Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi ihana kuulla, että muillakin on samankaltaista kipuilua - vaikka toki kivuttomuutta toivon meille kaikille :) Joo, nyt täytyy asennoitua niin, että se on hyvää kipua ja kohta vatsa poksahtaa näkyville.

Joo täällä myös kivut välillä todella kovat. Yksi päivä tuntui olevan kipu niin kova että meinasi ihan taju lähteä kun silmissä musteni. Meni kuitenkin nopeasti onneks ohi ja sit taas oli kaikki hyvin :)

Kärsiikö kukaan turvotuksesta vielä vai onko tää jo täysin vauvamahaa? Näytän siltä kun LA olisi kuukauden päästä ja ihan ällöttää kun vatsa niin tukala. Juon paljon, liikun, vatsa toimii yms. Ahdistaa :/

Mulla on kyllä turvotusta ainakin ylävatsassa. Alavatsaan on tullut selkeä kumpu, mutta kyllä toi muu on ihan jotain muuta... Rv 13+6

Mulla on kyllä turvotusta ainakin ylävatsassa. Alavatsaan on tullut selkeä kumpu, mutta kyllä toi muu on ihan jotain muuta... Rv 13+6

Mulla ei kyllä enää ole turvotusta.. Syömisen jälkeen on hieman mut mulla on ollu aina sillai.. Toisaalta jotenkin tuntuu että ei toi maha ole mitenkään edes muuttunut mut on se hieman eri mallinen..

On mullaki turvotusta. Tai nyt oon huomannu et alkaa turvotus laskemaan mut näytän kyllä edelleen siltä et oon todellaki kk menossa synnyttää...:D ootan niiin paljo sitä sulosta vauvakumpua :)

Mä oon myös ihmetellyt mahan kokoa! Mietin, että ehkä kohtu jotenkin työntää kaikki makkarat tohon esille ja masu näyttää suuremmalta. Turvotusta on lähinnä iltaisin.

Vessahätä on kaverina ja nyt alkoi selkäkivut, kun siivosin kunnolla kämpän vauhdikkaasti. Illalla ei melkein pystynyt kävelemään pystyssä. Tuttu juttu viime raskaudesta, muttei kyllä näin aikaisin ollut!

joo nyt aamulla katsoin masua tarkemmin niin ei se niin valtava olekaan kun iltaisin vaikka toinen tulossa. Syömiset vaikuttaa varmaan myös. Ylävatsaa mullakin turvottaa paljon ja eilen ahdisti tosissaan. Henkisesti enemmän. Ultraan vielä tasan viikko ja ei tollasta pötsiä piilotella keltään. Mieskin kommentoi että onpas iso maha jo :grin ja lisäksi mulla on monikkoraskauksien fobia vaikka ar ultrassa vain se yksi syke bongattiinkin.

Mulla mahaa kans aika mukavasti, mutta itse asiassa kuljen tiukka paita päällä ja saa näkyä :D Veikkaan just sitä, että kohtu työntää toistaiseksi muita kudoksia ulospäin, joten on vielä sellanen pehmee, mutta eiköhän se lähde vähitellen muuttumaan.

En mie tiiä ku kaikki nää oireet yms on niin uusia asioita mulle niin vaikea pysyä enää perässä mut olis kiva jos poika tulisi kun aina oon toivonut että esikoinen olis poika :)

Eilisen ultran jälkeen ollut selkäkipua täälläkin. Tökki aika rajusti mua kyllä kun ei pötkylä halunnu millään kääntyä.

Nää sukupuoliarvuttelut on niin hauskoja. En muista kuinka päin se meni, mutta oon kuullut että linea negra joka jatkuu vielä navan yli povaa tyttöä ja napaan loppuva poikaa... :)

Just just. Mulla Linea Negra loppuu justiinsa napaan.. Sen takia ihmettelin pitkään että onko se nyt tossa vai ei :D ihan piti mieheltä kysyä että onko tossa viiva vai ei :DD

Mulla oli todella todella huono olo toissapäivänä, siis todella. Istuin sohvalla klo 16-24 ja hengittelin syvään ja join jääkylmää vettä. Flunssan oireita joka aamu mutta häviää onneksi kun päivä alkaa.

Niska ja selkä todella kipeänä (kiitos nivelet) mutta onneksi tuo rullailu auttaa siihen. Vatsa on "turvonnut" (ihan vaan läskiääää) :D Menkkamaisia kipuja on enemmän tai vähemmän päivittäin - onneksi ne on sellaisia "kohta menkat alkaa" -tyyppisiä niin voin elää niiden kanssa. Päänsärkyä on melkein päivittäin.

Tän oireilun piti loppua ja raskauden muuttua ihanaksi. Näin mulle luvattiin. :wtf:
14+6

Mulla oli tytöstä linea negra napaan asti, tau en muista oliko ihan muutaman sentin yli, pojasta ei ollu linea negraa ollenkaa.. tiiä sitte miten se menee..:D

Tuntuu että kaikilla menee vähän eri tavalla joka tapauksessa kaikki nää :D

Takaisin