Oireet

Väsymys, vilu ja maailmakaatuupäällehetinyt koska mies sanoi hyvää äitienpäivää mun mielestä omituisella ilmeellä. (Wtf?!?)
Siinä oireet joiden vuoksi testin hain :D

tänään viikkoja siis 6+0 ja nyt alkaa esiintyä sitä painontunnetta alavatsalla. Nännit edelleen sikakipeät, muuten rintoja vain kihelmöi ajoittain. :p

Eilen oli vähän niin kun huono olo tänään on huono olo. Viikko 5 menossa, viimeks tais olla lähempänä viikkoo 7 kun tuli paha olo. En tykkää ja kuukauden tää kestää ja pahenee pahenemistaan jos vanhat merkit pitää paikkansa. Muakin on huippassu jo pari kertaa johtuu vissiin siitä et kohtuun menee enempi verta...

Kyllä se taitaa olla ihan aiheellista lopettaa toi imetys viikonlopulla kun jos tosta mun syömästä ruuasta ei enää kolmelle jakais...

Ensimmäisenä oireena "valekuukautiset" eli menkat jotka kesti vain pari päivää ja vuotoa vähän. Alkoivat siis samaan aikaan kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Toisen lapsemme kohdalla mulla oli samalla tavoin, joten nyt epäilin heti että on tärpännyt. Näistä "Valekuukautisista" asti mulla on ollut flunssainen olo ja nenä tukossa. Tällaista ei ole ollut aiemmissa raskauksissa. Vatsa on alkanut olla myös varsinkin iltaisin turvoksissa. Aiemmissa raskauksissa on alussa olleet myös rinnat tosi hellät, nyt ei ole. En tiedä johtuisiko siitä että imetän meidän 10kk pojua vielä. Vielä ei ole muita oireita ilmaantunut. Edellisissäkään raskauksissa oireita ei juurikaan ole ollut.

Nyt on ollu melkosia mielialanvaihteluita ja parit itkupotkuraivarit oonki jo vetässy miehelle ihan mitättömistä asioista :D muistuu mieleen viime alkuraskauden makkaraperuna episoidi, kun itkin ja raivosin miehen leikkaamista liian isoista makkaran paloista :hilarious: Ne hormoonit.. :rolleyes:

Väsymys, vilu ja maailmakaatuupäällehetinyt koska mies sanoi hyvää äitienpäivää mun mielestä omituisella ilmeellä. (Wtf?!?)
Siinä oireet joiden vuoksi testin hain :D
Niin ja nyt tosiaan oon uskaltanut jo muitakin oireita plussan jälkeen miettiä.
Tissit on kyllä kipeet ja laukkaan pissalla kokoajan.
Mahassa nippailee ja repöisykipuja on.
Myös hillitön turvotus mahassa joka toivottavasti väistyy pois ennenkuin maha oikeasti alkaa kasvaa.
Aina musta on kyllä tosi aikaisin raskaudet nähnyt, saa nähdä miten nyt käy.
Pelkotiloja on aikalailla siitä että menisi kesken tai olisi tuulimuna tms kun pitkään yritettiin.

Mulla on muuten kans ollu jo kohta kaks viikkoa pieni flunssa. Just sellanen ettei tuu kunnolla päälle, mut vähän väliä aivastuttaa, nokka vuotaa välillä ja ääni on vähän painoksissa. Olo ei kylläkään ole yhtään flunssainen. Tänään siis 5+6, muita oireita ei ole ilmaantunut. Edelleen alavatsalla tuntee nipistyksiä ja repäisykipuja ja nännit on herkillä.

Mulla maha tosiaan pömpöttää kans. Ulkoiluhousut jotka hetki sitte oli löysät puristaa ja takkikin oli oudon pinkee. Samanlainen mulla oli esikoisen alkuodotuksesta mut kun 5 kg laihduin niin oli hoikka olo :rolleyes:

Mulla kans flunssaa elikkäs nokka vuotaa. Yleensä en oo siitepölylle reagoinu, mutta mistäs sen tietää. Viimeks olin koko raskausajan enemmän tai vähemmän nuhainen ja tukkonen.

