Oireet raskausaikana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rrro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vielä tosi varhainen vaihe, dpo11/rv3+2, mutta haalea plussa tuli ja oon kyllä ollut pari päivää jo sitä mieltä että rinnat/nännit on selkeästi herkemmät kuin normaalisti. Lisäksi vessassa on jo joutunut pari päivää ravaamaan sen verran usein että tuo 4h pidätys tän päivän raskaustestiin oli jo ihan äärirajoilla.

Lisäksi mulla on pari päivää ollut jotain ihme elohiirtä kyljessä/selässä, en tiedä onko raskausoire vai jotain muuta kummallista. 😂

Ah ne ihanat kamalat oireet 🤣 niistä ”kärsii”, mutta vielä ikävämpää on jos ei ole oireita.

Mulla ollut hämmentävän vähäoireista verrattuna kahteen aiempaan onnistuneeseen raskauteen. Aiemmin selvää pahoinvointia, rintojen arkuutta, hirmusti yöherätyksiä ja kamalaa väsymystä.
Nyt tuntuu että ei oikein mitään muuta paitsi väsymys. Tosin sekin voi olla ihan vaan elämäntilanteesta, en ole neljään vuoteen nukkunut yhtäkään kokonaista yötä, kiitos raskauksien ja huonosti nukkuvien lasten 🥴 Aiemmin pissatti hieman normaalia enemmän ja ehkä olin aavistuksen nälkäisempi kuin normaalisti. Nyt tuntuu että nekin on tasaantunut, vaikka testit ne vaan vahvenee. Erikoista 🫣

Univaikeuksia täälläkin. Väsyttää nyt kyllä ihan riittävästi vaikka sais yöllä nukuttuakin niin tää raskausväsymys + klo 3.00 heräämiset alkaa olla aika omaa luokkaansa.
Tsemppiä! ✨ se voi olla sitten niiiin turhauttavaa, kun ei saa nukuttua vaikka väsyttää 🫣

Tavalliset housut puristaa 🫠 järkky tää turvotus. Äitiyshousuja löytyy mut sukkahousuja/pitkiä kalsareita ei, joko saa tilata?!

Tilaukseen vaan, @Viisi 😂

Mulla nyt illemmalla ollut alavatsa vähän kipeä ja oon toki kauheen huolissani että jokos tämä on jäämässä kesken ihan alkutekijöissään. Tiedän kyllä, että tämmöiset lievähköt tuntemukset voivat kuulua ihan asiaan silloinkin kun kaikki on hyvin, mutta aiemmat menetyskokemukset ovat jättäneet aika huoliherkäksi. Noh, ei se auta kuin odotella.

@Viherkasvi minähän tuijottelen kanssa nyt joka kerta vessassa käydessä sitä paperia, että onko pysynyt verettömänä. Tokihan myös kohtuullinen määrä vertakin saattaa vielä silti tarkoittaa, että kaikki on hyvin. On tää epätietoisuus kyllä raastavaa.

Mä huomaan et tarkkailen näitä oireita ja heti jos tuntuu vähemmän mitään niin aattelen et tässäkö se sitten oli. Vaikka miten koittaa pitää mielen luottavaisena.

Edellisen raskauden aikaan ostetut paksummat puuvillaiset sukkahousut oli mulla käytössä raskauden jälkeenkin niin paljon että ne on menny rikki, ehkäpä siis jos nyt ostaa vastaavanlaiset niin käyttö ei jää vain odotusaikaan 🧐 onhan tässä kuitenki vielä hyvän matkaa talvea jäljellä.

Tänään ollut jomottelua, alkaispa jo vuoto niin ei tarvis kituuttaa yhtään pidempään tämän kemiallisen kanssa. Sit kivasti pahoinvointi, väsymys ja rintojen turvotus pitää vielä toivoa yllä että joku ihme tapahtuisi😔

Millaista jomottelua on ja missä kohdin tarkalleen?

Voi että harmittaa, jos raskaus ei sulla jatku ❤️😪

Takaisin