhteistäykköstä toivottavasti ei kuitenkaan enteilisi sitä. 🤞❤️ Itsellä keskenmenneessä ensiksi alkoi vuoto, vasta myöhemmin tuli kovat kivut tai no oli juilintaa vatsassa tai ehkä enemmän kyljissä, mutta enemmän epämiellyttävää kuin kipua.

Itsellä on nyt parina iltana ollut vähän merisairas/matkapahoinvointi olo. En oikein osaa paremmin selittää. Ei varsinaisesti okseta mutta sellainen outo olo päässä ja etovaa oloa. Onko ketään joka tunnistaisi myös tän oudon olotilan? 😅
Mä en enää tarkasti muista kuinka aiempi keskenmenoni alkoi. Olisiko mahtanut olla juuri noin, että oli jotain lievää kipuilua, mutta sitten vuoto varsinaisesti aloitti koko homman. Silloinkin oli joku rv7-8.
Toisaalta ihan hyvä etten enää muista kaikkea kunnolla, oli niin inhottava kokemus.

Mulla kans niitä kramppeja ja polttoja oli. Panadolia otin yhtenä iltana ja olin ihan varma, että aamulla viimeistään tulee kaikki pihalle. Samaan aikaan tosi niukka rusehtava vuoto. Nyt vahvasti raskausoireet taas, kun tuntu eilen oireettomalta. Kuukausi pitäs odotella ultraan 🫣
Paljonko sulla nyt on viikkoja? Mulla oli myös silloin plussan aikoihin polttoja ja ne mielestäni olivat ns normaaleja. Tai ainakin itselle, muistan, että edellisessä raskaudessa oli sama juttu.

Toivotaan, että kaikki nämä oireet ovat harmittomia ja kaikilla pysyy pikkuiset matkassa ❤️

Takaisin