Mulla on tajuton väsymys ja olen ihan kalpea. Anemia ei pitäis olla, kun se on vasta tutkittu ja kaikki oli normaalisti. Rinnat on olleet tosi turvoksissa ja kipeät reilu viikko ennen kuin kuukautisen olisi pitänyt alkaa. Vilunväristykset, hikikohtaukset, kylmähiki sekä reilun viikon kestänyt flunssa. Kauheesti tekisi mieli syödä jotain kokoajan mutta kun avaan jääkaapin oven, ei tee mitään mieli... :D
Hajuaisti on hieman voimistunut, toistaiseksi ei oo pahoinvointia... onneksi. Kahvia en pysty ollenkaan juomaan, koska se maistuu ihan kitkerälle rasvalle.
Niin ja lisään myös tuon vatsan turvottelun... näytän, että olisin jo puolessa välissä raskautta. Kauheeta! :D

Täällä myös saman tyyppisiä oireita kuin teillä muillakin: nenän tukkosuutta, väsymystä, hajuaistin tarkentumista, alavattan jomottelua, tissien kipeyttä ja ihan kaiken kattavaa turvotusta (sormuskin kiristää!!!) :meh:

Täällä samat oireet jatkuu, v ä s y t t ä ä !! Töissäkin on noloa kun nuokkuu pöydän ääressä ja yrittää peittää haukotteluja. Tissit on edelleen kipeät ja välillä on kuvotusta. Tänään kun ruokailuvälit venähtivät pyörrytti ja kädet tärisivät, oli pakko syödä ennenku uskalsi lähteä kotiin kävelemään.

En muista yhtään edellisistä raskauksista tämmöstä.. Onko teillä alavatsakipua?
Välillä niinku menkat alkais?
Ärsyttävää kun pelottaa kun on näin alussa..

Mulla on kans alavatsakipuja ja itseasiassa aika voimakkaita. Mulla oli myös viime raskaudessa mut en muista oliko ne näi voimakkaita, saa nähdä kuinka käy. mä oon yrittäny ajatella ettei kannata pelätä koska se ei auta mitään, on vaan otettava vastaan se mikä tulee. Viime raskaudessa taisin "nauttia" vasta kun viikkoja oli yli 30
Nii ja siis mulla ei muita oireita vielä oo muuta ku väsymys ja nää alavatsakivut mutta viikojakin vasta 4+

Oireina kipeät nännit ja hieman aamuväsymystä, toistaiseksi siis pärjätty hyvin! Niin ja turvotusta, mutta se lienee johtuvan osittain herkuista ;)

Mulla kans oli järkky väsy alkuun, paleltaa ja hikoiluttaa vuoronperään, tissejä kihelmöi ja nännit on vähän arat. Paineentunnetta ajoittain alavatsalla.

Hirmu, mulla ollut kahdessa ekassa onnistuneessa raskaudessa menkkamaisia kipuja aika runsaastikin alussa. Tuulimunaraskaudessa ei ollut ja nytkään ei oo hirveesti ollut, nyt sit panikoin sitä, että tääkin on tuulimuna...:sorry:

Sinällään suht oireeton olo, vaikka lista melkoinen onkin, mikään ei vielä ole täysin haittaava oireena. :dead:
Alavatsakipua päivittäin, kuvotusta, tissit on kipeät, maha sekaisin ja väsyttää välillä aika tolkuttomasti. Tosin en kyllä toki odotakaan näiden pahentumista, vaikka suht siedettäviä vielä ovatkin. :happy090

Tämä väsymys! Meinaa ihan pystyyn nukahtaa aina tuossa kolmen neljän kieppeillä. Ja illat olis niin kiva touhuta jotain omaan, mutta ei vaan jaksa. Haukoteltua on tullut kans ihan riittämiin. :(

Väsyttää. On kokoajan kuuma! Lievää pahoinvointia. Nyt on kuitenkin vasta rv 5 menossa. Mä toivon oikeastaan, että tulis samat pahoinvoinnit oksennusten kanssa kuin oli kahden ekan raskauden aikana, josta lapsemme syntyivät. Kahdessa viimeisimmässä raskaudessa, jotka meni kesken, ei ollut oksentamista : ehkä se kertoi siitä, että kaikki ei edennytkään normaalisti.

Rinnat on arat ja painavat. Vatsassa vihloo ja juilii välillä. Itkuherkkä olen ja toisaalta taas välillä hermokireällä tai asiat painaa enemmän kuin ois tarpeen..

Takaisin