Oireet ja olot - valita vapaasti :)

Mulla pitää myös syödä säännöllisesti, muuten tulee pahempana pahoinvointi. Tullu lisättyä myös vähän noita hedelmiä ja kasviksia ruokavalioon, ennen niitä en oo hirveesti vetäny.

Tänään nous ihan hirmunen ilmapallomaha mulle :D vähän aikaa se olikin poissa, kun se tuli heti plussan tienoilla ja lähti sit jokskii aikaa pois. Toivottavasti pysys piilossa vielä 5 viikkoo jos sinne asti selvitään :) 

Ja tuntuu ettei löysä maha helpota koskaan, aina se on aamuisena vaivanani.. ainakin viimoset 2 viikkoa, mut voin kärsiä mikäli pikkuinen päättää syntyä <3

Junni mä ottaisin mieluummin löysän mahan ku tän kovan. Tänäänki sai käydä "synnyttämässä" vessassa. Ja tuloksena pieniä veranpurkaumia silmänympärykset täynnä. :D Eri kivaa! Juon luumumehua niin se auttaa, mutta ku muistaiski joka päivä sitä juua. Levolac pistää mut yökkimään. 
Eilen nukahin miehen kainoloon sohvalle kesken Voice of finlandin, harmitti ku ollaan katottu kaikki jaksot. :D Päikkärit nukuttiin tänään esikoisen kanssa niin nyt on kummasti jaksanut touhuta. Voi ku voiski töissäki ottaa parin tunnin päiksyt niin jaksais. :D

deona: Juu mä ensin ajattelin että onkohan ihan normaalia että jo rv 8+ alkaa pahoinvointi helpottaa.. Mutta pari päivää sitten kävin neuvolalääkärissä ja siellä lääkäri ultras ja kaikki oli hyvin, vastasi viikkoja ja sydämen syke näkyi. <3 Helpotti tosi paljon! Kyllä mulla siis edelleen on välillä pientä kuvotusta mutta ei todellakaan samalla tavalla kuin muutama viikko sitten. :) Jos kerkiää tulla kova nälkä niin sit tulee aika kuvottava olo vieläkin. Toivotaan että sulla alkais pikkuhiljaa helpottamaan! :)

Bofink: Joo mullaki tota ihan älytöntä valkovuotoa! Tulee paljon ja välillä sellasia paksuja klimppejä. :/ Lääkäri just tutki ja sanoi että näyttää normaalilta, ei ollut mitään tulehdusta niinkuin itse aloin epäilemään. :)

Siis tää mahan toiminta tai toimimattomuus on jotain ihan käsittämätöntä! Toissapäivänä oli maha sekaisin, muttei pahasti. Eilen taas sai synnyttää vessassa, ja mitään ei silti tullut koko päivänä ulos. Tänään on JUOSTU (kirjaimellisesti) vessaan jo kahdesta, heti aamulla kotona ja äsken töissä, kun on ihan sekaisin. No, onpahan jotain jännittävää elämässä :D

Muutoin olot menee ihan päivästä toiseen eri tavalla myös. Esim. eilen ei yökötystä varsinaisesti ollut, tänään taas aamu oli tosi hankala ja aamupalan alas saaminen teki tiukkaa. Silmät kiinni työnsin leipää suuhun ja nielin, että sais olon helpottumaan, miehen naureskellessa vieressä. Näytti kuulemma huvittavalta kun ottaa palan leipää, nielaisee ja röyhtäisee päälle!

Kiva kuulla noita valkovuotojuttuja, se kun välistä itseäkin mietityttää, että mikä on vielä normaalia. Reilusti tuota tuntuu tulevan!

Ku oikein ällöttää ku tulee just semmosia klimppejä, sitten on pikkuhousut ällötyksessä. Välillä tuntuu ku jotain muutaki tulis ulos, yäk. 

Valkosipuli maistuu ihan kamalalle nykyään, ja ennen oon rakastanut sitä. :D Mitähän seuraavaksi. 

Oli hienoa löytää kohtalotovereita, jotka ymmärtää näitä fiiliksiä. Mulla tänään 9+1 ja nyt viimeiset neljä viikkoa on ollut todella paha olo kokoajan. Yleisesti ottaen siis kuvotusta, mutta nyt viimeisimmät päivät olen myös oksennellut...se on aikas inhottavaa ja esim töissä olo tuntuu todella raskaalta. Tän pahoinvoinnin lisäksi jatkuva väsymys on kyl inhottavaa...töiden jälkeen päiväunet, illalla aikaisin nukkumaan ja aamulla mahdollisimman myöhään ylös:)! Nyt vaan toivon, että nää oireet häipyy kun muutama viikko mennään eteenpäin:)! Tšemppiä kaikille oireiden kanssa:)!!

Takaisin