Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jokku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli eilen ekaa kertaa päivä kun kahvia ei pystynyt aamulla juomaan. Tänään taas meni 😄 edelleen pahinta on yövalvominen. Viime yönä alle 6 tuntia unta kun pari tuntia meni valveilla. Mulla on myös krampannut maha melko pahasti viikon verran aina satunnaisina hetkinä. Menee ohi joissan minuuteissa. Oisko sit jotain "kasvukipuja"
Mä oon kans alkanut heräileen aamulla aivan liian aikaisin. Vaikka kelloja just siirrettiin niin herään 1-2 h ennen kuin pitäis 🙈

Mulla oli todella vaikea tuo heräilyongelma viime viikolla, kun olin reissussa. Olin niin väsynyt, kun joka aamu heräsin 5:30. Onneksi nyt omassa sängyssä olen saanut nukuttua huomattavasti paremmin!
Pari päivää sitten 5+5 alkoi tuntua aristus rinnoissa.

Mulla on koko ajan pahenemaan päin ihottumaa, nyt alkaa olemaan jo tuskainen olo. Lääkäri (varhaisultra) vasta viikon päästä, onko kellään kokemuksia mitä allergialääkettä uskaltaisi ottaa? Tietty paras olisi olla ilman, mutta alkaa olemaan iho ja mieli tosi huonossa kunnossa 🫣

Mulla on koko ajan pahenemaan päin ihottumaa, nyt alkaa olemaan jo tuskainen olo. Lääkäri (varhaisultra) vasta viikon päästä, onko kellään kokemuksia mitä allergialääkettä uskaltaisi ottaa? Tietty paras olisi olla ilman, mutta alkaa olemaan iho ja mieli tosi huonossa kunnossa 🫣
Mulle neuvolassa sanottiin desloratadiini ja setiritsiini. Tarkistin vielä, eli nuo A:lla merkatut on turvallisia raskauden aikana.

MUOKS: jos on uusi ihottuma niin voi olla hyvä myös käydä näyttämässä sitä. 😄

Liitteet

• IMG_20250402_225010.jpg
    IMG_20250402_225010.jpg
    123.2 KB · Katsottu: 6
  • IMG_20250402_225131.jpg
    IMG_20250402_225131.jpg
    164.5 KB · Katsottu: 6
Muokattu viimeksi:
@GinGin kiitos! ☺️

Tää ihottuma on vanha vanha vihollinen, joka on nyt saanut turbobuustin raskaudesta 😅 En uskalla käyttää lääkkeitä / salvoja ilman ammattilaisen kommentteja. Toinen oma lääke näemmä ois A luokiteltu, joten ehkä sitä sitten uskaltaa ottaa jos on pakko.

Muistin, että joku vaikuttava aine on tutkitusti ok, mutta en enää muistanut mikä (netistä löytyy niin ristiriitaista tietoa)

Takaisin