Oireet

Star4

Päivystävä dosentti
Heinämammat 2018
Joulukuiset 2022
Aattelin tälle puolelle vielä tälläsen laittaa. Tänne kaikki mahdolliset oireet raskauden aikana :happy:
Heräsin äsken ja ihan tosi etova olo sekä kädet tärisee. Kai tää raskauteen liittyy kun ei krapulakaan voi olla! :laughing002 Jospa söis aamupalan! Hyhhyh mikä olo. :oops:
Mulla ei siis ikinä oo pahoja pahoinvointeja odotuksessa, pelkkää etovaa oloa ja tää on nyt sitä!
 
Oho, tuolahan on jo sopiva ketju, en muistanut :laughing001 toivottavasti raskausajan dementia ei nyt ihan vielä iske kuitenkaa :laughing002
 
Tänään 4+0 ja ekat aamu pahoinvoinnit Jokohan sen varhain voi alkaa vai onkohan jotain muuta :meh: edellisen raskauden oksensin RV 17 asti, mutta en muista yhtään missä vaiheessa se jo alkoi:sad001
 
Mulla on viikon ajan ollut että nään öisin unia ja tätä tapahtuu vain raskausaikana. Eilen tehty tehty testi oli täysi shokki mutta nyt tulos oli aivan ihana! ♥️♥️♥️ Mulla oli eilen kamalan etova olo, ja närästää hulluna. Ja rintoihin alkoi sattua plus oli kokoajan sellainen olo että menkat alkaa. Tää on tosi jännää koska mulla ei oo ennen juurikaan oireita ollut. 2 yönä olen muuten herännyt kuoleman nälkään!
Rv4+2
 
Kyllähän se pahoinvointi voi alkaa näin aikaseen, ei mullakaan oo kun 4+3 ja pikkuhiljaa erilaisia oireita alkaa putkahtelee, tänää toi etova olo oli ekan kerran, mutta meni nopeasti ohi. Mulla toi pahoinvointi on aina aaltoilevaa, tulee ja menee päivän aikana montakertaa ja tosiaan koskaan ei ole tarvinut sen takia oksentaa, että sen kanssa oon päässyt helpolla! :happy:
 
Kamala nälkä mutta etova olo 24/7. Väsymys. Mulla toinen raskaus niin tisseistäkin tullut muutama tippa maitoa (imetys loppunut 1,5v sitten) ja on kipeät!
 
Mulla on epäilyttävän vähän oireita! Rinnat on tosi kipeät, mutta muuten ihan normaali olo. Tosin esikoinen pitää ajatukset muualla, niin ei oikein ehdi ajatella koko asiaa
 
Mulla vielä hyvin varhaiset viikot, joten ei vielä oireita. Tähän raskauteen toivon oireita huomattavasti entistä enempi ni voisi uskoa raskauteen:rolleyes:
Viime raskaus siis meni kesken ja oli lopultakin hyvin vähäoireinen. Pientä pahoinvointia, mutta kertaakaan en oksentanut.
 
Nyt rv 16+5 menossa ja oireina ollut vain lisääntynyt virtsaamisen tarve ja ihan älytön väsymys sekä nälkä oli myös koko ajan alkuraskaudessa. Tällä hetkellä enää vain tuo pissillä juokseminen koko ajan on oireena
 
Alkuraskaudessa oli väsymystä joka on viime viikkojen aikana vaihtunut siihen että itku irtoaa melko herkästi. Nyt 17+5 menossa.
 
Jes ei enää väsytä jatkuvasti. Ilmavaivatkin on vähentyneet, mutta närästys on tullut tilalle
 
Mä itken tällähetkellä joka asiasta :grin Se alkaa olla jo rasittavaa, kun vähän väliä silmät punottaa ja lapset kyselee, että miksi sä äiti itket :wink
 
Takaisin
Top