Onpas ikävää nyt jos menee kesken, jaksamistaToivottavasti olisi harmitonta vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpas ikävää nyt jos menee kesken, jaksamistaToivottavasti olisi harmitonta vain.
Mulla torstaina tuli kans verta paperiin pyyhkiessä illalla ja perjantai aamulla oli rusehtavaa. Eilen päivällä ei mitään ja taas tänään aamulla sellaista rusehtavaa viivaa paperiin.. pyttyyn saakka eikä siteeseen tule mitään kuitenkaa eikä mullakaa ole mitään kipuja. Huomasin, että tuossa ku pyyhkii, niin paperiin jää sellaista paksua venyvää, miten sitä sanoisi" limaista juttuaMulla tuli tänään veristä vuotoa. Ihan yhtäkkiä semmoset holahdukset. Kiva kun en oo ees kotona vaan kurssilla koko viikonlopun. Ei oo muita kipuja.
Toivon sullekin parastaMulla torstaina tuli kans verta paperiin pyyhkiessä illalla ja perjantai aamulla oli rusehtavaa. Eilen päivällä ei mitään ja taas tänään aamulla sellaista rusehtavaa viivaa paperiin.. pyttyyn saakka eikä siteeseen tule mitään kuitenkaa eikä mullakaa ole mitään kipuja. Huomasin, että tuossa ku pyyhkii, niin paperiin jää sellaista paksua venyvää, miten sitä sanoisi" limaista juttuaneuvolaan olin eilen yhteydessä ni maanantaina pääsen labraan ni katotaa miten arvojen käy
paljon tarrasukkia sulle
![]()
Juu mitataan. Maanantaina ja keskiviikkona. Itellä takana kuitenki 5 raskautta ja 4 lasta ja kenenkää kohdalla ei ole tällaista ollu ennenToivon sullekin parasta
Mulla oli ihan kirkasta verta ja sillai että kolmet housut alkkarit mukaan lukien meni vaihtoon. En päässyt heti vaihtamaan ja kun pääsin niin mulla oli nivusetkin punaset et ei ollut mikään pieni määrä. Laitoin kuukupin tossa 10 aikaan ja sillon tuli vielä vähän, mutta sen jälkeen ei oo nyt tullut enää. Toivon että jäi tähän.
Mietin kans et soitanko neuvolaan maanantaina (pelkään myös rypäleraskautta km lisäksi), mutta en tiedä tekevätkö mitään. Mitataanko sulla hcg arvot?
Pitää soittaa. Me varattiin toi yksityinen mut mielummin menisin kyl neuvolan kautta kun olis vähän halvempiJuu mitataan. Maanantaina ja keskiviikkona. Itellä takana kuitenki 5 raskautta ja 4 lasta ja kenenkää kohdalla ei ole tällaista ollu ennenmulla se vuoto on ollu tosi niukkaa ja silloin torstai illallaki oli niukkaa mutta kirkasta verta tuli kuitenki.
soita neuvolaan jos pääset vuhun taikka sitte just labraan
![]()
Just niinkun @Utuinen sanoi, siinä katottais eka arvot ja sit muutaman päivän päästä uudestaan. Tässä vaiheessa raskautta hcg:n pitäisi nousta jatkuvastiPitää soittaa. Me varattiin toi yksityinen mut mielummin menisin kyl neuvolan kautta kun olis vähän halvempi.
Pystyykö noilla hcg arvoilla sit ennustamaan tulevaisuutta? Sen mukaan et nouseeko vai laskeeko? Lähteekö se heti km jälkeen edes laskuun? Mulla ei esikoisen raskaudesta ollut mitään oireita.
Ennen esikoista mulla oli kemiallinen raskaus. Raskaustesti oli positiivinen mutta samana päivänä alkoi vuoto. Kävin hedelmöitysklinikalla, missä oltiin hoidossa, tarkastuttamassa tilanteen ja lääkäri määräsi progeja lisää ihan varmuuden vuoksi vaikka sanoi ettei tuo vuoto hyvältä näytä. Piti tarkkailla tilannetta viikon verran. Kysyin tarkkaillaanko hcgtä että nähdään mihin päin on menossa niin lääkäri sanoi ettei kannata koska se saattaa olla vielä jopa nousussa vaikka olisi mennyt kesken. Kesken se sitten oli mennyt mutta hcg jatkoi korkealla vielä pari viikkoa, mun piti itse asiassa ottaa joku pilleri kun ei meinannut lähteä laskuun eli elimistö luuli raskauden jatkuvan.Pitää soittaa. Me varattiin toi yksityinen mut mielummin menisin kyl neuvolan kautta kun olis vähän halvempi.
Pystyykö noilla hcg arvoilla sit ennustamaan tulevaisuutta? Sen mukaan et nouseeko vai laskeeko? Lähteekö se heti km jälkeen edes laskuun? Mulla ei esikoisen raskaudesta ollut mitään otoireita.
Kiitos kun jaat. Parhaimmassa tapauksessa kaikki hyvin, mutta kyllä sitä keskenmenoonkin tässä henkisesti samalla valmistautuu. Mulla on nyt jo pari vk näyttänyt testi posia (viikkotestin tein viimeviikolla) mutta veikkaan että huomenna teen vielä yhden ja soitan neuvolaan tästä. Ihanaa aikaa tämä alkuraskauden epävarmuus.Ennen esikoista mulla oli kemiallinen raskaus. Raskaustesti oli positiivinen mutta samana päivänä alkoi vuoto. Kävin hedelmöitysklinikalla, missä oltiin hoidossa, tarkastuttamassa tilanteen ja lääkäri määräsi progeja lisää ihan varmuuden vuoksi vaikka sanoi ettei tuo vuoto hyvältä näytä. Piti tarkkailla tilannetta viikon verran. Kysyin tarkkaillaanko hcgtä että nähdään mihin päin on menossa niin lääkäri sanoi ettei kannata koska se saattaa olla vielä jopa nousussa vaikka olisi mennyt kesken. Kesken se sitten oli mennyt mutta hcg jatkoi korkealla vielä pari viikkoa, mun piti itse asiassa ottaa joku pilleri kun ei meinannut lähteä laskuun eli elimistö luuli raskauden jatkuvan.
Tämä siis vastauksena kysymykseesi hcgstä, en halua pelotella ja vuoto ei välttämättä tarkoita mitään hälyttävää. Tsemppiä ja toivottavasti kaikki hyvin![]()