Oireet ovulaation jälkeen - vierailla vesillä

Ira-

Oman äänensä löytänyt
Moikka!

Mistäs aloittaisin? Olen jättänyt melkein kaksi vuotta sitten Mercilonit pois ja kuukautiset ovat olleet erittäin epäsäännölliset. Nyt viimeisen puolen vuoden aikana kuukautiset ovat tulleet joka kuukausi, tosin ei täsmällisesti. Lääkärin puheillakin kävin reilu kaksi viikkoa sitten ja sain reseptin keltarauhastabuja. Tarkoitus olisi aloittaa kuuri kun seuraavat kuukautiset alkavat. Mieheni kanssa olemme viimeisen kuukauden aikana heiluttanut peittoa suhteellisen usein. Lauantaina 4.7 eli viime viikolla tein ihan piruttain ovulaatiotestin koska oli hieman sellaisia tuntemuksia. Kaksi viivaahan sieltä ilmestyi ja tietenkin kyseisenä päivänä puuhailtiin. Samaisella viikolla olimme myös pari kertaa puuhailut.

Eilen tasan 7 päivää ovulaatiosta alkoi oudot oireet. Huomasin heti aamulla, että kurkku oli kipeä ja oli hieman flunssainen olo. Nälkä oli koko aika ja väsymys jotain aivan kaameaa. Viime yönä oli törkeän kuuma ja illalla kun menin nukkumaan hieman yskitti. Yskiessä oikeaa kylkeä vihlaisi. Tänään sunnuntaina olo on edelleen flunssainen ja rinnat kipeät. Mahassa välillä nipistää oudosti ja maha on löysällä. Voisiko nämä kenties olla alkavan raskauden oireita ja koska voin tehdä raskaustestin? Minkälaisia oireita teillä on ollut ovulaation jälkeen? Olen vähän vierailla vesillä tämän asian suhteen ja vauva on todella tervetullut!

Kiitos jo etukätee! :)
 
Moikka!

Mä olen ollut myös aika pihalla oviksen ajoituksesta, poistin kierukan joku aika sitten ja en oo oikeen koskaan tunnistanut kierron vaiheita.

N. viikko oviksestahan mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu kiinnittyy, voi olla että siihen jotenkin reagoit?

Mä tuun sua muutaman päivän jäljessä, mulla luultavasti ovis 8.7. Sen jälkeen on ollut kuiva kausi, ei himota enää niin paljon kun ennen ovista, pientä nippailua ja väsymystä.

Sain jossain keskustelussa neuvon että herkän r-testin voi tehdä 11 päivän kuluttua oviksesta, voi jo haamuviivan saada! Sulla tää päivä ois siis huomenna!!

Camilla
 
Hei, kun sanoit että tuli kaksi viivaa o-testiin niin oliko testiviiva yhtä tumma/vahva kun kontrolliviiva? :) yleensä o-testeihin tulee koko kierron ajan kahta viivaa, mutta vain o-päivänä testiviivan kuuluu olla vahva. :) jos tämän tiesit niin hyvä! Ehkä viikonloppuna voisit testailla? :)
Onnea yritykseen!
 
Olen joskus aikaisemmin tehnyt ovistestin ja silloin ei ole ilmestynyt kuin yksi viiva. Nyt tuo ovistesti jonka tein nii tuli ihan selkeä kaksi viivaa :) Toivotaan, että tärppäis! Muistatko Camilla, että minkä niminen testi on?!
 
Tottahan se oli! :) Toivotaan että kaikki menee nyt hyvin.
 

Liitteet

  • IMG-20150715-WA0010.jpg
    IMG-20150715-WA0010.jpg
    818.1 KB · Katsottu: 391
Takaisin
Top