Janna, hauskaa, että täällä on muitakin saunamakoilijoita. Se on ihan parasta rentoutusta! Mä oon tosi vilukissa, ja tykkään pitää saunassa kölliessäni jalat suorina pötköinä ylös seinää vasten. Tänään saunoin tyyny jumisen pakaran alla, mikä ehkä pikkuisen helpotti tuntemuksia. Tosin jumi/pistävä kipu iskee vakkarikohtaan pakaraan edelleen, etenkin iltaa kohden.
Miehellä on hirveän hauskaa, kun se seurailee tätä loppuraskauden kömpelöitymistä. Äsken multa tippui maissinpalanen lattialle, kun kurkotin sohvalta tyhjää salaattikuppia pöydälle. Mikä episodi siitä taas tulikin, että sain maissin poimittua kuppiin. Ensin ähinällä selinmakuulta sohvalta istualleen, yritys kumartua mahan yli poimimaan roska. Ei onnistunut. Ähinällä kiepautus toisin päin sohvalla, jotta mahduin pudottautumaan nelinkontin sohvan ja pöydän väliin lattialle, sain maissin napattua, kuppiin, ja minä vielä kovemmalla ähinällä ylös ja takaisin sohvalle. :D Mies tuijotti silmät teevateina ja suu hölmistyneessä virneessä mun touhuja...
Mutta joo, mitä noihin jumeihin vielä tulee, pitääkin ottaa teidän vinkistä vaari. Kylmätyynyä tai kaurapussia en oo vielä muistanut kokeilla pakarajumiin, mutta pitää ehottomasti testata, auttaisko!
Nessu 34+2