Herkistyminen ja itkuisuus. Itken siis vähän väliä, kun lapset katsovat muumeja kun menee ne musiikit tunteisiin. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ollut tota toispuoleista nippailua kuopuksen raskaudessa. Mietin tuolloin itse samaa, mutta normaalia oli.Oon ollut väsyneempi kuin normaalisti, mutta ottanut vaan yhtenä päivänä päikkärit kun oli pakko. Sitten on jatkuvaa nippailua alavatsassa ja enemmän oikealla puolella. Onkohan toispuolinen nippailu normaalia?
Mulla oli kanssa esikoisen aikaan ja luulen et oli keltarahanen siellä juili.Oon ollut väsyneempi kuin normaalisti, mutta ottanut vaan yhtenä päivänä päikkärit kun oli pakko. Sitten on jatkuvaa nippailua alavatsassa ja enemmän oikealla puolella. Onkohan toispuolinen nippailu normaalia?
Ai hitsi mulla oli tää tosi paha esikoisen kanssa! Itkin koko ajan. Sitä odotellessaHerkistyminen ja itkuisuus. Itken siis vähän väliä, kun lapset katsovat muumeja kun menee ne musiikit tunteisiin.![]()
Tätä on täällä kans!Ai niin, unohdin yhden oireen, jonka osa olikin maininnut. Aivan jäätävä turvotus.. näyttää kun olisi jo pidemmällä raskaudessa![]()