Oikee sylivauva

Mörkö1

Oman äänensä löytänyt
Olen oikeestaan tuolta elokuisista mutta heinäkuisista kaikilla on jo vauvat niin parempi kysellä täältä:) Oma prinsessani syntyi 31.7. Onko teillä muilla ollut niin että vauva kaipaa ihan koko ajan läheisyyttä? Meillä ei viihdy hetkeäkään vaunuissa tai että nukkuisi omassa kopassa. Laittaisi sitten vauvan valvoessa tai nukkuessa niin pian huomaa että on "yksin" ja alkaa heti huuto. Loppuu yleensä samantien kun ottaa syliin. Tässä menee sitten kaikki päivät vauva sylissä eikä mitään saa sitten tehtyä. Yöt on myös pakko pitää omassa sängyssä kun muuten huuto on niin kova eikä se lopu. Taitaa tulla kunnon sylivauva kun en henno antaa toisen hetkeäkään huutaa vaan heti riennän paikalle. Vaikka tiedän että jossain vaiheessa olis pakko opettaa olee myös vaunuissa ja nukkua kopassa että sais joskus itsekkin nukuttua. Vaunulenkeissä jos herää niin huuto jatkuu kunnes otetaan syliin ja kannetaan kotiin...Vaativa prinsessa :) Varmaan kohta voisi kokeilla rintareppua jos se vähä auttais:)


 
Meillä ei nyt noin hurjan kova sylivauva ole, mutta verrattuna esikoiseen niin tämä toinen viihtyy erittäin hyvin sylissä! Mä ostin esikoiselle kantoliinan, jossa tämä ei viihtynyt sitten pätkääkään, ja tämä toinen olla möllöttäis vaikka koko päivän.

Sen verran sylivauvaa tästä toisessa myös on, että hänen pitää "nähdä" tai kuulla meidät niin hän on tyytyväinen. Yöllä "aamusyötön" jälkeen hän jää nukkumaan meidän väliin ja viihtyy siinä vaikka olisi hereilläkin.

Onneksi likka on alkanut viihtymään myös isänsä sylissä, alussa kun vain äiti oli pop.
 
meillä kanssa sylivauva.. mimmi tahtoo äidin jatkuvasti (ja äiti tietty ottaa heti syliin ku ei kestä sitä sydäntäsärkevää itkua) ja varsinki jos sais olla sylissä tissi suussa ni AVOT! siinähän se paras paikka on <3 Hieman itteäni ahistaa tilanne ku mun on saatava tehä jotai itekseniki eikä niin et mimmi on vaa sylis kii. Tyttö viihtyy kyllä muittenkin sylissä mut sitku se kriisi iskee niin vaan äiti voi auttaa.. Kantoliinaa on kokeiltu useestikin mut joka kerta siel tulee huuto, eli ollaan jo aikalailla luovuttu siitä härdelistä..

oon yrittäny nyt et annan sängyssä vaan huutaa hetken aikaa ettei se oppis et heti ku piipahtaa ni mamma on siin mut sit kuulin et vauva tuntee olonsa hylätyks jos sitä ei lohduta ku itkee ja sen takii en pysty antaa sen huutaa minuuttii pitempää... Ulkona vaunulenkeillä meillä nukutaan hyvin ja tyttö nukkuu yön pisimmät unet (01-05) aina omassa sängyssä, mut sit siirtyy viereen
 
Kuin minun suustani tuo tekstisi!! :D Kantoliinaa olen kokeillut vaihtelevalla menestyksellä... kehtosidontoihin en saanut vauvaa hyvään asentoon (hartiat jäi lysyyn) joten 2 vkon iästä otettiin testiin kietaisuristi-II.
 
Takaisin
Top